Kuinka moni menettänyt lt:nsa pelaamisen takia?

Mut tosiaan…sain vielä viimeisen lainan 400 ennen kun luottotiedot meni , jolla piti maksaa velkoja…noh…tilillä nyt 40 euoa ja kaikki muut on tänään menny paffille (sentäs 80 eur nostin päivällä, et ne sentäs tulee maanantaina) ja pelit edelleenä tässä just jatkuu. Että näin. Ihan kauheeta. Ei voi muuta sanoa…miten idiootti voi ihminen olla…

Moi taasen.

Ratkesin pelaamaan 100 ekeee, ja vituttaa. mutta onneksi suomessa on sosiaaliturva ja sitä voi hyväl omal tunnol nostaa(pakolaiset),ettei ole mitään hätää. katto ja ruoka taattu. Mut ei viittis alentuu.

Hei!

Itselläni velat meni ulosottoon ja tietääkseni olen nyt menettänyt luottotiedot.Käräjiltä tullu useempi kirje ja niitä lähettänyt täytettynä takasin.Pitääkö mun tehdä vielä jotain?

Mites kun olen kaupassa töissä niin saako työnantajani tietää näistä UO sotkuista?Pelkään että menetän työpaikkani mikä on ainoa asia mikä pitää mut järjissäni…

Saanko kysyä, millä alalla olet töissä? Pankkialalla? Suomi on kyllä ihmeellinen maa. Asuessani esim. Saksassa, niin kukaan työnantaja ei koskaan kysellyt luottotietojen perään, vaikka käsieni kautta saattoi kulkea päivässä muutama satatuhatta euroa käteisenä…
Olisit hankkinut itsellesi mieluummin rikosrekisterin, niin sillä ei olisi mitään merkitystä, koska ne tiedothan eivät kiinnosta ketään, mutta luottotiedot kyllä, joilla on Suomessa jumalallinen asema ihmisen turvallisuutta ja luotettavuutta mitattaessa.

joo…sen tyylisel alal. Mut siel just tapahtu mun työssä muutoksia…siihen liittyen. Joo, mut näin meni taas päivä. Pelaten ihan viimeisimmätki killingit. Vetäispä joku netin irti. Huoh,

Ymmärrän tilanteen, tuttu tunne. Itse hankin tämän esto-ohjelman koneelle kun pelasin kolmella tonnilla yhtenä viikonloppuna, tosin suurin osa oli “voittorahoja”, mutta tappiolle jäätiin satoja euroja. Nuo pelit lähtevät äkkiä viemään kun yrität voittaa rahojasi takaisin, jos sitten tappiota on kymmeniä tuhansia euroja, niin silloin pitäisi voittaa jo jackpotteja, edes muutaman tonnin voitot saavat tuskin lopettamaan.
Jujunahan kai tuossa on se, että työnantaja kokee sinut turvallisuusriskinä luottotiedottomana.

Jooh…just näin…

Pahoittelut spämmäyksestä mutta haluaisin pikimmiten tietää vastauksen ylläolevaan kysymykseeni.Olin jo sisäistänyt velat ja ulosoton mutta jos menetän työpaikkani niin tipun tyhjän päälle ja en tiedä mitä enää tekisin…

Tässähän taas näkee, miten paska maa Suomi on. Eräs yleishyödyllinen yhdistys asettelee peliautomaattejaan kaikkalle, joka tekee pelaamisesta kansanhuvia. Samaan aikaan velkaantuminen tehdään ennätyshelpoksi pankkien ja pikavippilaitosten toimesta, mutta luottotietoja vahdataan kuin piru Raamattua.
Ihmeellistä maassa, jossa sitten keskiolutta halutaan laimentaa ja ihmisiä muutoin holhota. Taas maissa, joissa alkoholipolitiikka on vapaampaa kuten jossakin Saksassa, ei ole pikavippejä, pankit eivät lainaa holtittomasti rahaa, peliautomaatteja ei ole kaikkialla ja luottotietoihin ei päästetä kaikki käsiksi.

Minä kyllä taistelisin työpaikastani viimeiseen saakka, jos joku pomo päättäisi heittää pihalle luottotietojen takia muutoin tunnollisen työntekijän. Ihan kaikkea ei ole pakko sietää.

Hei,
En kyllä usko, että sulla on mitään hätää. Mun tilanne nyt on poikkeus,mutta normaalisti tuollaisesta ei varmaankaan menetä työtää. Älä menetä yöunia, kyllä varmastikin saat työsi pitää ja elämä alkaa pikkuhiljaa järjestyä.