Krapula & Vapina

Hyvä ylläpito, voisitteko poistaa ks henkilön kirjoitukset tältä palstalta. Huumori huumorina, mutta turha palstan täyttäminen omahyväsellä paskalla on täyttä… …paskaa.

Tai sitten K & V voi (kuten tod näköisesti tekeekin piakkoin) tehdä itselleen uuden nimimerkin, minkä kautta ei ole itseään (ainakaan heti) nolannut/häpäissyt, tai ylipäätään tehnyt itseään naurun alaiseksi.

Siis ymmärrän toki että voi sitä läppää välillä heittää, ha ha haa, osaan mäkin nauraa :unamused: Mutta se että ensin pätee varmalla faktalla, jonka jälkeen puolustautuu vittuilulla ja alaspäin katsomisella, HETI kun muut totee tämän varman faktan pelkäks -mun mielestä- faktaks.

Anteeks nyt vaan, mut alko vituttaan ihan vitusti tollaset ihmiset. Oli pakko tunteeni nyt tähän koneelle kirjottaa. Vittu.
Ylimieliset ihmiset vituttaa minua suunnattomasti.
Ja se varsinkin vituttaa suunnattomasti, että vaikka sä olisit vittu 60 vuotias, niin se ei tarkota sitä että sä olisit yhtään aikuisempi tai saatikka sitten kokeneempi.

Krapula ja Vapina, mulla ei oo hajuakaan kuka vitun ylimielikko sielä kirjottelee, mutta sen näki ensimmäisestä kirjotuksesta asti, kuinka vitun pikkusielu sä olet. Juuri sellanen ihminen kenenlaisia vihaan.
Anteeks nyt vaan, vaikka sillä nyt tuskin on merkitystä, kun ylimielisenä persoonana alat vaan vinkua takas jotain vitun pitkää stooria.

Että, vaihda se nimimerkki, tai neuvona tässä, tee ihan uus ! niin voit alottaa puhtaalta pöydältä neutraalina.

Toivoo: Apteekkari, poliisi, tulliviranomainen, postinkantaja ja kaikennäköset vitun hienot duunit yhdessä.

Huoh, helpottipa se :astonished:

Mitä vittua? … K et V on ihan OK ja hyvä tyyppi! Eiköhän luurangolla ole itsellään jotain huonoi fiiliksiä :wink:

ihmettelen samaa, mut ilmeisesti K&V kiukuttelee siitä, että kun sen nolasi itsensä, niin modet ei suostuneet poistamaan sen viestejä, vaan sen pitäis itse muokata ne niin kuin kaikkien muidenkin. Sen jälkeen vasta onkin alkanut kaikkea turhaa tänne kirjoittamaan…

^Ei oo muuten eka kerta ku joku nimimerkki alkaa vittuilee siks et modet ei poista viestejä! Kannattais lukea säännöt ja varmuuden vuoksi vielä tuo toimituksen palsta ennen rekkautumista ni tuli paremmin selväks et vaik kysees ois kuka, ni viestejä ei poisteta! Enempää en tähän soppaan puutu!

ihanaa kun K & V ei ole näkynyt pitkään aikaan täälä…
ei tarvi sen turhanpäiväistä kiukutteöua ja muita mitään järkeä viestei lukea…