Tuossa kävi vanhanaikaisesti byrokratia-nimisen pedon syödessä kaiken järjen hommasta. Eli vakituinen lääkäri oli lomalla ja sijaisen piti hoitaa lääkitys, paitsi että papereissa luki että leikanneen lääkärin on hoidettava jälkilääkitys joten sijainen käski kysyä ortopediltä ja se taas heitti mut terveyskeskukseen. Lääkkeet loppui ja mua vaan heiteltiin ees sun taas. Oli jokseenkin liian myöhäistä tehdä enää mitään kun muutaman viikon päästä sain omalääkärin kiinni. Enkä siinä vaiheessa edes vielä tajunnut sitä miksi voin niin huonosti. Siinä tilassa ei oikein analysointikyky toimi. Seuraavan kerran varmistan ettei lääkkeiden vähennys osu lomakuuksi eli heinäkuuksi jolloin tässä maassa ei toimi mitään.
Ja ukko pelaa onneksi vain max 50 sentin panoksilla. On pelannut jo vuosia. Se taitaa olla kaikkineen jotain 1,40 e voiton puolella. Joten ei hätää siihen nähden.
Enkä mä odota viesteiltä mitään ihmeparannussysteemeitä. Kunhan ihmiset ylipäätään on täällä ja kirjoittaa suht asiallisesti vaikka huonossa hapessa sitä tulee tietysti joskus vähän mopon kanssa keulittua, mutta jälkeenpäin voi aina pyytää anteeksi. Ei kenenkään ongelma ratkea sillai että käy muiden kanssa riitelemään. Parempi toisinpäin.
Mä nostan norspanit seuraavassa vaihdossa 40 mikroon/h ja jos ei auta hylkään koko laastari lääkkeen.
Eli 40mikroo/h buree ja 600mg/lyrigaa sillä koitan ens viikon,keskus sairaalasta tuli kirje fyriatrian erikoislääkärin vastaan otolle on 3kk jono,olen jonossa.Olette jonossa…olettejonossa olettejonossaolettejonssa.
Meinaa vatipalaa näiden kipujen kanssa,olen tässä vuosien mittaan koittanu säästellä kipulääkeiden käyttöö,nyt en enää säästele.No onhan näitä kipuja kivenpi kärsiä kun on lääkepöhnässä,taidan ruveta vielä juomaan kaljaa päivittäin.
Kaikki nivelet on helvetin kipeet,onkohan reuma,kihti,ms tauti,vai oonkohan mä vaan luulotautinen hullu?.
Mulle yksi virolainen terkkarin lääkäri laski n 20 min norspanain annosta mikä korvais respan missä oli 4kpl 0,4 teemuja/vrk. [poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua -päihdelinkin moderaattori]
Tää viron lekuri kirjotti sit sen yhen 10 lootan norspaneita ja toivotteli että ei tarviis ikinä nostaa annosta?.Teemut mä käytän aina naskaalisesti,toimii. [Poistettu myyntiyritys -Päihdelinkin moderaattori]
Vai että ostaa tai vaihtaa,noh noh taitaa taas modelle tulla hommia kun ton sun viestin huomaa,eli suosittelen edit nappulaa ja äskeisen kommentin poistoa tai muokkausta
Onhan toi jotenkin huvittavaa kun nyt jos tämä lääkkeen vaihto onnistuu niin mulla jää noita 40mg oxyconttejakin jo pelkästään 98kpl ihan turhan pantiksi,eikä niitä nyt viitti mihinkään päänsärkyyn syödä,mutta voihan se olla että niihin tulee takaisin siirtyminen jos ei tää norspan pidä tuota hermokipua kurissa ,mutta sen näkee sitten myöhemmin.
Norspan 30/mikroa tunnissä toimii minulla ainakin ihan hemmetin hyvin,mutta pikkasen keinuttaa kun otin lyricaa 300mg mahdollisiin vierotus oireisiin oxycontiinista,mutta todella miedoilla oireilla toistaiseksi mennään,pikkasen oksentelin tossa aijemmin mutta nyt on kyllä sellanen huumaus päällä että on jopa vaikeuksia kirjoittaa tätä tekstiä,Oho! miten helvetissä tää voi olla näin rajun tuntuinen verattuna oxyconttiiniin,olo on kuin olisi aikamoisessa kännissä ja katse tulee todella pahalla viiveellä kun päätä kääntää,nyt lähden kyllä makkariin katselemaan töllöä kun vielä jalat kantaa.Siis todella positiivinen yllätys tuo Norspan laastari siis voimaltaan,Huh Huh… kerron aamulla lisää kunhan tokenen tästä tokkurasta.
minkä takia tossa laastarissa lukee että norspan 20mg ,20mikrokrammaa/t ja toisessa 10mg,10mikrokrammaa/t kun eihän noissa laastareissa kuitenkaan ole mitään 20mg tai 10mg tuota buprenorfiinia???
