Ketään hereillä?

Tylsää :confused:

Eikö nukuta?

:question: Taidan mennä takaisin nukkumaan, kun hassun ketjun avaaja häippäsi samalla, kun perusti ketjunsa.

Ei nukuttanu koko yönä :smiley:

Olen mä nyt hereillä, mutta yöllä(Ketjun avaamisen aikaan) en vielä ollut. Onneksi sain nukuttua taas suht hyvin. Tämä pimeyteen herääminen vain vituttaa, mutta sitä se olisi yhtä kaikki tähän aikaan vuodesta :confused: .

Hyvä että sait nukuttua :slight_smile: joo muakin nyppii tää pimeys, ja päivälläkin valosaa vaan muutamia tunteja :confused:

Edelleen hereillä. 3/24 tuli nukuttua. Jee

Höh :frowning:

Ei siis kovin skarppi olo