Meikäläinen on jääny ihan koukkuun näihi päihdelinkin foorumeihin kokoajan pakko selata näitä
Olis hyvä jos tääl olis reaaliaikanen chatti jossa vois jauhaa paskaa eikös?
Meikäläinen on jääny ihan koukkuun näihi päihdelinkin foorumeihin kokoajan pakko selata näitä
Olis hyvä jos tääl olis reaaliaikanen chatti jossa vois jauhaa paskaa eikös?
Juuh löysin Ircnet:ssä #!paihdelinkki
Mää ehottomasti oon!
Joskus aikoinaan tuli oltua. Erillä nimimerkillä kylläkin.
Nyt yritän taas kerran rauhoittua tuon päihteilyn kanssa ja taas täällä istutaan.
Koukku-sana on kärsinyt aikamoisen inflaation. Kun jostain asiasta pitää paljon, on heti “koukussa”.
Koukussa heroiiniin ja keskustelufoorumiin. Voiko tuollaisista “koukuista” puhua edes samana päivänä? Koukusta on tullut pitää-sanan synonyymi. Siinä meni kuvaava ilmaus taas torimummojen arkikäyttöön :=)
Tervehdys!
Kyllä mä kai vähän koukussa olen plinkkiin . Luen jutut noin kerran vuorokaudessa. Ja näin perjantaina kun olen vetänyt kalsarikännit ja Subu kalsarivedot, niin sitä viihtyy hyvin plinkin sivulla. Joskus kun plinkki oli vielä aktiivinen tuli viestejä päivässä valtavat määrät. Kaikkea ei millään jaksanut lukea. Nykyään plinkissä on varmasti 1/10 siitä kävijämäärästä mitä täällä oli ennen . Perjantaisin täällä voisi olla enemmänkin kirjoittelijoita, mutta luulen tämän perjantain olevan koko viikon hiljaisin plinkki-päivä, koska käviät ovat radalla . Itse olen poikkeus ja vietän rankan työviikon jälkeen perjantain yksin kotona Subutex ja viina huuruissani… :mrgreen: Rahat ei riitä kapakoissa käyntiin !
VH
Ihan samaa mieltä ja niin moni muukin on jäänyt koukkuun tähän… Ei tää oo pahaa huumetta…
Kuitenki tätäkin pieninä annoksina useita x viikossa tietenkin…
Aika koukussa olen plinkkiin myös.
Kahden asian takia, ensiksikin, löydän melkoisesti apua ja tietoa täältä, ja kun omia lääkityksiä muutellaan ja kaikkea uutta tulee laatikkoon kerrytettyä, on kiva tietää niistä jotakin ihan käytännön kokemuksia lukemalla.
Toisekseen sitten oma satunnaisviihteily, neuvoja siis siihenkin haen, etten vahingossakaan tee mitään typerää! (vaikkakin jo viihteily sinänsä näiden aineiden kanssa on typerää)
…On myös muutamia ketjuja ja jäseniä jotka kirjoittavat erittäin mielenkiintoista tekstiä elämästä, ja näitä topikkeja on mukava kahlata läpi. Joskus tuntee jonkinlaista yhteenkuuluvuutta, vaikkei ihmisestä muuta tiedäkkään kun nimimerkin.
Onko tuo irc kanava ihan plinkin toimituksen oma tekele, tarkoitan, että operoiko kyseistä kanavaa sama/samat tahot, kun tätä foorumia?
Nyt kun on ollut taas aikaa niin päivittäin on tullu lueskellu foorumin kuulumiset.
Vedin ite kalsarisienet Vähitellen palautuu taas normaaliks… Hillunu kalsarit jalassa ympäri kämppää ja syöny sienii.
Ja lauantai siis vissiin on.