Olo on edelleen todella hyvä näillä laastareilla eikä enään ole edes mitään vieroitusoireita vaan todella hyvä olo,ihmetellä täytyy kyllä koska aijemmin vedin tuota oxyconttiinia 40mg vähintään päivässä ja useasti meni joku 60mg-100mg:kin,olikohan se vaan niin että tuota oxyconttiinia kun tuli vedettyä melkein sen 2vuotta ja viimeinen vuosi miltei samalla annoksella niin se ei enään tehonnut vaan annosta ois pitänny nostaa ja ikään kuin olin jo kärsinyt ne pahimmat vieroitus oireet jo aijemmin kun tuota annosta ei oltu nostettu,mutta tää ei kyllä minun päähäni mahdu että kuinka helpos!ti tämä vaihto onnistui ja se että miten hemmetissä tämä laastari yhdistelmä voi toimia näin hyvin??? mutta ei valiteta vaan naatiskellaan nyt Hyvää Lauantaita kaikille! ps:eiks tänään ookkii joku pyhäin miesten päivä,joten ollaan kovin pyhiä tänään sitten
On niissä se määrä, mitä lukeekin, eli Norspan 20milligrammaisesta erittyy 20mikrogrammaa tunnissa 7 vrk:n ajan.
Muuten itsellä ollut pitkään oksikodoni käytössä ja hyvin voin välillä vaihtaa sen subuun ja sit takaisin oksikodoniin. Ei tuu refloja ja tiedän yhden tyypin, joka teki noin jatkuvasti. Itse muutaman kerran lennosta vaihtanut, eikä koskaan oo tullut mitään refloja, korkeintaan pieni päänsärky. Ekalla kerralla pelkäsin refloja, kun bupre on kuitenkin oksikodonia miedompi…
Itselläni meni VAIN viikon tuollaiset 240-320mg/vrk OC:tä IV. Siitä siirtyminen takaisin buprenorffiinin oli kyllä painajaismainen homma . Noissa kaikissa jarrujen vastaavuustaulukoissa pitää huomioida onko käyttö ollut akuuttia tai kroonista sekä olemme kaikki yksilöitä, joilla mömmöt vaikuttaa miten vaikuttaa.
Mulla on helvetin kova pää. Aikaisemmista kauhukokemuksista piittamatta tilasin just taas yhden lätkän 80m:n OC:tä …
Ihan kuin ois alkannu taas pikkasen iskemään vierotusoireet päällensä mut nyt vaan sillee henkisellä puolella,sellaisen ahdistuksen ja vitutuksen muodossa,mutta en minä näitten takia lääkekaapille mene ,ainakaan vielä,aika erikoiset olt kyllä tää lääkkeen vaihto sai aikaan kun eilen oli yllättävän hyvä fiilis ja nyt taas meinaa iskeä pikkasen huonommat olot,mutta eiköhän nää ole siedetävät kuiteskin vaikka pikkasen tulikin taas oksenneltua otin muutaman lyrican taas ja on aika mennä unimasaa morjestamaan joten aamulla olot jatkukoon taas ,mutta eiköhän ne oo lievemmät kuitenkin päivä päivältä,ainakin toivottavasti.
Onhan nuo fentalaastarit vaarallisia kokemattomissa käsissä. Mun puolesta ne voisi kokonann poistaa markkinoilta. Nyt olen 10 kuukauden aikana menettänyt 3 ystävää laastareiden takia. Mukana on ollut kyllä muutakin. Mulla oli tuossa aikaisemmin vedot valmiina jos halusi kuolla, kannoin sitä pumppua mukava melkein kaksi vuotta. Nyt olen siitä luopunut. Se oli yllättävän vaikeaa. Menetin takaporttini. Mutta nyt on kyllä myös elämänhalu tullut takaisin. Tekisi mieli viedä nekin laastarivedot ongelmajätteisiin. Saishan noista myymällämuutaman kympin. Antaa olla.