Hei!
Täällä moni on tuskaillut jättääkö vai eikö jätä, niin haluaisin tietää onko ketään muuta joka on se jätetty? Asiaan ei liittynyt muita naisia tms. Mies kännissä jätti kuukausi sitten noin… Olin juuri saanut Hermoromahduksen kun hän tämän ilmoitti. Olen katkera ja minulla on paljon kostoajatuksia, kaikenlaisia, ja aika synkkiä. Kaiken päälle viime viikolla menehtyi läheinen ihminen… Olen aika yksin enkä kykene ymmärtämään että vaikka kuinka on alkoholisti, eikö YHTÄÄN ole mielenkiintoa edes kysyä miten voin… Joudun luultavasti pian mielisairaalaan kun oloni on jatkunut 2kk aika huonona. Jo ennen eroa. Ei kysele oikein kukaan muukaan,ja täällä plinkissäkin vaikuttaa ettei juuri minun viesteihin oikein ketään kiinnosta vastata. Olenko sitten niin paska arvoton, sillä siltä tuntuu kun on välinpitämätöntä?
Taustalla tietysti huoli exästä, kun käyttää nyt myös paljon huumeita ja hänellä on vakavia mt ongelmia ja useita psykooseja taustalla. Toivoisin että löytäisi pohjansa ja pääsisi jaloilleen. Tavallaan en. Hän teki aika aika inhottavia asioita, ja on paljon traumoja hänen itsetuhoisuudestaan ja itsemurhan yrityksistä. Kun minä romahdin, minut jätettiin…
Elämä on ollut epäreilu todella paljon muidenkin asioiden suhteen. Tuntuu että miksi itse edes yrittää, ilmeisesti olemalla esimerkiksi narkkari, löytyy ihminen rinnalle ja saa apua terveydenhuollosta. Tuntuu että täällä kaikilla on lapsia tai muita syitä jatkaa elämää, esimerkiksi terveys on ok ja kykenee tekemään töitä tms. Tuntuu ettei musta ole mihinkään, eikä ole toivoa… Haluan vain kuolla kun lapsesta asti ollut vain traumaa, huono terveys, kipuja, ja kaltoinkohtelua. Jotenkin sitä toivoisi että niihin ihmisiin jotka satuttaa, kuten ex, sattuisi yhtälailla… Miksi minunkaan kannattaa enää yrittää ja tehdä asiat “oikein” Kun se ei ole minua mitenkään palvellut.