Kuopiosta ostin ksalol bentsoja. Heitin naamaan yhden vain niin kolmelmen tunnin päästä otettuani pari olutta silmät painu kiinni ja nukuin jossain nurtsilla. Ja mulla sellaset olet ettei pitäis paljoo vaikuttaa… Mitä mahtanut lolia sisältää. Huh
Toi “brändi” on sillein ovela kun sitä on nykyään vähemmän aitona liikkeellä. Vuosia sitten kun idästä vaan tuotiin apteekkikamana, ja oli tuntematon xanax-serkku, niin ei oltu kyllä käpälöity. Kysyntä on nykyään liian kovaa ilmeisesti.
Skidit ei tajua kun eivät oo mmaistanu suomi apo rivoja. Ym oikeita. Niin ne luulee että serbirivat muka kolisee. Paska kolise. Se on placebo kuvittelua. Ja myyjillä aina tagi:nyt saatavana kaikkien rakastamaa sitä ja sitä huippuerää. No eikai ne sano että osta kalkkia. Vittu
Jos uusi erä on aina parempaa niin kuinka paskaa ne edelliset erät on ollu?
Yhtä kaikkia musta tunnu että ulkomaan tropeilla juuri enään tekemistä bentson kanssa.
No ei ainakaan mikään oo vaikuttanut niinku rehellinen suomi rivatril… Tuntee hyvän olon ja ottaneensa. Mut ihme menekki noilla ns bentspilla vaan on. Ja näköjään mainostavat jo peukkua Kuopiossakin. Tekis mieli sanoo. Että älkää sitä paskaa tuoko savoon. Muutenkin pelokkaat jo kulkevat aseistettuna kaduilll