Kaveri ilmoitti et otti 25 ketipinoria, en tiiä minkä vahvuisia, nyt ei oo 10 tuntiin vastannu puhelimeen. Onko hengenvaaraa? Kokemuksia mieluiten.
Jos on ollut noita perus unettomuuteen määrättäviä 25 mg:n nappeja niin ei 25 kpl vastaa kuin 625 mg. Itselleni on lääkäri määrännyt 400 mg kerralla otettavaksi iltaisin – ja skitsofrenian hoidossa käytetään vielä suurempia annoksia. Ketiapiini kuuluu uusiin, ns. epätyypillisiin antipsykootteihin, ei lamaa hengitystä eikä ole edes kolmiolääke. Mitään “kiksejä” ketiapiinista ei saa, joten kysyisinkin: miksi ihmeessä kaveri on päättänyt vetä 25 nappia? Onko kaveri itsetuhoinen? Vai kärsiikö unettomuudesta ja haluaa epätoivoisesti saada tajun kankaalle (vinkki: ketiapiinin unettava vaikutus ei juuri lisäänny annosta suurentamalla). Vaikkaisin, että kaveri on saanut hyvin unta ja nukkuu nyt vähän pidempään eikä sen takia vastaa luuriin, sillä sitä suurempi annos, sitä pidempi myös vaikutusaika. Yt, neurofarmakologian ammattilainen
Olen itse yrittänyt itsemurhaa ketipinorilla n. 2,5 grammaa. Hengissä ollaan ja ei tullut edes jälki seuraamuksia.
ITSEMURHA ei koskaan kannata… ajattele niitä korjausliikkeitä joita elämässä voi tehdä ELÄVÄNÄ… mua pilkataan ja haukutaa tällä foorumilla ja en osaa aina tosikko ja asiallinen ollakaan… JOKAINEN uusi päivä on uusi mahdolisuus!! vaikka heräisit katkolta, aina on toivetta.se JUMALA JONKA MINÄ TUNNEN on toivottomia tapauksia varten,… voi kunpa JOKAINEN tuntisi sen Jumalan jonka minä tunnen…
Ihminen/uskovainen/jne on valmiina NYRKKI PYSTYSSÄ lyömään silloin kun lankeat… JUMALA JONKA MINÄ TUNNEN on JUURI NIITÄ toivottonia tapauksia varten!!!