meinaatko että paulig on teettänyt tutkimuksen…? vai tarkoititko että, mun viesti on provo?
Nimenomaan teetetty, tai sitten vain ei olla otettu huomioon sitä kofeiinin itsessään diabetesta aiheuttavaa vaikutusta. Vähän samanlaista shittiä kuten iltasanomissa monesti alkoholin terveysvaikutuksista. Voihan kaljassa olla yksittäin jokin esim luustoa vahvistava aine mutta kun se alkoholi nollaa ne vaikutukset moninkertaisesti.
Näitä kahvin terveysetuja hehkuttavia “tutkimuksia” on tehty kansainväliseltä kahviteollisuudelta saaduilla rahoilla. Ne ovat tilastotutkimuksia, joissa tieteellinen tieto on jätetty huomioimatta tulosten analyysissä, että tilaaja saisi haluamansa tieteellisen näköisen kahvimainoksen.
jos haluaa tehdä itsarin kofeiinilla, niin sitten vaan katsoo taulukosta paljon ko.ainetta tarvii litkiä… TAULUKKO
Voi olla aika nihkee itsemurha jollain kofeiinilla.
aijaa…kiva kun kerroit, olin just lähös kauppaan hakemaan 315 tölkkiä pepsiä(tappaa 80kg), yritin jo kahvilla mut 25 kupin jälkeen tuli yrjöt…
Helpomminkin tuo onnistuu. Purkki kofeiinitabletteja.
Itse joskus ku kävin töissä vielä ni vedin 6-7 isoa kuppia kahvia siellä ja se aiheutti mulle paniikkihäiriötä ja rytmihäiriötä, työkaveritkin valitti et tästähän tulee krapula ku niin paljon juodaan tätä. helvetin paska aine mielestäni. Lopetin käytön reilu vuosi sitten. joskus harvoin ehkä kuppi teetä.
Ei se edes piristä vaan pistää enemmän väsyttämään tai sellasen oudon olon…eilen yöllä kokeilin juoda yhen kupin kahvia ja sama huono olo tuli taas, oli kyl runsaasti alkoholia veressä. mul ei tuu tota paskanlentämisjuttuu ikinä tullut iha sama kuin pal ois juonu
En suosittele. Monella on alkanut syöksykierre kohti kofeiiinikoukkua sen ekan ES:n jälkeen. Muutama kaveri nyt osastolla, yksi teki itsemurhan, pari jätkää ottaa mäkissä suihin ja piikittää cofetabseja.