Kokemuksia I.V käytöstä

-Dexedrine (mitä annoksia, nyt ottanu 35mg ilman vaikutusta)
-Ketiapiini (2kpl 100mg löytyy…pitäiskö kokeilla)
-Levozin 50mg? Toimiiko?

Vain siis kokemuksia i.v käytöstä…

On ja liikaa.

Ps. En vetäs antipsykootteja suoneen vaikka sais 1000€ per töötti.

Aloitusviestiin et JUST JOO! Mä ottaisin varmuuden vuoks vielä vitamiiniporeen ja kalanmaksaöljyn hihaan jos alkaisin noita rännäämään… :unamused: Mä en rännäis kyl edes tonnista… Levozinia ku rännäis jonkun muutama huntti mg ni vois olla et heräis neljän päivän päästä vessasta piikki kädessä… :unamused:

Pilkkua jos viilaa ni ei ole olemassa enää Dededrineä! Se on Dextroamphetamine SULPHATE eli sulfaatti. Pakkausseloste on englanniksi, kannattaa lukea vaarat. Siellä ei lue että tuon tulisi toimia stimulanttina, se on kuitenkin adhd-lääke ja jos henkilöllä on adhd, lääke rauhoittaa kuten on tarkoituskin… Meille opetettiin peruskoulussa mitta-asteikko. Milli, sentti, desi ja tässä tapauksessa gramma. Voit laskea siitä. Mg on tuhannesosa grammasta.

Laitetaanpa sit taas se linkki jotka kemian perusteet taitavat, aika moni täällä kyllä käsittääkseni osaavat nämä; 2. asteen kemiaa kuitenkin…

Tämä on siis lainattu ADHD-aikuiset RY:n sivuilta suoraan kun kemianopettaja osaa asian selittää parhaiten.

[i]Sivulla erowid.org/cgi-bin/chem_comp … ompare.cgi
on ohjelma, jolla voi verrata visuaalisesti (ja kemiallisen kaavan perusteella) mitä erilaisimpia lääkeaineita ja huumeita. Sieltä löytyy myös amfetamiinin rakennekaava, johon seuraavassa tekstissäni viittaan.

Amfetamiini on kemialliselta nimeltään 1-fenyyli-2-propyyliamiini eli 1-fenyyli-2-aminopropaani. Sillä on kaksi peilikuvaisomeeriä dekstro- ja levoamfetamiini, joiden rakennekaavat ovat muuten samat, mutta toistensa peilikuvia kuten vasen ja oikea käsi. Dekstro- eli D-amfetamiini kääntää tasossa polaroidun valon polarisaatiotasoa oikealle (lat. dexter = oikea) ja levo- eli L-amfetamiini vasemmalle (laevus = vasen). Itse asiassa amfetamiini on yhteisnimitys vain näille kahdelle amfetamiinille. Kumpikin on ns. primäärinen amiini, jonka typpiatomiini on kiinnittynyt yksi hiiliatomi. Metamfetamiini (engl. methampfetamine) eli N-metyyliamfetamiini, jonka rakennekaava myös on yllä mainitussa tiedostossa, ei oli varsinaisesti amfetamiini vaan amfetamiinin metyylijohdannainen, jossa metyyliryhmä on kiinnittynyt amfetamiinin typpiatomiin (sitä etuliite “N-” tarkoittaa) korvaten siihen kiinnittyneen toisen vetyatomin. Se on ns. sekundäärinen amiini, koska sen typpiatomiin on kiinnittynyt kaksi hiiliatomia. Myös sillä on D- ja L-isomeerit sekä lisäksi myös muita isomeerejä, esim. orto-, meta- ja parametyyliamfetamiinit, joissa metyyliryhmä on kiinnittynyt typpiatomin sijasta bentseenirenkaaseen korvaten siitä yhden vetyatomin. Kaikilla näillä metyyliamfetamiineilla on yhteinen molekyylikaava: C10H15N. Amfetamiinin (sekä D- että L-amfetamiinin) molekyylikaava on C9H13N.
Dekstroamfetamiinisulfaatti on rikkihapon dekstroamfetamiiniesteri. Rikkihapon molekyylikaava on H2SO4. Sen estereissä molemmat vetyatomit ovat korvautuneet tavallisesti jollakin orgaanisella molekyylillä tai atomiryhmällä, tässä tapauksessa kahdella dekstroamfetamiinilla. Silläkin on useita isomeereja, koska amfetamiini voi kiinnittyä sulfaattimolekyyliin monesta kohdasta. Niiden kaikkien molekyylikaava on näin ollen (C9H13N)2SO4. Elimistössä se hydrolysoituu (hajoaa) ilmeisesti hitaasti muodostamatta amfetamiinia. Amfetamiinin sijaan siitä muodostunee hydroksoamfetamiinia, mutta ilmeisesti niin vähän kerrallaan, ettei huumaavaa määrään ehdi muodostua. Esterien hydrolyysireaktiot ovat vielä 37-40 asteen lämpötilassa hitaita (puoliintumisajat useita tunteja) mutta nopeutuvat lämpötilan kohotessa. Todennäköisesti toinen hydroksoamfetamiinimolekyyleistä vapautuu hydrolyysireaktiossa ensin, jolloin välituotteena syntyy dekstroamfetamiinivetysulfaattia (C9H13NHSO4), joka neutraloituu elimistössä dekstroamfetamiinisulfaatti-ioniksi (C9H13NSO4-) välittömästi (veri on lievästi emäksinen puskuriliuos, jonka pH = 7,3 ei muutu pienistä happo- tai emäslisäyksistä). Dektroamfetamiinisulfaatti-ionikin hydrolysoituu hydroksodekstroamfetamiiniksi (C9H12(OH)N) ja sulfaatti-ioniksi (SO42-). Deksendriinin käyttöä ei siis ole syytä pelätä, vaikka se olisikin dekstroamfetamiinisulfaattia (jokin sen isomeereista). Se on sulfaattiesterinä eikä vapaana dekstroamfetamiinina siksi, että se hajoaisi elimistössä riittävän hitaasti, ettei sitä olisi ainakaan helppo käyttää huumeena. Samalla sen vaikutusaika myös pitenee ja teho paranee.

