kORVAUSHOITO JA SUOMEN SUURIN HUUMEIDENJAKELIJA

^Kyllä täällä myydään ja rännätään… :unamused: Ei ole lantrattu mihinkään, joten kuulemma millistäkin saa mukavasti vaihdettua tai massia… Itse katsoin tänään, että jos jäisin yksin huoneeseen; olisi muutama putkilo metukkaa siinä suoraan edessä… :astonished:

“Ainiin korvaushoidossa ollessahan kaikki subun päihdyttävät vaikutukset katoavatkin.”

Ei ku ne jotka subusta vielä päihtyvät, eivät ole siellä korvaushoidossa. Ainakaan toivottavasti.

Meillä ei ainakaan saa näkyä muita aineita seuloissa. Jos näkyy niin ei saa lääkettä ja sen jälkeen puolikkaalla lääkkeellä niin kauan, että seulat puhtaat. Niin ja hoidon saaminen tasapainoon esim. et annos on hyvä, niin menee aika kauan joten 2 vuoden hoito loppus aivan liian aikasin. Suunnilleen, ku kaikki ois just saatu hyvin niin hoito loppus

hYVÄ ETTÄ TEILLÄ SYSTEEMI TOIMII, MUUALLA SUOMESSA EI NÄYTÄ TOIMIVAN. iTSEKKIN OLEN MIETTINYT ETTÄ JOSKOO SIIHEN JONOON HAKEUTUISI MUTTA AJATUS SIITÄ ETTÄ JOKA PÄIVÄ NÄKISI NIITÄ KAVEREITA KENESTÄ ON JO PÄSSYT EROON ON IKÄVÄ. sITÄ PAITSI ON MINULLA VIELÄ PIENI TOIVON KIPINä SEINÄÄN LOPETTAMISESTA. :imp: :imp: :imp: :imp:
Helvetin capslock, Tää viesti on jo kerran hävinnyt että sori nyt kun en jaksa kirjoittaa uudelleen.

Tämä vaatii hillitöntä sitoutumista ja vahvaa kykyä sanoa ei entisille elämäntavoille.
Korvaushoito ei mene oikein, eikä siitä ole kuin haittaa, jos sitä ei käytetä oikein.
Jos nappeja jemmataan ja myydään, hoito poikki. Tämä on mun mielipide!!!