Krapulainen koheltajainen

Mä olen niin monta lopetusyritystä tehnyt ja yrittänyt hakea apua lääkärin kautta. Olen puhunut ja ollut avoin.
Hetken pärjään ja saattaa mennä pitkään hyvin mutta sitten kun ahdistuksen paska astuu kuvioihin niin aukeaa korkki.

En vaan ole löytänyt itsestäni varmuutta ja voimaa olla selvinpäin ja kohdata ahdistusta ilman alkoholia.

Nyt tulisi viisaat sanat ja vertaistuki tarpeeseen.

Jospa mä selviydyn hengissä tästä krapulasta ja uskaltaisun elää tämän helvetin läpi taas kerran.

Ihan ensimmäinen ajatus, joka kannattaa pitää mielessä on, ettei luovuta. Jokainen täällä lienee tietää ja on kokenut, että matkan varrella sattuu kompurointia ja tuntuu, ettei tästä tule mitään. Joka tapauksessa, vaikka kuinka kompuroi ja kerta toisensa jälkeen tuntee epäonnistuneensa, niin ei kannata luovuttaa. Se oma ajatus kypsyy, päämäärä ja tavoite on mielessä ja sitä kohti etenee vääjäämättä.

Se, että haluat olla täällä kirjoittamassa tuntemuksiasi, kertoo, ettet ole luovuttanut. Halu ja tahto kytee mielessä edelleen ja sitä kautta pyrkii löytämään edelleen keinot ja avun, joiden avulla saavuttaisi tavoitteensa ja mielenrauhan.

Se on peijakas yksi kirous tuo alkoholi kun masentaa. Helppo reseptitön lääke hetken helpotukseen, kunnes huomaa sen vieneen jälleen syvemmälle ahdistukseen. Alkoholiahdistus kaupan päälle kaikkeen muuhun.

Tsemppiä ja älä luovuta, ole armollinen itsellesi.

Kiitos Lumikulkuri.
Viime vuodet on olleet todella kuormittavia ja aina olen tarttunut pulloon että kestäisin seuraavaan aamuun.

Ja alkoholiahdistus on niin kamala että aivot neuvoisi ottamaan lisää että olo helpottaa.

Mä tosiaan yritän kamppailla ja mielessä lopettaminen kokonaan

Pulloon tarttuminen ei onneksi vöhennä niiden raittiiden menneiden päivien arvoa. Tästä vaan eteenpäin, sano mummo jne. Mun toinen nimi vois olla muuten koheltajanainen…

Onhan tää oikeasti ihanaa herätä sillä fiiliksellä että ei ole juonut.
Kaikkea kuraa pyörii mielessä ja enimmäkseen ajatuksia siitä miten heikko ihmisen mieli on kun siihen pulloon on tullut tartuttua niin helposti.
Pettymystä toisen perään kun ajattelet että mä handlaan tän asian.
Nyt kuitenkin huikatta lauantaista saakka ja pikkuhiljaa eteenpäin.