Peilikuva- eli optinen isomeeria ei ole erikoisalaani. Kirjoittaessani edellistä viestiäni deksendriinistä en muistanut, mitä etuliite dekstro- tarkoittaa. Siksi olen poistanut siitä epämääräiset tietoni. Yleensä kemiassa käytetään lyhyesti vain etuliitteitä D- ja L-, joiden alkuperää en muistanut. Erikoisalojani ovat epäorgaaninen ja analyyttinen kemia, ja lääkeaineet ovat yleensä orgaanisia yhdisteitä. Kummankin viestini otsikon “Amfetamiinin eli Dexenrinen mystisyys” olen lyhentänyt muotoon “Dexendrinen mystisyys”, koska deksendriini ei ole amfetamiinia, kuten yhdessä ylemmässä viestissä väitetään.

Markku Salonen
Kemisti, aineenopettaja
[/i]

Tuosta tekstistä jos jotain ymmärrät, huomaat että lääke ei ole tarkoitettu huumeeksi. Tuohon perustuu myös se, kun jotkut väittävät tuon toimivan täysin iv-käytössä, ei imeydy kovin hyvin. ADHD-lääkkeitä annetaan eniten lapsille ja nuorille ja niiden väärinkäyttöä pelätään syystäkin, sen takia näistä lääkkeistä tehdään mahdollisimman vaikeasti väärinkäytettäviä noiden pienien kemiallisten muutosten takia. Tältä foorumilta luin että tuosta liukenisi iv-käytössä alle 10%. Mä en ainakaan noita rännää, enkä edes napsi kuin karkkia; paljon paremmin toimii kun ottaa ohjeen mukaan tai alle…

Malibu kulta, ootko ollu niin tuohtunut tuohon idiotismiin kun noin paljon typoja, vai onko laillisen huumeen vaikutus päällä?

Edit: Sori, ne olikin AINEENopettajan typoja.

