Mikä/missä olisi korvasuhoidossa oleville paras paikka lopettaa oheiskäyttö. Olen valmis vaikka pitkäänkin hoitoon. En vain enää jaksa tätä bentsojen perässä juoksemista.
Jos on tietoa, auttakaa!!!
Mikä/missä olisi korvasuhoidossa oleville paras paikka lopettaa oheiskäyttö. Olen valmis vaikka pitkäänkin hoitoon. En vain enää jaksa tätä bentsojen perässä juoksemista.
Jos on tietoa, auttakaa!!!
Kannattais mielestäni mennä paikalliselle h- tai a-klinikalle, jos eka pääsisit sinne katkolle n.4vkoks ja sitten johonkin jatkokuntoutuspaikkaan, luulisin että on joitakin, jonne khlaisetkin pääsevät. Voisko olla vaihtis?
Mee Mainiemeen pariks kuukaudeks. Et kadu.
Tervehdys Maago!
Se mitä olet kirjoittanut sinun bentso-riippuvuudestasi, niin mitkään lepokodit eivät sinun riippuvuuteen auta. Ehdottomasti Suomen paras paikka päästä eroon vaikeasta riippuvuudesta on Järvenpään Sosiaalisairaala. Silloin kun itse olin siellä minulla oli kämppiksenä kaveri joka oli pahassa Xanor-koukussa. Hän vaan naureskeli Subu-riippuvuudelle ja sanoi lopettaneensa Subut tosta noin vaan. Xanor koukun hän kuvaili todella pahaksi ja hemmo taisi olla 6-7 vko siellä hoidossa ja päässeen eroon Xanorista. Käsittääkseni hänen annokset olivat luokkaa 10-20 mg/vrk Xanoria. Koita nyt saada maksusitoumus Järvenpäähän…
VH
Terve!
Mulla nyt ei todellakaan ollut toi bentsokoukku tässä mainituilla määrillä.
Mulla meni n.1.5 n.20mg/pv
Mut mä ratkasin asian niin, että varasin ajan yksyiselle psykiatrille ja kerroin hänelle koko paskan.
Hän laski mulle sitten hitaan laskuohjelman, n.3kk. Ja siinä pysyin ja pääsin benstoista eroon.
Mä oon luonteeltani sellanen, että jos sovin jonkun kanssa jotain, niin mun on paljon helpompi siinä pysyä.
Yritin mä itsekin sitä aiemmin, mutta paskat siitä mitään tullu, kun laatikossa oli kokoajan joku 20 levyä femmoja.
Tseppiä!