Kuten topic kertoo, että kuinka moni vietti uutta vuotta ilman minkäänlaista päihdettä. Minä vietin, jos ei KH-annosta lasketa päihteeksi?
Vastauksia odotellessa…
Kuten topic kertoo, että kuinka moni vietti uutta vuotta ilman minkäänlaista päihdettä. Minä vietin, jos ei KH-annosta lasketa päihteeksi?
Vastauksia odotellessa…
Minä join keskiyöllä vaan yhden lasin kuoharia.
joo, varmaan kuudes vuodenvaihdos putkeen tällä konseptilla ja löysin sen mukavaksi, sanoi kääntäjä.
koira oli jo yhdeksättä kertaa. olen kuullut sellasistakin, jotka ottavat vain nimipäivinä ja toiset ei eläissään. (ihmiset).
Töiden merkeissä sujui uv, joten selvinpäin oltiin. Vapaalla jos olisin ollut, niin varmaan olisin voinut revitellä lasilla tai parilla kuoharia.
Vedin pitkästä aikaa järkyttävät kännit, olisin vetänyt myös mämmiä ellei ois karahtanut se, toisaalta ihan hyvä et karahti, kun monta vuotta ollut ilman kaikkea, niin eipä se putki sitten rikkoutunut, kyrsi vaan alkuillasta se et aloin juomaan kaksin käsin ja olo on sen mukanen… 2 edellistä uv:ta oonkin ollut täysin selvinpäin.
Minäkin olin joulun ja uudenvuoden selvinpäin. Kaljaa kyllä teki vähän mieli, mutta antabuksen takia sitä ei voi ottaa hetken mielijohteesta. Kohta viisi kuukautta mennyt ilman holia.
Mä olin selvinpäin, join lasin glögiä joka oli perseestä ja siitä tuli vaan pää kipeeksi.
Raittiin uudenvuoden vietti ainaskin Arkkis, Narkkis, Puutarhuri ja mä!
Päihteittä olin, vain omat lääkkeet otin. Oon miettinyt, pitäisikö lähteä mukaan siihen 100 päivää juomatta -haasteeseen, mutten ole saanut päätettyä. On esim. kuukauden päästä lennot business-luokassa, missä on hyvät juomatarjoilut, jolloin yleensä oon sen 1-2 lasia juonut, kun ikään kuin kuuluu asiaan…
Helvetin hienoo kuulla että näinkin moni vietti uuden vuoden selvinpäin
Täysin selvinpäin vaihtui vuosi täälläkin, kuten myös neljä edellistäkin vuotta.
^ Hyvä mirtsu, meillon menny uv-säteilyt samas tahdis.
Muuta säkin Saunaan, tarviin tollasen mukavan böndemiisun toveriksein.
Oon tääl ainkai kunnes winstoni tai luc viskaa mut kylmään maailmaan bäk…
En nyt ihan muuttaa kyl aio (en ole Lopettamossakaan “asunut” aikoihin), mut kyllä Saunominen toisinaan ihan hyvää tekee!
Mahdollisimman hyvää vuoden alkua sulle Mick sekä tietysti ihanalle Winstonille, Lucrezialle ja kaikille muillekin!
Kiitos samaa Mirtsu, ja ihan peruspoljennolla tää keinuva, maalaamaton potkukelkka tuntuu eteenpäin hyökivän.
^^ Oikein hyvää tätä vuotta Mirtsullekin <3. Kaikille muille myös, vaikka olenkin ehkä väärässä ketjussa, joskaan en mitenkään erityisen sekaisinkaan ollut uutena vuotena. Kotona kuhertelu oli oikein mukava tapa viettää ainakin tämänkertaiset uuden vuoden “bileet” . Flunssa hieman varjosti tunnelmaa, mutta ei pahasti, ja varmaankin vain hyvä, että moinen tauti esti mun rankemmat bailaamiseni.
Selvinpäin meni täälläkin On vieläkin kauhu kuvat mielessä edellisestä darrasta kun oksensin monta tuntia ja lopulta ei enää jalat kantanut ja tuntu että pää räjähtää. Alkoholi on saatanasta.
MINÄ! Sen takia, että menin vetämään perslärvit päivää ennen uutta vuotta. Oli niin järkyttävän karsea myrkytystila, että koko UV meni sängyssä tyyny pään päällä kuunnellen jengin ilakointia ja paukuttelua.
Sit näin mun maksa-arvot. Kauhistuin. Uuden vuoden lupaus: nyt jäi alkoholi, kokonaan, noita maksoja kun ei kasva puissa… saatana… että on pitäny olla joskus tyhmä ja ottanut tietäen c-hepapiikin, helvetin helvetin helvetti… vitun pv-putki, ja menin sit ottamaan pokkana toisen kyynärvarresta loput vedoista, kun hemmo ei pystynyt. Järkeilin pv-päissäni “nohh miksei, mullahan on jo C.” Vittu, ei sitte käyny mieles, että niitä kantoja sit tulee vaan lisää sinne maksaan? Ei helkkari… nimim. ostetaan aivot.
Elämäni typerin teko ihan pystyyn.
Selvimpäin se tääläki meni! Minä en koske enää alkomahooliin ikinä, tai ikinä mutta en koske koska joskus join pari viinapulloa päivässä vuoden ajan ja se riitti minulle. Tai viime päivinä olen miettinyt monena päivänä että pitäisikö hakea pullo mutta se on sitten jäänyt onneksi.
Nyt tarvisi muutenkin skarpata että saisi ittensä kuntoon kunnolla.