Kohta Subutexia ekaa kertaa

Eilen otin snadit överit subua. Aika lailla pari milliä nenään, pari kertaa laattasin. Aamulla ajattelin että vittu mikä pääkipu ja olo. " Sillä se lähtee millä on tullutkin " -periaattella eteenpäin. Toivottavasti toimii ja saa taas tämä paska riittää lopullisesti.

On tullut ne viekkarit kyseisestä aineesta jo kärsittyä. En silti voi sanoa, että lopettaisin kokonaan. Pidän kyllä teemun vaikutuksesta, mutta jos 0.4mg ottaa yhtenä päivänä, niin tulee pidettyä vähintään se viikon tauko kokonaan opiaateista/oideista. Eikä enää ikinä edes paria päivää kisko sitä vaan jäänyt siihen yhteen.

Mä en ole vielä tajunnut mikä idea tuossa bupren käytössä on. Tosin ei ole siitä omaa kokemusta enkä sellaista aio hankkiakaan. Olen vain käsittänyt, että bupre on ainakin jollain tasolla opioidiantagonisti ja siten ei tuota samanlaista euforiaa kuin monet muut opiaatit/opioidit. Johtuuko sen käytön yleisyys ja suosio lähinnä helposta saatavuudesta? Vai onko se oikeasti parempi “huume” kuin kuvittelen?

Olisi mukava kuulla miten näin 3 vuoden jälkeen sulla asiat on… Minäkin noita “säälittäviä nistejä” ennen halveksin koska minä olin todella hyväkuntoinen ja todella kovaluonteinen satunnainen viihteilijä joka ei todellakaan voisi kuvitellakaan että päästäisi itteensä tonne “säälittävä nisti” tasolle… No on ne ajatukset mulla muuttuneet melkoisesti tosta. Mitenhän lie tällä kirjoittelijalla?

:laughing: Voi että, kyllä on hammeri-pojusella (? vai tyttösellä?) ollu pokkaa! Onhan se hyvä että itsetuntoa löytyy, mutta ilman nöyryyttä tulee kyllä olee helvetin vaikee elämä.

Luulet, ettet jää koukkuun, koska tavara on “melko” harvinaista ja kallista?? Nuo seikat eivät ainakaan sinua tule estämään. Sanoisin, että olet pahassa kusessa, ja kehottaisin miettimään, mitä olet itsellesi tekemässä. Sori jos olen saarnaava kääkkä, mutta minkäs teet: en vaan haluaisi kenenkään tuhoavan elämäänsä tolla paskalla.

Näppituntumalla noin 95% subua kokeilleista jää myös koukkuun. Miettikää oletteko tuossa (viidessä?) prosentissa.
Tuohon prosentti lukuun voi tietysti vaikuttaa vääristynyt perspektiivi.Olen kuitenkin ihan kunnon ihmisiä nähnyt vetämässä itseään viemäristä alas, hitaasti ja tuskallisesti.

Kuin sä kehtaat kirjoittaa edes tuollaista paskaa. Kuka vttu menee hoitamaan toisten lapsia kun on vetänyt subua edellisenä iltana.

^ Ja sinustako on tulossa pähdetyöntekijä?? Toivon tosiaan, ettet koskaan astu mun eteeni mua “hoitamaan”. Tuollaista ylimielistä moralisoijaa en kuuntelis hetkeäkään! :imp:

Jos kerran se tabu jaetaan jopa 1/16 osaan… Niin kukas ottaa sen koko 8mg kerralla? Se siis joka on oikeassa korvaushoidossa? se kestää siis ottaa koko 8mg yhdellä kertaa suuhun, eikä tule kuin normiolo vasta siitä? Mitä jos nollatole -ukko vetäs koko 8mg tabun suuhun yhdellä kertaa tuosta vain…? mikäs ois olotila?

Mun mielestä siitä tulee itse asiassa energisempi olo kuin perinteisistä opioideista. En sitten tiedä, mistä olen tuollaisen ajatuksen päähäni saanut. Kyllähän sillä silloin tällöin nuokkuukin, en mä sitä. Mutta jotenkin tykkäsin kyllä bupresta tosi paljon, vaikka oli ihan reippaasti mm oxykokemusta takana.

Ei jumalauta! Vilkaiskaapa sitä pullan ketjua, jonka SoiKannel linkitti tuonne Mikä vaikuttaa nyt -ketjuun :open_mouth:. Siellä pulla kertoili olevansa pienen lapsen äiti, joka juopottelee iltaisin, kun lapsi on nukkumassa. Siellä päiväkodissa, missä malibu oli töissä, oli kaiketi paikalla myös muuta henkilökuntaa turvaamassa lasten hyvinvointia, mutta pullapa se hoiti ihan yksin omaa lastaan kännissä :unamused: . Olkoon lapsi vaikka kuinka unten mailla juuri sillä hetkellä, kun äiti ryyppää, niin kyllä se silti vaistoaa, jos elämä pyörii lähinnä alkoholin tai muun päihteen ympärillä. Sitä paitsi, lapsi voi aina herätä, jos se vaikka keskellä yötä sairastuu vakavasti, ja mitäs sitten, kun äiti on kaksistaan lapsen kanssa ja kännissä :confused: . Mä en nyt tiedä, pitäisikö mun itkeä vai nauraa. Ehkä mieluummin itkeä… En ole uskovainen, mutta älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi :wink:

^ :open_mouth: Ei helvetti, mikä tyyppi!!

6.5.2013

19.5.

31.5., eli alle kuukausi sitten:

Ja sitten eilen, 23.6.

