kofeiini nappien snuussaus

onko kukaa kokeillu mitä tapahtuu jos tunkee muutaman kofeiinitabletin huuleen? entä jos sniffaa murskattui tablettei nenään?

En ole kokeillut, mutta luultavasti piristää siinä missä niellytkin kofeiinitabletit tai muutama kupponen kahvia. Tietty saatat myös vetää erittäin epämiellyttävät kofeiiniöverit rytmihäiriöineen kaikkineen, mikäli olet kovin herkkä kofeiinille tai riippuen siitä, mitä se “muutama” tarkoittaa. Vaikutus kyllä saattaa alkaa nopeammin kuin nieltynä, etenkin jos mahasi ei ole tyhjä. Kyllähän kaikki(?) minä itse mukaan luettuna pistävät esim. Rivatrilit kielen alle, koska sitten vaikutuksen alkamista ei tarvitse odottaa niin helvetin kauan, Sirdalud toimii mulla paremmin nokkaan, vaikken siitä mitään viihdettä haekaan, buprenorfiinia ei yleensäkään pidä niellä, vaikka sen ihan lääkinnällisiin tarkoituksiin ottaisi jne. ja paremmin tai ainakin nopeammin ne niellytkin lääkkeet toimivat tyhjään mahaan, mikä sitten taas ei ole suositeltavaa, jos on kyse kovasti vatsaa ärsyttävistä lääkkeistä.

Nooh kuitenkin, aika epätoivoiselta kuulostaa joku kofeiinitabujen snorttailu, jos jotain oloja haluaa. Hanki mieluummin jotain oikeita stimulantteja, jos sellaiset himot on, mutta parempi kun jätät senkin väliin. Pannullisen voit toki keittää, jos kahvihammasta kolottaa :smiley:

Kyllä noilla yks oli valvonu parikin yötä. Ihan nieltynä. Vastenmielinen ajatus vetää nokkaan, siis ihan kaikessa.

Eilen yöllä ku en saanu unta niin join puol litraa energia juomaa ja hups olin kohta unessa.

Sä oot robo ihan vinksahtanut tapaus :laughing: . Mun ei huoli juoda paria kahvikuppiakaan, jos meinaan nukkua tai edes yrittää. Eri asia tietty, jos pitää valvoa.

Me nokitettiin noita lynin vessassa joskus skideinä. :laughing:
Kofeiini mikä kofeiini.

Itellä sama homma, ei vaikuta vaikka joisi kahvia tai energiajuoman ennen nukkumaan menoa tai edes tunti pari ennempään. Tosin useiden vuosien unenpuute siltikin vaivaa, ja en yleensä juo kahvia yms iltaisin ellei tule jotain tuttuja käymään. Noilla energiajuomilla yms ei kyllä mitään vaikutusta minuun eikä kahvilla. Se uni tulee sitten kun tulee, oli alla pannullinen kahvia tai ei. Nyt tosin on unirytmi jotenkin palautunut about 3 vuoden jälkeen viime kuukautena, että herään aikaisin vaikka nukahtaisin vasta 4-6 aamulla. Tosin itsellä ei ole töitä koska saikulla ollut pian 3 vuotta, mutta lapset herättää hyvin kyllä aamuisin niin pysyy jotenkin rytmi kohillaan.
Offtopiccia.

Itse kysymys kyllä kuulostaa joltain ES-Jonnen kysymykseltä ketä ei saa enään kiksejä juomalla energiajuomia ja olisi valmis siirtymään “hooceempaan” tapaan nauttia kofeiinia :laughing:
Hae piriä, se pitää hereillä, tai kuten jo aiemmin sanottiin jätä sekin väliin.

Noista tulee järkyttävä sydämentykytys, ahdistus ja vapina… Eli tavalliset kofeiini-överit. Itse olen melko kofeiini-herkkä, koska jos lopetan kahvin ja juon edes puoli kupillista; saan nuo samat oireet usammaksi tunniksi… Ei auta edes pamit poistamaan sitä ahdistusta… :unamused: Kyllä itse ottaisin ohjeen mukaan tai useamman oraalisesti… Yritin aikoinani lukea ylppäri-kirjoituksiin noiden avulla (aina jää lukemiset viimeiseen iltaan :laughing: ), niin en kyllä hereillä pysynyt, alkoi vain ahdistaa…

tulee tyhmä ja tukkkonen olo. mielummin kofeiini tablettina alas ja jos haluu ns buustia niin vaikka pari lasia (sellasta pardin desin tavallista lasia juu knou) kirkasta viinaa ja vaikka tupakkia niin piristää.

Unohda koko juttu!

Joku raja pojat, joku raja! :laughing:

Ei saa suositella, mut osta vaikkapa kaveriltasi sokrua pirinä, ni placebonakin juokset turusta naantaliin ja siitä soutamalla tampereelle… :mrgreen: