Kroppani hylkii alkoholia?

Nuorempana ei tullut läheskään yhtä pahaa krapulaa kuin nykyään. Olin tuossa puoli vuotta tipattomana, ja nyt viime lauantaina otin muutaman oluen. Sain kahden päivän krapulan, näin/kuulin harhoja, ylävatsa oli todella kipeä, olin sekava (vielä 2päivää juomisen jälkeen!), oksentelin monta kertaa, ruoka ei pysynyt sisällä (kahteen päivään…), oksennuksessa oli mukana myös vähän verta, samoin nenästä alkoi vuotaa verta…Olo oli niin uskomattoman huono ja omituinen! Tuntui, että promillet eivät olleet laskeneet vielä parinkaan päivän päästä juomisesta, samalla oli niin kauhea krapula ja olotila ettei mitään tolkkua.

En yksinkertaisesti uskalla enää juoda, en uskalla lähteä viihteelle vaikka joku pyytäisikin…

Osaisiko joku viisas ihminen kertoa, mistä tämmöinen voi johtua, ja onko normaalia? Itselläni sellainen olo, että jossain on nyt jokin pahasti vialla… Sama juttu aiemminkin puoli vuotta sitten, sen takia lopetinkin juomisen vähäksi aikaa. Tuntuu, että siihen oloon oikeasti KUOLEE.

Onhan se totta,et jos pitemmän aikaa on juomatta niin tulee kunnon krapula.Tuo vaikuttaa kyllä vaikuttaa hieman oudolta,et halluja ja kaikkee.Itse oon ollu 7kk juomatta ja onneks ei kinnosta yhtää alkaa läträtä viinan kans.Aikoinaan kun vedin 1-3 viikon putkia ni sillon kyllä näki vaikka minkälaista otusta.toivottavasti ei koskaan ala tekeen viinaa mieli,on se semmosta rypemistä kun ottaa kunnolla.

krapula vielä helppo hoitaa,ku vertaa huumevieroitukseen,vähän vierestä seuranneena ja mulla pitäis olla varmaan ikuinen kanuuna kun toi viina maittaa…

jou män

ei kai,juoppo mikä juoppo

Musta tuntuu kans siltä, ettei alkoholi sovi. Tulee viinakramppeja jo yhden dokausillan jälkeen aamuyöllä. Pitänyt jättää dokaaminen vähemmälle ja yritän hakee rajaa, jossa ei tulis kramppeja.

litra illassa ja töitäkin teen,.et se siitä.

Saat yhden illan dokauksesta epileptisiä tajuttomuus/kouristuskohtauksia? (jalan suonenveto ei ole viinakramppi) Empä ole ennen moista kuullut…

Edit. ja ketjun aloittajalle jos tosiaan muutamasta kaljasta tulee kuvailemasi oireet suosittelen käymään täydellisessä lääkärin tarkistuksessa, muutama kalja ei yhdellekään terveelle aikuiselle aiheuta noita oireita…
vai onko muutama kalja 7pv. x 18plo/pv…