Kofeiinin suonensisäinen käyttö!

hei pistin itteeni 2 kofeiini tabuu suonee ja nyt tuntuu et pumppu repeytyy irti rinnasta, onks kofeiiniöverioloille mitään helpottavaa tekijää? en viittis lääkärille soittaa ku kämpässä yhtä sun toista ja pumppu kirraa jo toista tuntia??

ja tietääks joku että oisko pumpun kannalta parempi pistää ihan vaan kahvia?? eiks kahvi oo kuitenki luonnon tuote?

Ei helvetti et voi olla tosissaan??

Propral voisi auttaa, jos sattuu olemaan.

Muuten itte kyllä menisin ulos ja soittasin lanssin…

Ootko viel hengissä tai hereillä???

Itse nautin kofeiinini rektaalisesti :unamused:

^tokihan rectuminkin kautta kyseinen aines saadaan toimimaan.
itse suosin kuitenkin esim. kofe-tabletin laittamista korvaan, hyvin humisee :unamused:

Mites, meneekö sammakot kofeiinin kanssa vai onko se vaarallinen kombo :question: Entäs voiko kofeiinin liuottaa silmään ja olettaa että se toimii ongelmitta?

jooo olen hengissä. onneks ei tarvinnu lanssia soittaa. en kyl enää koskaan tota kofeiinii pistä hyhhyh. mut ei voinu piriä ostaa ku siin oli kuulema jatkettu.

jaa… :smiley:

Mites toi keltainen jaffa? Pitääkö olla sitä aitoa vai uskaltaako Rainbow-jaffaa kokeilla?
(Sori, mutta oli ihan pakko … :sunglasses:

just joo.

No mä olen joskus nokittanut kofitabseja pirin päälle. Kyllä se ehkä vähän antoi lisää potkua, mutta hihaan… Ei jumalauta! Aika lailla terveydellä leikkimistä. Lopeta ennenkuin aloitat.

No mä olen joskus nokittanut kofitabseja pirin päälle. Kyllä se ehkä vähän antoi lisää potkua, mutta hihaan… Ei jumalauta! Aika lailla terveydellä leikkimistä. Lopeta ennenkuin aloitat.

Mä olen joskus lukion kirjoitusten aikana ottanut 3 tai 4kpl:tta oraalisesti ja kyllä ahdisti ja pumppu hakkas… Tiedän kyllä mitä kofeiini-överit ovat joten en ikinä pistäisi niitä suoneen… :open_mouth: Kyllä siinä menee 2-3h että loppuu se ahdistus, vapina, sydämentykytys ja hikoilu… Eikä tarvitse ottaa kun ½v:n kofeiini-raittiuden jälkeen vajaa kuppi kahvia… :unamused: IMO, mutta kofeiini ei kyllä ole kovinkaan mukava päihde suurilla annoksilla!

Joo, jätä kofeiini tbut, niistöä mitäänsaa.
Niin, ja se piri on aina jaktkettua. Tiedä vaikkka oisit saanu kunnon amfee, mutta kofutablettien piikittäjä tuskin saa. Pyydä testi töötit.

MUTTA, PIRI ON PASKAAA! Se vie kaaiken, siis aivan kaikenm, muuutut kusiopääks, kaveritp katoaa jne.
EiEiEI, ei piriä. Nyt loppu omaki käyttön, tarvii valmomisen ja hyytymiseen oppareita, benjoja, oljutta sun muuta mitä keksii.

Itsekin tässä on tullut kateltua kaverin dokaamista parivuotta (siis ihan jatkuvaa, välillä oli melkein viikon tauko), mutta sitten tuli kuvioihin piri melko pitkäksi aikaa, tosin kaverit ei kaikonnut vaikka kaverit eivät sitä käyttäneet, en myöskään minä kaikonnut, ihmeen rentona se oli ja kulki baareissa yms vaikka melkosia viivoja veti (ei koskaan suoneen kuitenkaan), mutta unettomuus kyllä sitä vaivasi, että meni nuo unirytmit ihan pitkin jotakin, mutta taasen polttamalla ganjaa ja ryyppäämällä samalla 24/7 sai myös välillä otettua ne välikuolemat, ettei kuitenkaan valvonut mitään monia öitä putkeen vaikka käyttikin piriä päivittäin, nyt on laantunut tuo piri ja kukkakin menee harvoin. Alko taasen kaikista pahin ja vie sitä vähän väliä ties mihin piireihin ja omituisiin paikkoihin, kun taasen on pireissä niin puhuu ja kulkee normaalisti, kun ei ole siihen samalla koppaa kaljaa juonut ja lisäksi vielä kirkasta.
Koittanut kuitenkin kokaiinia yms ja sanonut, että ei koskaan ikinä…

Piri on kyllä hanurista, kohta puol vuotta käyttämättä ja vieläkin himoilen sitä :open_mouth: Se vaan oli sellanen aine et tunsi olonsa normaaliksi :laughing:

Vuoden ku olet ilman, nuo harvenee nuo himot. Silti pari vuotta sen jälkeenkin tulee hetkiä jolloin tekis mieli ottaa. Mä lopetin yli 7v sit; 2 kertaa ottan sen jälkee ja totesin aineen paskaks edelleen… Katupiriä siis ku menee dexet. Jotkut biisit tai leffat joissa rännätään, voi laukaista himon. Itse olin 3-4v maalaamatta, ku olin aina maalannu pireissäni… Aluksi siivoaminenkin oli vaikeaa ilman piriä… Jossain oli joskus tutkimus (oliko Alexandra45:sen laittamana tääl), että ekat himot tulee 3kk:tta ilman ainetta, seuraavat ½v:n jälkeen ja vielä 1v ilman aineita… Sen jälkeen tulee satunnaisia himoja yms. mutta nuo ne pahimmat kompastuskivet… Tsemppiä, piri on paskaa ja muuttaa persoonan ilman että edes huomaa…

mä oon muutenki jo kusipää eikä oo kavereita

Kaikkia ne ihmiset näköjään koittaa:)…ei vaan täält o mielenkiintosta lukea aina näin oudoistakin kokeilu menetelmistä:)

Joo, kyllä tää paikka on tällaselle entiselle lääkeriippuvaisella aika hämmentävä, kun itsellä ei tuota kokemusta ole, kuin reseptilääkkeistä ja niissäkin vain omista. Kaikkee sitä ihmiset rännääkin! :open_mouth: