Kratom (Mitragyna speciosa) "laitonta"

EIpä saa antaa valmistusohjeit ;<

jossei tuu nii mä tilaan sitten OOPPIUMIA JA VEDÄN SITÄ OLKAA SITTE TYYTYVÄISIÄ HOMOT KU OON JOSSAIN VITUN MORFIINISSA KOUKUSSA VITTU JA VÄRISEN JA OON VITUN EPÄSOSIAALINEN HOMO JA ITKEN ITTENI UNEEN JA HERÄÄN AAMULLA JA TOIVON ETTÄ EN OLIS IKINÄ HERÄNNY…

asiallista tekstiä mut näin tää menee tää homma… ihan sama ku mä päättäisin jonku toisen elämästä mistä en tiedä hevon vittua.

Mitä vittua sä sinne juhliin meet notkumaan, vaan jäät himaasi ja nautit oloista. Unohda ne alkoholiolot, kun odotat näitä oloja. Ei menokenkä niinkään vipata, mutta olo on much better. :smiley:

Helvetti! Alkaa ottamaan päähän kun luonnontuotteita kielletään, ihmisen tulis ite päättää mitä käyttää, eikä valtion ainakin, jos kyse on luonnontuotteista. Ja on helvetin tyhmää kieltää kratomia ihmisiltä, koska kratom on melko turvallista luonnontuotetta ja siitä on paljon enemmän “iloa kun surua”!! Olen itse muutaman kerran saanut tosi mukavat olot tuosta yrtistä! Mutta tänään ei postiluukusta tippunutkaan kratomia vaikka piti sitten luin tämän foorumin kappas… alko vituttaa aivan saatanasti. jos kratomia ei saa enää tilata omaan käyttöön niin jumalauta alkaa ottaa niin paljon päähän, kun paljon viinaa parempaa vaihtoehtoa ei saa käyttää niin kohta alan polttaa oopiumia ja se ei välttämättä ole hyvä asia varsinkaan jos sitä alkaa käyttämään suuren vitutuksen takia! vituttaa tää päättäjien toiminta! Haistakoot päättäjät vitut!

jos työnantaja tuntee työntekijän, ei ole hankalaa huomata jos joku on kratomeissa töissä.

meinaan vaan sitä, että alkoholisti haisee ja näkyy kauas.

emt. jos joku tajuaa mitä haen takaa?

Eli jos juoppo ei haise ja näy, niin se on kratomeissa? :sunglasses:

no siis meinasin kai sitä, että “huumeita” ja huumeita käyttävästä ei välttämättä huomaa onko työkyky huonontunut. mutta jokainen tunnistaa kännissä olevan.

Tarkoititkohan nyt ihan tuota mitä kirjoitit?

Jos työnantaja tuntee Madmiken, niin se huomaa jo epäselvistä lauseista että se on kratomeissa.

No kyl sen huomaa varsinkin jos sitä ite kelailee ni rupee sitte peittelee jotain katsekontakteja… sanotaa et aika sedatiivinen annos saa olla joku 15g lehtee pitää syödä et näkyy… 10g mikä parantaa vaa tehoo niin ei vielä kyl näy muutaku et silmät kiiltää mut aina voi sanoo että on silmätulehdus tai valvonu koko yön tjsp… mut typerä keskustelu yleensäkin eihän kukaa ole töissä ulkopuolisten kemikaalien vaikutuksen alaisena ?

Niinpä, ei nyt sentään. Vaikka mistä sitä tietää jos vaikka ne huumeet tai mitkä lie ois levinny jopa tännekki. Vaikka uskon että kyllä kaikki narkkarit varmaan vielä nykyään heroiinien ja kratomipiikkiensä kanssa vielä asustaa vanhoissa venäjän ydinsiiloissa tai jossain. Eikait ne ny ihmisten ilmoilla asuis, tai että jopa töissä.

Ne kemikaalit, joita on otettu edellisenä iltana saattaa vielä tuntua seuraavana päivänä, joten en oikein tiedä miten tuohon nyt sitten vastaisi.
Ja kun välttelee muutenkin katsekontaktia, kun on ahdistunut ja itsetunnoton ihminen, niin vaikka olisi selvä, niin eipä se ihmetytä vaikka katselee seiniä koko päivän.

Alkuperäiselle postaajalle…

Hae ne kratomit pois sieltä tullista.

Kuin myös.

Mites, kertokaa uudelle, miten suhtautua uuteen enstanssiin, olen täysin juoppo ja vedän vain viinaa.

Jotain lukenut ja sopeutunut/hakeutunut psykejen tunnelmaan, mutta tulee lie olemaan erillaista. Kuppia tuon kanssa ei liikaa tule ottaa, se paha mulle. Jos edes jotain päätä sekottavaa ilmassa niin kossua perään ja reilusti.

Pitänee tuumailla ekan satsin jälkeen miten futaa ja mitä tekee… Miten lie sen drinkin kanssa, pieni alkoholimäärä ei lieenee paha?

Poju

Testaa tyhjään päähä se kratom eka niin tietää millast se o, ei pakosti tee sit ees viinaa mieli ottaa siihe.

Mulla ainakin menee kaikki halut juoda viinaa sopivissa kratomkuoseissa. Ei kai kratom viinan kanssa mitään ihmeoloja aiheuta. Kratom jää aika nopeasti sinne kännin alle ja lakkaa muutenkin vaikuttamasta suht pian.

Vaaroista en viitsi sanoa mitään vähättelevää. Mun mielestä kallista kratomia ei kannata pilata viinalla. Odota tunti-pari ja ala sitten kittaamaan.

meikä käyttää alkoholin korvikkeena useimmiten

mutta pari kaljaa ennen kratomia voi ottaa

kerran tuli oksennus ja tosi paha olo kun kratomeissa otin kaljaa

Mites vaporisointi? Onko kokemuksia? Tuollainen härvelihän olis ihan ykkösjuttu, vois kessuakin vetää siitä, eikä tuota helevetin käärylettä.

tuski kannattaa… pitäis niin hiton paljon sitä vapotella ennenku mitn efektiä odotettavissa :bulb:

Riippuu ihan Kratomin laadusta. Ehkä jokin vahva Kratom-extract voisikin toimia vähän pienemmällä määrällä vapotettuna?

Vapottamalla en ole koittanut, mutta joskus poltin jääbongista gramman thaimaalaisia Kratom lehtiä.

Kyllähän se jotenkin toimi poltettunakin, mutta melko laimea oli vaikutus, vaikkakin alkoi toki nopeammin kuin oraalisesti nautittuna.

Mutta eiköhän tuo Kratom ole kuitenkin oraalisesti nautittuna parhaimmillaan. Ilman alkoholia :exclamation: Itse ainakin menin vessaan laatoittamaan, kun join muutaman vähän väkevämmän Alkon oluen aikanaan Kratomin kanssa… :unamused:

Sitäpaitsi alkoholi Kratomin kanssa jotenkin vähensi sitä varsinaista Kratomin euforiaa, vaikkakin antidepressiiviset ja rentouttavat vaikutukset ehkä vähän lisääntyivätkin. Saman ilmiön huomasin muuten myös kodeiinin kanssa.