Kiitos kaikille!

Lämpimästä osanotostanne ja teistä monet seurasivat tarinaani jo viime syksystä halki tyttäreni pakkohoidon, piripiikkikierteen yms.
Tyttäreni on nyt haudan levossa. Meillä on alkanut uusi elämä. Minulla on vain yksi lapsi. Käyn aina joskus katselemassa mitä teille tutuille kuuluu ja toivon kuulevani, että lastenne asiat lähtisivät menemään parempaan suuntaan.
Nyt jätän siis Vilpolan, koska haluan elää nyt niin erossa huumeista kuin voin. Tarvetta puida tyttäreni käytöstä ja käyttöä ei enää ole.
Kaikkea hyvää teille kaikille!
Etenkin teille, jotka sen hyvin tiedätte!

A:n äiti,
tyttäresi lepää nyt rauhassa, kunnioitamme hänen muistoaan ja suremme kanssasi. Me kaikki olisimme toivoneet, että olisit voinut jättää Vilpolan toisenlaisissa merkeissä.

Sinun kirjoituksesi toimivat meidän muiden tukena ja opastuksena. Kiitos sinulle niistä.

Pidä itsestäsi huolta.

Paljon voimia uuden elämän aloittamiseen ja tästä surusta nousemiseen… Jos käytte kirkossa huumeisiin kuolleiden muistopäivänä, niin näette kuinka paljon kohtalotovereita teillä on, itse kunnioitan muistoja mielummin kotonani kynttilällä… Huumeissa ei ole mitään hienoa… :frowning: Paljon voimia teille, ymmärrän hyvin että noita muistoja ei omasta lapsesta tahdo säilyttää. Varjelkaa oikeaa muistoa sydämessänne ja tukeutukaa toisiinne, ystäviin, ammattiauttajiin… Yhdissä hautajaisissa yliannostukseen poikansa menettäneen äiti sanoi meille käyttäjille että “mikäli yksikin teistä tulee tämän takia lopettamaan huumeiden käytön, on J**** kuolemalla merkitys.” Mä lähetän sulle ja perheelleesi ajatuksen kautta todella paljon voimia ja jaksamista…

Olen samaa mieltä kuin Lauri, tyttäresi on saanut rauhan. En ole 100 varma onko tämä aivan oikein kun netistä ei löytynyt; erään ystäväni kuolinruno. Mua tämä koskettaa todella paljon, ihan viimeisen lauseen takia. Tytär lepää nyt rauhassa. Mä ainakin tulen muistamaan teidän tarinanne hamaan tulevaisuuteen… <3 <3 <3

“Hän nukkuu ikuista unta
hiukset leijuvat ilmassa painottomasti,
tähdet nukkuvat hänen kanssaan,
levoton pää hiljaa tähtityynyllä makaa”

Kaikkea hyvää… -Malibu

Kaikkea mahdollista hyvää sinulle A:n äiti. Jäät mieleen tosi ystävänä. Taas itkettää <3