No todellakin ansaitsee!! Hänkin valitsisi varmasti mieluummin kerran ehkä vähän pöhnäisen päiväkodintyöntekijän kuin aina juopon äidin.

Sori nyt jos oli vähän ilkeesti sanottu, mut sun on aika mennä ittees sen sijaan että yrität nostattaa itsetuntoasi muita päihteilijöitä lyttäämällä.

Tuohon kelkkaan ei kyllä kannata lähteä. Yhtäkkiä huomaat että sulla on reflat ja sitten buprea pitää saada lisää. Toleranssi nousee, määrät nousee ja homma tulee kalliimmaksi. Ei vaan kannata.

Tämä tapahtuma on siltä ajalta, jolloin tähän kaupunkiin edes saapui ensimmäisiä kertoja LÄÄKETTÄ nimeltä Subutex! Kukaan ei aineen vaikutuksista tiennyt mitään ja nettiä ei ollut! Samassa päiväkodissa osa työntekijöistä olivat olleet sen verran krapulassa edellisen päivän iltamenoiltaan, että aamulla ennen lasten saapumista otettiin krapulahuikka; jotta työt voitiin hoitaa! Myös erään lapsen isä oli selkeästi humalassa sekä autolla liikkeellä, ja tämä isä sai silti lapsen mukaansa; joten kyseessä on ennen 2000-lukua tapahtunut asia!

En ollut itse vastuussa lapsista, toisin kuin nämä iltariennoissa juoksevat hoitajat!

Muistakaahan arvon kirjoittelijat kultainen sääntö trolleista sekä niiden ruokkimattomuudesta.

-Päihdelinkin moderaattori

Päihdelinkin kultainen moderaattori siellä valppaana ohjeistaa. Ja hienostin tehtävänsä hoitavat. Aikamoisia kulta-pieniä-veitikoita nämä moderaattorit.

Mutta kuka valistaisi moderaattoreita?? :cry: :cry:

Kuka tässä oli trolli TOIMITUS? Se alkoholisoitunut äiti, joka voi haukkua virallisestikin vanhaksi menneitä asioita, vai tarkka Winston; joka selvitti syyn, MIKSI kyseinen “trolli” trollaa??

Voitteko pitää asiattomat alkoholistit pois tältä puolelta, erittäin harvoin kukaan tulee asiattomuuksia laukomaan, mutta jos oma toipuminen on siinä vaiheessa, että “en ole sentään NOIN alhaalla, mä vain dokaan lapsen kanssa”; olisi kenties parempi saada sitä pskaa niskaan siellä omalla puolella! Kuten täälläkin, nopeasti kerrotaan asiasta nimeltä ITSEKUSETUS!

Pullalle tiedoksi että tapauksesta on +13 vuotta, olen sylikummi, kummi sekä muutenkin asiallisesti lasten & ei-käyttäjien (alko ei yleensä kuulu lainkaan nykyisiin ihmisiin, kenen kanssa liikun) kanssa tekemisissä! Sen alkon kittaamisen hoitaa toinen vanhemmistani, ja se on kestänyt elämäni ajan; se oli suuri syy miksi en halunnut elää! Veistä hiukan haavassa käännän, kiitos Winstonille ja Iiinalle tästä selvityksestä; tuon tähden vanhat viestit katoavat… Ihminen voi muuttua, mutta täällä etsitään vanhoista teksteistä se vanhin, jolla yritetään syyllistää! Älä lue hoitoalalle, vaan hae apua!!

Ps. Nykyään ei jätetä soittamasta humalaisesta vanhemmasta, sä et ole parempi kuin kukaan muu(kaan) addikti! Voisit poistaa sen lainaamasi viestin, tai antaa olla; tallennan nuo sinun sekä Winstonin kootut (sun) postaukset; voi tulla eteen liitteinä jossa alkkis on muita aineita/ainetta käyttävää parempi… Taitaa olla kunnon Juhannus-morkkis, itse vietin pyhät lasten kanssa ilman känniä; hauskaa oli!

PPS. Kiitos Winston & Iina! <3 :wink: (foorumin lemppari-vakkari-tytöt), en olisi edes huomannut yhteyttä ilman tutkimusta… :astonished: “Olen vain alkkis, olen parempi kuin muut”-tapaus… Näköjään vielä löytyy näitä, melko usea ymmärtää että päihde kuin päihde… :unamused: :neutral_face: Hän on polkunsa alussa ja pitkälle on kävelty vrt arvostelijaan; enkä ole ainoa… :wink:

Arvoisat Päihdelinkin toimituksen tädit ja sedät. Minäkään en nyt oikein tajunnut, kuka se trolli tässä oli :confused: . Jos tuohon pullaan viittasitte, kuten uskon teidän viitanneen, niin valitettava totuus on se, että noita vastaraitistuneita tai muutoin vain oman päihteettömyytensä kanssa “hieman” hukassa olevia ihmisiä löytyy, jotka ihan tosissaan yrittävät pönkittää egoaan lyttäämällä itseään “huonompia”(mitä se sitten kullakin tarkoittaa) ihmisiä. En voi tietää, trollasiko pulla, mutta tässä tapauksessa en usko siihen
:frowning: .

Kiitoksia taas kauniista sanoistasi, malibu <3. Ne lämmittivät mieltäni näin aamutuimaan, huonosti nukutun yön jäljiltä :slight_smile: .

Juu en minäkkän kyllä ymmärtänyt että kuka tässä on olevinaan joku trolli.

Kiitos malibu! Ja no problem! :slight_smile: