Korvaushoito ja seulat ei onnistu

Hei. Minulla on siis ongelma ja se on etten saa annettua seuloja kun jännittää niin hirveästi ihan siis en tiedä edes miksi. Siis se on vaan se ku hoitaja on paikalla näytteen anto tilanteessa. Eli siis mitä tästä voi seurata korvaushoidossa olevalle henkilölle ennen pitkää? Nyt ollaan sovittu että harjoitellaan näytteen antamista. Siis seulassa ei tule näkymään mitään ylimääräistä koska en ole käyttänyt mitään eli siis huolta ei ole sitä kautta. Mikä helpottaisi tässä tilanteessa? Kertokaa kaikki mahdolliset tiedot ja vinkit aiheesta.

Varmaan teillä on asiasta paljonkin kokemusta? Toki tuo korvaushoidon toteuttaminen vaatii noita seuloja säännöllisesti, osalla on hankalaa antaa näytettä, mutta ketään ei ole jäänyt antamatta seulaa. Tuohan on hyvä asia, että olette sopineet harjottelemisesta.
Mutta vinkkejä kiitos!

Hei! Itsellä oli sama juttu. Sydän hakkaa ja tuntuu siltä että ei millää meinaa kusi päästä vaikka mitään siellä ei tuu näkyy. Pääsin itse yli siitä sillä että pidin huolta siitä että aamulla olen juonut paljon vettä niin että tulee helposti vaikka kuinka jännittäs. Sen jälkeen kun se onnistuu kerran ilman sählinkiä niin loppuu se jännitys.

Nyt on käyny paremmin!! Siis sain ajan sinne missä olin käyny antamassa seulat ku korvaushoito oli alkamassa niin siellä ne onnistu kun se lasi minkä läpi hoitaja kattoo oli vuorattu peili kalvolla eli sitä ei silleen nähny sitä hoitajaa. Oon tyytyväinen ja tästä edes seulat on siellä.