^mä aiemmin yritin selittää noita isomeerejä et toinen oikealla ja toinen vasemmalla ni ei sitä kukaan tajua… Tuosta saa kemian kirjan avulla paljon irti jos on päässyt kemia unohtumaan :laughing::smiley:

Jos mä kirjoittaisin tuollaisen faktan ni mä todellakin olisin amfetamiinin vaikutuksen alaisena… Mä en vain voi sietää että itseltäni kerjätään noita lääkkeitä ja osa rännäis ne filmaamatta… Mä olen nähny niin paljon vaivaa että narkit ei juokse enää mun postiluukusta huutelemassa veloista tai kaupoista että aihe todellakin on hiukan ahdistava… Etenkin kun kukaan ei enää kerjää multa bubrea mutta nämä muistetaan vuosien takaa :smiling_imp:

Pakostakin tulee mieleen että tämän idiotismin takana on ekat töötit netistä luetuilla ohjeilla ja hyvin ei voi käydä… :neutral_face: Tai ehkä mä itse en ole vieläkään ollut niin kauaa kuivilla että en yrittäisi “auttaa” jokaista ihmistä tekemästä tyhmyyksiä vaikka tasan tarkkaan tiedän että se on mahdotonta. Mikäli mulla olis ollut netti aikoinani, niin ehkä en olis itse ottan Indalginia iv frendin kans aikoinaan :blush: … Tai rätkiny subuja filmaamatta kun kaikki sanoivat että niitä ei tarvi filmata… :unamused: Kyllä mä otan asian liian henkilökohtaisesti Junkie… :frowning: Joskus oli vielä oikein ylpeä ideologiastaan olla 24/7 sekaisin, tuota on vaikea sulattaa kyllä… :blush:

Vieläköhän se topic on ekalla sivulla jossa porukka kertoo mitä kaikkea iv-käyttö on heille aiheuttanut?!?

Niin, ei se katuamfetamiinikaan (eli yleensä kai dl-amfetamiinin raseeminen seos) emäksenä ole vaan suolamuodossa, yleensä ilmeisesti juurikin sulfaattina. Eli tuo on käytännössä puhdas ja potentimpi versio katupiristä, kun heikosti keskushermostoon vaikuttava l-amfetamiini on tuosta siivottu pois. Ja se amfetamiinisulfaatti liukenee kyllä aivan tarvittavissa määrin veteen eli 100%:sti.

^Etsi Petri tuosta tutkimus… Mä en ala selailemaan itse tuota koko foorumia jossa pitää olla tunnukset kun olen lukenut että ei se liukene 100% veteen, koska se ON ADHD-LÄÄKE. Suomessa tehdään vain KAIKKI jotta lääkkeitä ei käytettäis väärin… Eli saat itse todistaa sen että se liukenee tasan tarkkaan dextroamfena 100% veteen…

mitä tapahtuu jos otan käytetyn neulan boxista ja keitän sen nopeesti ja tykitän sillä, jos on bränikkä ruutta?

ei käyny mitenkään, hyvä niin, sillä en mä saa tosta kielen alla kasin liottamisesta mitään irti, mäntä pohjaan ja menoks, emmä muuta just nyt kaipaa.

“It is freely soluble in water, slightly soluble in alcohol and practically insoluble in ether.”

Lainattu tuolta kohdasta description: orgyn.com/resources/genrx/D000234.asp

Ja freely soluble tarkoittaa sitä, että 1-10 millilitraan liuotinta liukenee 1 gramma liuotettavaa ainetta. Tällekin on lähde olemassa, mikäli sellaiselle on tarvetta.

Mä löin satasen levarin IV:nä joskus aloittelijana, kun ei saanut unta. Se ei kai ollut kovinkaan vesliukoinen, kun ei toiminut juurikaan. Muistaakseni. Ja vuosihan oli about -96.

Ja Petri, sulfaatit on sulfaatteja, ei suoloja. Kama+HCl on suola. Mutta ymmärrän mitä ajat takaa, eli vesiliukoisuutta.

Mä kyllä tiedän faktan mutta mä en tahdo että sitä foorumeilla hehkutetaan. Subun kerjääjiä ei ole enää mutta voi vittu että porukka jaksaa vuosien jälkeen noita kerjätä… Kiitos Petri687 että tuota täällä tiedotat, onneksi suurin osa on ala-ikäisiä ketkä saavat noita lääkkeitä ja netistä löytyy ohjeet piikittämiseen… <3<3

Periaatekysymyksiä mutta WHATEVER taas kerran!!

