Otin kodeiinia 60-90mg viimeksi eilen illalla klo 23. Vaikuttaako se siis vielä uudestaan tähän aikaan? Vai onko tuo CYP2D6 tasan tarkasti 24 h aikarajalla uudestaan kehittyvä?
Joku? Pliis ?
Kyllä se ainakin oman kokemuksen perusteella toimii tuon aikavälin jälkeen mainiosti!
otan yleensä 500 mg kerralla… kolme kertaa päivässä. Joka kerta olo kohenee. Musta tuntuu että tuo entsyymiteoria on urbaanilegenda jota pidetään jo faktana. Tai sitten mulla on upea maksa joka syytää CYP2D6:tta taukoamatta.
Kokemuksesta voin sanoa, että mirtazapiini heikentää koden tehoa. Kun sen sinänsä huonon SSRI:n lopetin, kodeiini helpottaa paljon paremmin. Mirtazapiini auttoi unensaanissa, mutta mielialaan sillä ei ollut mitään sanomista. Kun pääsin pois Suomesta, lopetin sen turhana ja mieliala nousi (ympäristönmuutoksen vaikutuksesta) raketin lailla.
Suomi on paska maa niille, joille ei lödy apua, kuin rauhoittavista tai miedoista huumeista. Suomen lääkärit ovat yhdistyneet TEHOKKAITA mielialalääkkeitä vastaan. Itse olen mielelläni miedosti riippuvainen, kuin kärsin psykofyysisestä pahoinvoinnista ollen kyvytön mihinkään. Nyt asiat sujuu ja energiaa on tehdä hyväliksaista duunia ja asiakkaat ovat tyytyväisiä. Tämän mahdollisuuden sulkivat pois suomen lääkärit. Olen vihainen ja katkera, mutta tyytyväinen, kun ymmärsin häippästä.
kyllä toimii otin maanantaina pannareita 2x120mg ja eilen illalla 180mg ja hyvin potki joka kerta
kodeiini on todettu turvalliseksi lääkkeeksi.Lopetin kuitenkin sen syömisen,koska se vaikutti yöuneen.
Meitsillä toimii kun pitää välii 6 tuntii.