Kokaiini

Oon kyllä samoilla linjoilla. Vaikutus on ihan saatanan lyhyt, joten sitä tarttis kiskoa vartin välein. Ja vaikka moni täällä väitti kokaiinia kymmeniä kertoja piriä miellyttävämmäksi, niin minusta näillä leveysasteilla hinta-laatusuhde tuntuu kuitenkin olevan pirin kohdalla yleensä huomattavasti parempi.

Vaikutus on pitkä. Kysymys on siitä, että mitä sitä oikein etsiikään.

Mitkään onkaan lyhyemmät kuin essonousut, se humahdushan kestää ihan vain pikku tovin? Siis jos etsitään sitä tiettyä fiilistä?

Pelkkien nousujen arvostaminen on alkuaskel tiellä, joka saattaa viedä hämäriin paikkoihin.

Voi kyllä olla noinkin. Ehkä oon sitten matkalla sinne hämärään.

Ite pidän enemmän “köyhänmiehen kolasta”, koska hinta/laatusuhde parempi. (suomessa).
Ja toi käryteltävä kokkeli taitaa olla semmosta paskaa etten siihen edes koske. Eipä oo kyllä tullu viä vastaankaan.
Kola on ihan jees jos hintaa riittää, sitä kun joutuu kiskoon “kaksin käsin” juuri sen lyhyen “toimivuusajan” takia. Hyvä “seksihuume” :sunglasses: .

Ainahan kolaa voi polttaa. Ei se siitä “normista” mitenkään eroa.

minä olen aina luullut että poltettavaa kokaiinia kutsutaan crack-kokaiiniksi, mutta väärässä olen voinut olla.

Amfetamiiniakin voi polttaa, mutta sille pitää tehdä leivinjauheella ja hiustenkuivaajalla joku macgyver-kikkaviitonen

Se nenuun kiskottava on yleensä jokin suola, esim kokaiinihydrokloridi tai what have you. Ne poltettavat on emäksiä, eli kokaiiniemäs (crack). Mutta kai niitä suoliakin (:shock:) voi poltella.

Olen monesti polttanut ja vetänyt samaa kolaa,siiis niin että kaveri joka kyllä tietää näistä on tarjonnut… hyvin se on toiminut kolajointtina/ muuten vedettynä…

No siis eikö crack ole koksua+ruokasoodaa, vai olenko aivan väärin käsittänyt? Kokaiinin polttaminen sellaisenaan on käsittääkseni kamalaa tuhlausta (ei niin, etteikö se olisi tuhlausta joka tapauksessa).

Kuules on se ihan poltettunakin toiminut ihan samalla tavalla kun vaikka nokkia vetämällä.

no kuules kyse olikin hukkaprosenteista eikä aineen toimivuudesta sinänsä

Ihana ku sä tunget turhia mielipiteitäs joka paikkaa. Et kuules joskus voisit olla heittämättäkin ihan noita sun niiiin tärkeitä kommenttejas :wink:

se ei ollut mikään mielipide, vaan oleellinen huomautus että keskustelunne pysyisi jatkossa oikeilla raiteilla. selvensin mistä oli kyse sillä sinulla ei näytä olevan murot paketissa saati kilahdella kaikki ihan oikeaan tahtiin jos sisälukutaitosi on tuota luokkaa. älä siis pure kättä poikki joka sinua ruokkii ja auttaa

kannattaa muuten toivoa joulupukilta sanakirjaa että osaat jatkossa käyttää oikeita termejä. ja se sana ‘mielipide’ löytyy sieltä m-kirjaimen kohdalta

Jatkakaa.

Oi että kun sähän olet hyvä suustasi!!! Not.
Kättä joka ruokkii ja auttaa?!Puhuitko nyt siis Sinun kädestä? Luoja tytsy sun kanssas…Ehkä viimenen immeinen plinkistä keneltä neuvoja ottaisin vastaan. Kuvitteletko olevasi jotenkin viisas ja muutenkin ovela?
Voin ihan myös kertoa, että muroni on ihan kivasti paketissaan tuolla keittiönkaapissa.Ja kun näitä joululahja toivomuksia alettiin antamaan, niin sä voisit vaikka toivoa siltä joulupukilta, eli vaikka äidiltäs, että maksais joillekkin ihmisille, että sullakin olis sitten kavereita!

Kaikista sun teksteistä huomaa, että oot aika hukassa ittes kanssa ihmisenä, et taida oikein itseäsi vielä tuntea…
Mut onnee itsensä löytämiseen, ja toivoisin että et ennen sitä mulle mitään vastailisi, tai vaikka sen jälkeenkään.Kiitos.

Minä en todellakaan käsitä tuota väittämää suonensisäisestä Kokaiinin käytöstäsi.
Hihaan Kokaiinin on vielä lyhyt kestoisempaa kun nenään. Tyyliin saa olla kokoajan painamassa mäntää pari pykälää.
Eli hihaan vieläkin turhaakin turhempaa kun nokkaan.

Voisiko kyse olla placebo vaikutuksesta? tjsp?

Tämän väittämäni tuosta lyhyt kestoisuudesta tosin moni tuttavanikin toteaa. Joten en käsitä sinun ja kaverisi toteamusta asiasta sitten mitenkään.

'.

Olen tutustunut kumpaankin sekä Crackiin sekä Kokaiiniin ja en todellakaan käsitä miten mielestäsi Crackissä ja Kokaiinissa ei ole mitään eroja vaikutuksiltaan, koska mielestäni Crack nousee heti ja laskee samantien kun taas Kokaiini kestää sen tunnin pari.

Mielestäni tuo mainitsemani ero tekee noista kahdesta aineesta aika erillaista noin käytön kannalta ajateltuna.

Ei ei ei,en sanonut kertaakaan MITÄÄN crackistä, puhuin kokoajan vaan kokaiinista. Lueppa tarkemmin tj. Mutta tosiaan missä vaiheessa kuvittelit minun puhuvan crackista? enhän ole edes sitä sanaa sanonut koko ketjun ajan?

Olen kerran kyllä vahingossa sotkenut Crack/Koksupussit keskenäni, ja kun sitten vahingossa poltin tätä Kokaiinia niin tuloksena oli helvetillinen kakominen. Eikä juurikaan minkäänlaista vaikutusta , joten en siltikään käsitä. Ja toisekseen tuo jos mikä on todella tuhlaavaa.

Oletko varma että kyseessä ei ole Koksuna myyty Crack?