Hei keskustelijat!
Sain ylläpidolta luvan jakaa ryhmässä kirjoituspyynnön opinnäytetyötäni varten. Opiskelen JAMKissa sosionomiksi (AMK) ja opinnäytetyöni aiheena on alkoholia ongelmallisesti käyttäneiden vanhempien kokemukset. Etsin sittemmin raitistuneita vanhempia kertomaan kokemuksiaan täysin anonyymisti. Opinnäytetyö toteutetaan yhteistyössä A-klinikkasäätiön Lasinen lapsuus -toiminnan kanssa.
Tarkoituksena on tuoda esiin vanhempien omien kuvausten kautta harvoin kuultu vanhemman näkökulma tilanteeseen, jossa vanhemman juominen oli lapsille haitallista. Pyrin työlläni lisäämään ymmärrystä ja tietoa aiheesta. Ehkäpä tästä ryhmästä löytyisi joku, joka haluaisi kertoa tarinansa? Olisitko sinä tai joku läheisesi kiinnostunut vastaamaan?
Lue lisätietoa ja kerro tarinasi täällä: https://link.webropolsurveys.com/S/DDB9EB1422300783
Lisätietoa voi kysyä kommenteissa, yv:llä tai sähköpostilla, osoite löytyy linkistä.
Kerään kirjoituksia 10.4. asti.