PS. Petri on varmasti huomannut kuinka ihanan valkoista litkua siitä desestä tulee. Ei sentään samaa ku stilkkareissa mut lähestulkoon. Pitäisikö samantien laskea että kuinka monta mg menee suoneen tärkkelystä??

PPS: Toimitus juuri TÄLLAISIA ASIOITA MÄ IHMETTELEN! Eikö vesiliukoisuuden kertominen ole haittojen edistämistä? Etenkin kun liukenee 100%. Vai onko teillä joku mielikuva että kaikki käyttäjät ovat niin tyhmiä etteivät ymmärrä luetun ymmärtämistä??? Sensuroitte tarpeetonta paskaa mutta tällaista kyllä saa kertoa eli jos joku ei osannut lukea rivien välistä niin vetäkää deset hihaan, ne TOIMII!! Siinä suositus jos toimitus ei sitä ole aiemmin huomannut STNA!!

^Öö, siis kirjoitat itse eka liukenemisesta ja sit kun Petri kirjoittaa myös siitä, niin yhtäkkiä alat vinee siitä?!
Ja tiesit “faktat”, mut kirjoitit kuitenkin ihan omiasi, kunnes Petri kaivoi sen oikean tiedon. No kukin tyylillään.

Musta on ihan fiksua, et joku kysyy ennen rännäämistä, et voiko jotain rännätä vai ei. Muutenhan jotkut rännäis varmaan buranaakin olojen toivossa. Ja mitä tarkempaa tietoa ihmiset pystyy linkittämään/kopioimaan jostain, sitä parempi se on kysyjälle. Eli mun mielestä parempi, et foto kysyi noista lääkkeiden rännäämisestä ja Petri kaivoi siitä imeytymisestä tietoa, kuin et foto olis vaan ominpäin ryhtynyt rännäämään. En silti kannusta ketään iv-käyttöön, vaikka musta onkin hyvä, et asioista voi kirjoittaa.

Se hostile+joku maili peräs kirjoitti et siit liukenee vaa 10%. Mä en tod. allekirjoittais et liukenee kaikki etenkin kun se on sellaista velliä. Kyl mun mielestä 4 suun kautta on 10krt parempi ku 4 iv:st. Mä en tiedä liukeneeko kaikki, adhd-aikuiset ry:n sivuilla on tuo kemian opettaja asiasta aivan eri mieltä mut sinne pääsee rekkaamalla sisään ja sivuja topicissa yli 130 joten en jaksa alkaa penkoa tietoa asiasta. Mulle se on yks sama jos joku tahtoo maissitärkkelykset hihaan… Mä en tahdo… Lisäks ku silloin vuosia sitten kun nuo sain, vedin joku 8, ei sanonu MITÄÄN. Päättelin että ei se vain kannata ainakaan normilämpötiloissa. Siellä on juttua myös niistä jos jotain niin kiinnostaa asia. Kuitenkin kun tuossa ei ole niitä levon suojaavia aineita niin voi odottaa että sydän hakkaa jne. Mä en ole ainakaan edes yhtää yötä saanut noilla koskaan valvottua, toisin kuin Concertassa. Mä en myöskään jaksa tapella tuon Petrin kanssa kun etsii aina jonkun “paremman” linkin vaikka kyllä mä uskon että kemian-opettaja tai farmaseutti tietää asian tarkemmin… Olen tuolta sivuilta lukenut asiaa lääkkeestä kun sivuja oli alle 80 ja saanut aivan eri vastauksen.

Tässä edelleen tämän jo aiemmin linkittämästäni kemian opettajan selityksestä pätkä joka kertoo mun mielestä aika paljon, koska siinä puhutaan myös VERESTÄ. Tämä opettaja on jatkanut tätä usealla viestillä että asia kaikille tulisi selväksi ja olen ne lukenut, lisäksi osaan kemiaa melko hyvin; pitkä kemia tullut luettua eli tuo teksti ei ole todellakaan mulle mitään hepreaa. Nykyään lääkkeen nimikin on Dextroamphetamine Sulphate.

