En löytänyt googlettamalla mitään vastauksia, joten onko teillä jollain tietoa/kokemusta?
Lääkityksenä Ketipinor 100 mg, mitä olen kyllä syönyt miten sattuu 50/75/100, ja about kuukausi sitten lopetin Sertralin 50 mg, joten tiedossa on ensimmäistä kertaa melkein puoleentoista vuoteen namitestailua.
Onko Ketipinorilla ja ekstaasilla jonkinlaisia yhteisvaikutuksia?
Kiitän jo valmiiksi vastauksistanne.
Korjatkaa jos olen väärässä: Mutta riskinä on serotoniini(kirjotettiiks se noin? syndrooma…
Mä ite koitan olla syömättä mun mielialalääkettä muutaman päivän ennen ku viihteilen nopeilla tai alkolla…En tee niin kyl aina, kivat viekkarit tulee venlafaxinista… sori offaus
Hmm… Mutta eihän Ketipinor ole SSRI tai MAO. Psykoosilääke joo, mut tässä kun olen oikein ajan kanssa tutkiskellut niin löysin tripistä keskustelun missä puhuttiin just ko. asiasta.
"Mirtazapiini ja ketiapiini eivät vaikuta serotoniinin takaisinottoon, mikä taas tarkoittaa sitä, että MDMA:n tai muiden serotoniinia vapauttavien aineiden pääasiallinen vaikutusmekanismi toimii häiriintymättä. MDMA euforia ei siis katoa tasan minnekkään.
Mirtazapiini ja ketiapiini sensijaan blokkaavat hyvin luultavasti essojen “psykedeelisen” puolen enemmän tai vähemmän. Ketiapiini saattaa vaikuttaa myös epäsuorasti euforian määrään, mutta madman vaikutusmekanismia se ei häiritse."
Fine for me, we shall see what happens.
Kokemuksen syvä rintaääni sanoo että se blokkaa esson vaikutuksen muuta se ei tee. riippuu tietty että mitä siinä essossa on kofeiinia vai
Se mitään vaarallista ole. Ei ehkä fiksua, muttei vaarrallista.
on se niin väärin kun ei voi koskaan nauttia essoi tai kodeiinia… kun on noi vitun lääkkeet aina on jokin serotoniinin takaisin ottaja päällä… ja sit noit muit mömmöi mitkä vähentää niiden tehoi…
Hyvin se ainaki niin toimi että tiputuksessa 11 tuntia, ja jos ei oltais soitettu niin olis sydän pysähtyny, en sit tiiä oliks paskaa kamaa tai jtn! mutta en suosittele!
Hmmmm, paskaa kamaa tai sit aika paljon kamaa?
Joku 50-100 mg Ketipinoria ei vielä muuta tee ku blokkaa ihan pikkusen namivaikutusta.
Leptit blokkaa ihan kaiken. Et ajattele enää mitään, oot robotti joka on laitettu hitaalle modelle.