Ajattelin kirjoittaa tänne omasta kokemuksesta interferonhoitoon pääsemisestä ja kokemuksista sen aikana.
Olin ollut n.1v puhtaana kun lääkäri soitti mulle et olis mahd.päästä hoitoon,en meinannut uskoa korviani. Sitten alkoi se odotus n.6kk ja kun päivä koitti niin oli se helpotus. Lääkärin kanssa keskusteltuamme vaimoni kanssa ajattelin että mihin olen ryhtymässä kun puhuttiin sivu oireista…oli sitä ja tätä… no mutta hoito alkoi ja aluksi ensimmäisen pistoksen jälkeen nousi kuume ja se oli eka ja vimppa kerta kun tämä tapahtui. muutama eka viikko meni hyvin kunnes alkoi n.4vko jakso jolloin oli kaiken asteista pahoinvointia,ruokahaluuttomuutta,uneettomuutta yms. sen jälkeen ei mitään oireita ehkä jotain pientä pahoinvointia silloin tällöin,mutta lähtenyt kun käynyt kävelyllä. Nyt tällä hetkellä käyn normaalisti töissä ja teen pitkiä päiviä,treenaan 3-4 krt viikossa lihaskuntoa aika rajuilla harjoituksilla. Ehkä se on auttanut että ennen hoidon aloittamista treenasin kuin hullu 3.5kk ja olin hyvässä tikissä kun hoito alkoi.Suosittelenkin hoidon aloittaville että pieni jos vähän isompikin kuuntokuuri on poikaa. Toivottavasti loppu 8vko menee hyvin