[Poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori]
Riippuu siittä ovatko ne risut uros vai naaraskasvista ja missä vaiheessa puskat on kaadettu.
Kuivata varret ja hienonna mahdollisimman pieneksi puruksi. Sitten googlailet vaikkapa hamppuforumilta miten tehdään kaakaot noista varsista (niiden pitää siis olla rutikuivia).
Hyvällä säkällä saat 1-2kaakaot noista.
Googleen–> kaakao varsista hamppuforum
naaraita ovat ja puskat on kaadettu 6-7kk ikäisinä. hamppufoorumi ei pelitä
[Poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori], polta pikku paukut ja arvioi paljon tarttet kaakaoosi tai polttele
Miten niin ei pelitä? Ei kai se pelitä jos ei lue kunnolla mitä sillä ekalla sivulla sanotaan (Vastuuvapauslauseke / Disclaimer - Hamppuforum). Klikkaat sieltä ihan alhaalta mustasta palkista a abc inns-painiketta, pitäs kyl päästä sisälle.
juu painan kyllä hyväksyn nappia mutta sivu heittää edelliselle sivulle, olen yrittänyt varmaan neljällä eri koneella ja aina sama juttu.
Ok, no mutta kerro ihmeessä saitko varret toimimaan?[Poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori] Aitoa kaakaota vielä sekaan ja juodaan niin paljon kuin menee oksentamatta.
Kyl se kolahtaa jos on kolahtaakseen.
Tottakai se heittää sut pihalle tai edelliselle sivulle kun pointti on juuri siinä, että sun ei pidä painaa siittä. Vaan skrollaa sivu ihan alas ja paina a abc inns-nappia sieltä ihan alhaalta mustasta palkista.
Nämä lukee kyllä heti siinä etusivulla. Sun pitää vaan tosiaan lukee se ajatuksella :mrgreen:
Ei helvetti, olen tainnut tuhota aivoni lopullisesti
^ D
“olen koittanut varmaan ainakin 4 eri koneella”