Ketipiron suoneen ?

Oooteko kukaan ikinä kuullu tai heittäny hihaan Ketipinoria ? Yks kaveri sanpo puhelimes vaikka kielsin tekemästä virhettä mutta heitti kuitenkin. Koitin soittaa puolen tunnin päästä uudelleen et onks kaikki kunnossa mutta kaveri ei vastaa. Onkohan kaikki kunnossa ?? Pitäskö huolestuu… ?

Todennäköisesti simahtanut vaan.

Ei, kaikki ei tosiaankaan ole hyvin, kaverisi on näet idiootti.

Joko tiädät miten kävi?

:laughing:

Miksi vitussa se Ketipinor piti suoneen tunkea? Oliko kaverillasi niin paha unettomuusputki tai psykoosiuhka päällä, ettei voinut jäädä odottelemaan lääkkeen vaikutusta suun kautta? Jos tuo paska nyt yhtään sen paremmin/nopeammin suonensisäisesti edes vaikuttaa :confused: . Kaikki muu paska siinä tabussa kyllä saattaa vaikuttaa oikein hienosti siellä suonessa :unamused: . Vai onko kaverisi kenties garion, joka halusi taas saada Ketipinor-notkut :laughing: ? Vai oliko tuossa hommassa jokin itsetuhoisuustarkoitus?

No, tiedänhän minä, että on paljonkin ihmisiä, jotka tykkäävät heittää kaikki lääkkeet, suunnilleen Buranasta lähtien, hihaansa ja sillä ei ole mitään merkitystä, toimivatko ne sillä tavoin yhtään paremmin, jos sitten toimivat lainkaan(esim. benzot) ja mitä kaikki mahdolliset sidosaineet suonille aiheuttavat ym., mutta vitun idioottimaista touhua, kyllä, etenkin, kun suurin osa oraaliseen käyttöön tarkoitetuista lääkkeistä toimii, yllätys, yllätys, parhaiten oraalisesti käytettyinä :wink: :mrgreen: .

Voi apua :mrgreen:

Mäkin luulen et hemmo on vaan simahtanut.

Eräs paljon mua iäkkäämpi alkoholisoitunut pariskunta tykkää heitellä Tramal debot 200mg suoneen. Vaikka kuinka olen yrittänyt sanoa, että tuossa ei ole mitään itua, he lykkivät silti. On se plasebo vahva ilmiö.

Briteissä vai missä ne vaatii trolleille linnatuomioita :mrgreen:

Mä olen aika uusi täällä, mutta toivottavasti porukka ymmärtää. Olen itse käyttänyt ketiapiinia ‘aika kauan’ eli vajaa parikymmentä vuotta ja melkein koko ajan maksimiannostuksella. Piikittänyt en ole yli kahteentoista vuoteen mutta silloin kun sitä harrastin niin tuli tuupittua sitäkin.

Tähän nyt pätee sama kuin kaikkien muidenkin ryynien tykittämiseen eli en missään tapauksessa suosittele. Ketiapiini vaikuttaa ihan kunnolla alle puolessa tunnissa syötynä, ja siinä muuten menee suurinpiirtein sama aika suonensisäisestikin. Joskus hoitaja kertoi syyn mutten enää muista miten kun en alan ihmisiä ole. Sitä saa injektiomuodossakin jos ei esimerkiksi pysty nielemään, mutta taitaa olla rajoitettu sairaalakäyttöön se. Kaverillesi voisin terveisinä sanoa että älä piikitä ketipinoria.

^ Siis MIKSI ihmeessä se ketiapiini pitää saada vaikuttamaan voimakkaammin? :open_mouth: Tai hakea siitä jotain “oloja?” Voiko joku oikeasti tykätä siitä aivojumiolotilasta vai puhutko nyt lääkinnällisestä käytöstä? Jos ketiapiini ei tehoa, niin niitähän on tosi paljon vahvempiakin neurolepteja olemassa. Vaikka vanha kunnon Leponex, jolla todella olet lepäämässä!

Pointti taitaa olla piikkikoukussa. Kun sitä harrastaa niin siitä saa illuusion voimakkaammasta tai nopeammasta vaikutuksesta riippuen siitä mitä normaalisti käyttää. Polleakin kun on tottunut käyttämään niin putkessa miettii että kyllä kaikki toimii samoin.

En itse huomaa ketipinorin vaikutusta enää. Pikemminkin se piristää kun on vuosia käyttänyt. Opiaattien vaikutus muuttuu sitä käyttäessä ainakin, mitä olen itse huomannut. Ketiapiini muuttuu elimistössä toiseen muotoon ja toimii vasta sitten. Ei sitä ole mitään järkeä käyttää jos ei ole ollut psykoosissa, edes unilääkkeenä koska mitä isompi annos sitä vähemmän se väsyttää. Ja sillä on kattovaikutus ettei yli 800 mg muuta vaikutusta, paitsi haittojen osalta.

Olen samaa mieltä muiden kanssa siitä että syötäväksi tarkoitetut lääkkeet toimii parhaiten syötynä. Lisäksi vaivattomammin, piikitettäväksi väsäämisessä on hommaa.