Elimistössä se hydrolysoituu (hajoaa) ilmeisesti hitaasti muodostamatta amfetamiinia. Amfetamiinin sijaan siitä muodostunee hydroksoamfetamiinia, mutta ilmeisesti niin vähän kerrallaan, ettei huumaavaa määrään ehdi muodostua. Esterien hydrolyysireaktiot ovat vielä 37-40 asteen lämpötilassa hitaita (puoliintumisajat useita tunteja) mutta nopeutuvat lämpötilan kohotessa. Todennäköisesti toinen hydroksoamfetamiinimolekyyleistä vapautuu hydrolyysireaktiossa ensin, jolloin välituotteena syntyy dekstroamfetamiinivetysulfaattia (C9H13NHSO4), joka neutraloituu elimistössä dekstroamfetamiinisulfaatti-ioniksi (C9H13NSO4-) välittömästi (veri on lievästi emäksinen puskuriliuos, jonka pH = 7,3 ei muutu pienistä happo- tai emäslisäyksistä). Dektroamfetamiinisulfaatti-ionikin hydrolysoituu hydroksodekstroamfetamiiniksi (C9H12(OH)N) ja sulfaatti-ioniksi (SO42-). Deksendriinin käyttöä ei siis ole syytä pelätä, vaikka se olisikin dekstroamfetamiinisulfaattia (jokin sen isomeereista). Se on sulfaattiesterinä eikä vapaana dekstroamfetamiinina siksi, että se hajoaisi elimistössä riittävän hitaasti, ettei sitä olisi ainakaan helppo käyttää huumeena.

Joo, mä voin seuraavalle inisijälle joka tulee postiluukusta huutelemaan soittaa kytät perään… Tai vielä parempi, lastensuojeluviranomaiset, ku ei ole tapana vasikoida. On se vaan hemmetin huolestuttavaa nämä itsediagnoosit ja että vedetään oppareita, rauhoittavia, amfea ja alkoa aamusta lähtien kun muksu on kotona…

Nyt seuraa kysymys. Onko d-amfetamiini sulfaatti tableteissa vaikuttava aine sulfaattina vai sulfaattiesterinä? Jos esterinä, on melko sama vetääkö mönjää PO vai IV:nä, ja todennäköisesti oraalisesti saa enemmän piriä talteen, kuin kikkailemalla tablettia ruuttaan. Jos sulfaattina, vaikuttava aine liukenee täysin ja vaikuttaa heti, ellei tableteista ole tehty IV käyttöön sopimattomia, kuten esimerkiksi brittiläiset morfiinitabletit, joista saa ainoastaan aikaiseksi paksua hyytelöä (joka paisuu monikertaiseksi), jota kukaan täyspäinen ei suoniinsa tunkisi, ja kuten Malibu sanoi tableteista tulee velliä, ei niitä hihaan kannata käydä kiskomaan, ellei vellistä saa täysin kirkasta liuosta aikaiseksi, ja tämäkin vain siinä tapauksessa, että vaikuttava aine on todella toimivassa (kyllä pelkän sulfaatin pitäisi irrota doupista heti nesteeseen jouttuaan muodostaen douppi-ionit- ja sulfaatti-ionit) muodossa.

Morfiinisulfaattikapselit, retardit, joissa mopo on sidottu vahaan ovatkin eri juttu. Pikkuisen kikkailemalla saa täysin puhdasta moposulfaatti liuosta, tai jos haluaa nenuttaa, myös kiteitä. Morfiinisulfaatti tärähtää kyllä heti, mutta antaa massiivisen pistelyn ja päänsäryn, toisin kuin suola.

Kumma kun osa katujengistä on aina puhunut, että kun piri on hyvää, se on sitten sulfaattia, vaikka olisi metyyliamfetamiiniHCl kiteitä… huoh

Sitten vielä lainaus Malibun kopsaamasta teksistä:

"Peilikuva- eli optinen isomeeria ei ole erikoisalaani. Kirjoittaessani edellistä viestiäni deksendriinistä en muistanut, mitä etuliite dekstro- tarkoittaa. Siksi olen poistanut siitä epämääräiset tietoni. Yleensä kemiassa käytetään lyhyesti vain etuliitteitä D- ja L-, joiden alkuperää en muistanut. Erikoisalojani ovat epäorgaaninen ja analyyttinen kemia, ja lääkeaineet ovat yleensä orgaanisia yhdisteitä. Kummankin viestini otsikon “Amfetamiinin eli Dexenrinen mystisyys” olen lyhentänyt muotoon “Dexendrinen mystisyys”, koska deksendriini ei ole amfetamiinia, kuten yhdessä ylemmässä viestissä väitetään.

