Eli olin noin puol vuotta sitten korvaushoidossa jo. Sitten jostain syystä lopetin koko hoidon ja asiat alko menee päin vittua. Tässä muutaman kuukauden aikana korvaushoitoa on yritetty aloittaa R1 osastolla turussa 2-3 kertaa ja olen joka kerta lähtenyt R1:seltä ensimmäisen yön jälkeen koska en vain siedä olla sillä osastolla. Lääkärit sumpli miten saisin hoidon alotettua ilman osastolle menoa ja en nyt kerro miten se onnistui mutta korvaushoitoni alkoi eilen. Olen helvetin onnellinen! Eilen sulatin 4mg kun hoito alkoi ja tänään olen sulattanut 8mg. Huomenna saan 10mg ja sitten sen jälkeen arvioidaan nostoa vieroitusoireiden mukaan. Mutta 16mg annokseksi koitan saada, ennen oli sama annos meinaan. Mutta mites muiden hoito sujuu?
Kuun alussa tulin niin sanotusti kaapista ulos ja avasin salaiset asiani läheisille… Ja samalla olin tullut montun pohjalle oman käyttöni kanssa. Sitä nyt ei ole jatkunut kuin noin 2.5vuotta mutta siinäkin ajassa ollaan keretty jo aika syvälle…
Se saadaan käyntiin tuossa ensi viikon puoli välissä. Eikö ole nopeaa toimintaa täällä maalla? xD. Varmaan johtunee siitä että töitä ja lapsia? en tiedä mutta tuohon 3kk “motivointi” systeemiin ei tarvinut lähteä mikä kuulemma yleensä on.
Korvaushoito on täällä meillä injektiopistoksilla hoidossa.
Mielestäni ainaki ideana ERITTÄIN hyvä. KH-lääkkeiden vääräkäyttö loppuisi kokonaan tuolla tavalla.
Alussa joutuu käymään pari kertaa viikossa mutta kun annos saadaan kohdilleen niin ei tarvi käydä kuin kuukauden välein, tuo on myös erittäin hieno juttu.
Onko tuota muualla käytössä?