Markku Salonen
Kemisti, aineenopettaja"

Luulisi, että jokainen kemianopettaja tajuaisi ja muistaisi nuo optinen isomeriajutut. Onhan se perustietoa jopa löytää se kiraliakeskus, jonka kautta määritellään onko dextro, levo ja muut isomeriatyypit. Opettettiinhan nuo Lukion pitkässä kemiassakin, yliopistosta puhumattakaan, olkoon erikoisalaa mikä vaan kemian suuntaus. No, olihan se kemia kyllä lukiossa mieliaineeni laajanfysiikan ohella. 10 molemmista, reaalissa 3 kemiankysymystä 18/18, 7 fysiikankysymyksesta keräsin pojoja vain 36/42. Laaja matematiikka oli pettymys, vain 51/60. Olisi varmaan pitänyt mennä selvinpäin kirjoituksiin, tai edes lukea niihin. Ylpein olen kuitenkin ruotsin a:sta. 1 piste pois ja olisi ollut i. Onhan se ymmärrettävää, että jos tuota kemiaa vääntää työkseen, asia ei enää niin kiinnosta, etenkin jos työskentelee yläasteella.

Paskat. Suoneen kelpaavat vain laatutuotteet, kuten diasetyylimorfiini, morfiini, hydromorphone, oksikodoni ja hydrokodoni ja miksei etorfiini. Kokaiini on ehdottomasti “nosecandy”, näyttäisi, että vain hyvin alhaisen älykkyysosamäärän omaavat saavat kokaiiniemäksen poltosta jotain kiksejä ja mitä mieltä on siinä, että menee 200 ruiskua viikonlopun aikana, jos käy tuuppimaan suoneen.

Kysyin asiaa lähinnä teoreettisessä mielessä, koska keskustelu oli vähintäänkin sekava. Amfetamiinien käyttö kiinnostavat vähemmän kuin kilo paskaa. Paskalla voi sentään lannoittaa ruukkutomaatteja.

Eikä nuo laatuopiaatitkaan/opioidit enää kiinnosta. Kun on vetänyt itsensä pohjalle, ei sinne tee missään nimessä mieli, kun on päässyt ylös.

Neuloilla saa leikkiä hoitsut, jos vain löytävät musta vielä suonen. Ja nykyään löytävätkin, ovat nopsasti kasvaneet takaisin.

Mikä sua jurppii Dargus Magus, onko krapula?

On englanniksi ohje. En tiedä vapautuuko osa esterinä vai ei, sen kemianopettajan mukaan kyllä.
Each tablet contains 5mg dexamphetamine sulphate BP. Mikä tuo BP on? Each tablets also contains stearic acid, acacia powder, lactose, light liquod paraffin, maise starch, sucrose and purific talk…

Ihanaa, tää on kun kynttilää vetäis… Ihan jopa talkkia ja laktoosia laktovammasille… Sakkaroosia sekä maissitärkkelystä. Muita en ala tarkkaan arvailemaan. Sen jälkeen kun tulisi selvittää että estääkö joku noista d-sulfaatin iv-käyttöä… Petri tekee sen varmasti mielellään. Samat ainesosat kuin aiemmassa Dexedrinessä lukee tekstissä myös. Niin ja älkää käyttäkö SNRI:n SSRI:n tai MAO:jen kanssa samaan aikaan ellei ed. tavletista ole 2vkoa aikaa; ohjeessa lukee englanniksi. Sekä aivan helvetillisen pitkä liuta lääkkeitä verenpainelääkkeistä morfiiniin joita ei saa ottaa samaan aikaan. Munuaisten oltava kunnossa jne. Että mä en ihan lähtis katukaupasta noin vain ostamaan tällaisia, puhumattakaan rännäämisestä. Saan kuitenkin kalkkia ihan respalla ja siinä on myös d-vitskua joten rännään vaikka sitä… :unamused:

Mua kiinnostaa tämä ketju tasan tarkkaan siksi että jos tuo iv-vaikutus voidaan määritellä että on huonompi käyttötapa kuin oraalisesti niin samantien puolet porukasta johon törmäis jossain hoodeilla, ehkä tajuais et vetävät placeboa. Mä tällöin ITSE selvisin helpommalla. Mä vihaan yli kaiken ku ADHD-lääkkeiden väärinkäytöstä on foorumeilla, koska ADHD:t ovat foorumillaan tajunneet mitä subulle kävi; kukaan ei tahdo että stimut vedetään markkinoilta koska sitä tuntuu saavan “kaikilta”. Nuo auttavat helvetin hyvin kuitenkin siihen OIKEAAN käyttötarkoitukseensa joten ehkä tahdon itsekin pitää omat lääkkeeni itse enkä mitää prkleen säälinarkkeja nuolemaan mun kenkiä suunnilleen jos vain sais “edes yhden”… Mä oikeasti VIHAAN näitä ketjuja!! Vielä enemmän vihaan sitä et jos törmään johonkin kusipäähän bussissa niin voi olla että sama tyyppi tulee usamman kerran huutelemaan postiluukusta!! Ihan noiden lääkkeiden takia… :imp: Ilman sitä tietoa että “amfea myydään apteekissa” monen ihmisen elämä olisi helpompaa; etenkin kun olivat tuolla laskeneet ADHD-foorumilla että 8tabl/vrk annoksella 3kk:den ajalta olis 100% “pirinä” 3,6g. Mikäli olisi 80% tavaraa ni vajaa 6g. No mun annos ei ole lähelläkään tuota joten kyllä sais aika pitkään venailla muutaman gemmin perään ku tehokkaampaa ainetta saa ostettua pirinkäyttäjiltä!

Jep. Ymmärrän hyvin asenteesi Malibu. Itsekin on keskittyminen hieman hankalaa ollut läpi elämän, mutta siihen auttaa minulla opiaatit/opioidit. Kusipäistä sakkia ne jotka myyvät adhd-lääkkeitään muille. Multa ei ole herunut yhtään ainoaa nappia mun klinikan lääkkeistä kenellekään.

Ja anteeksi Herra Dark Magus, on ollut stressaavia päiviä ja vasta eilen, kun olin lähdössä alkon kautta vuoden ensimmäiselle kapakkakiertueelle, tajusin, mikä oli stressin syy. Kirja nimeltä Juoppohullun päiväkirja (josta menin, tyhmä kun olen maksamaan 12.90). Menin heti kirjastoon, lainasin 10 kirjaa ja elämä hymyilee taas, unohtui koko idea nollauskännistä. Tuollaiset pikkuasiat voivat ajaa totaaliseen masennuksen ja itsetuhon suohon, jos ei niitä tunnista ajoissa. Varokaa tuota kirjaa.

Kaikki siis hyvin ja pyydän anteeksi agressiivista käytöstäni foorumilla.

Lainaus Dark Magukselta:

“hei satamakaupungin pystyynkuollut junkkari, keke ja j.j… (mikä olisi paras…? junkiesta kun tulee aina mieleen heti WSB), hengitä syvään (jos voit) ja se siitä.”

Jos toi keke on Keijo Rosberg, se on tosta naapurustosta kotoisin ja sukulainen, ei ihan lähisukua tosin. Mutsi muistaa kun se kaahasi traktorilla kuin lannanlevittäjän ja f1-kuskin sekasikiö naapuripellolla. Syvään hengitys onnistuu ja on suorastaan pakollista kun keuhkokuumeet tehneet arpikudosta ja lievä papukaijapölyn aiheuttama pölykeuhko. Toivottavasti tässä elää yhtä pitkään kuin Bill-setä, ehtii opetella kirjoittamaan edes lukukelpoista proosaa. Toisaalta WSB aloitti opiaattiuransa vasta 30+ vuotiaana, joten ei hänkään julkaissut sitä ensimmäistä kirjaansa kovinkaan nuorena.

Tuo j.j… huolestuttaa, et kai sä tiedä mun nimeä? Onneksi et maininnut Mika Häkkistä, aika helkutin kaukaista sukua, mutta samaa Mänttärin sukua kuitenkin. Helpotti.