tää on varmaan ollu jo useamminkin täälä mut otetaan vielä!!
1.nainen/mies?
2.missä päin asut?
3.ikä?
4.millä elätät ittes?
5.päihdehistoriasi?
ja älkääkä tulko sanomaan, että taas tää sama ku ei ole pakko vastata jos ei halua…
tää on varmaan ollu jo useamminkin täälä mut otetaan vielä!!
1.nainen/mies?
2.missä päin asut?
3.ikä?
4.millä elätät ittes?
5.päihdehistoriasi?
ja älkääkä tulko sanomaan, että taas tää sama ku ei ole pakko vastata jos ei halua…
Tulee ihan mieleen kuulustelu
Uros, melko vanha, en käytä kuin laillisia, eläkettä odottelen olkapäävamman takia.
1.nainen/mies? -Olen nainen
2.missä päin asut? -Pääkaupunkiseudulla
3.ikä? -
4.millä elätät ittes? -En elätäkään
5.päihdehistoriasi? -13-vuotiaana alkoi, eikä loppua näy
6. mielenkiinnon kohteet? -
7. harrastus/kset? -Maalaaminen
Arpa
PS. Tilanteeni oli joskus aika samanlainen kuin NeuroKivulla. Jäin vaan koukkuun koviin jarruihin aivan liian nuorena. Shit hapens!
Ollaanko me vielä nörttejäkin ja uitu Kemiran altaassa, jos näin ollaan liianki tuttuja.
No, kyllä minä olen nörtti, mutta Kemiran ja sinun kanssa minulla ei ole mitään tekemistä.
Arpa
No kuten huomaat nörtti haistaa toisen nörtin kilsojen päästä, no enmä herraseurassa paljon ollutkaan. Palkasta vaan aattelin, kun ei sieläkään bussikuskilla ole tuo palkka ihan noin ja meidän silmillä ei jokahommaa tehdä. Mutta konesaliin pääsee ku osaa avata oven, tai omaan huoneeseen ja pomot ei tiedä elämästä mitään.
m
stadi
X+ (X > 30)
töiden tekemisellä
ehkä otin, ehkä en
En.
P.S. Kuka sua ajaa takaa?
rock’n’roll, tytöt ja naiset
rock’n’roll ja huumeet
…
1.nainen/mies? Miekkonen.
2.missä päin asut? No kotona. Olohuoneessa pääasiallisesti. Ja lääni on Keski-Pohjanmaa.
3.ikä? Kaksikymmentäneljä.
4.millä elätät ittes? Ravinnolla. Sossusta rahaa. Sairauspäivärahaa, kun ei myönnetä yli 300pv. putkella, kiitos byrokratian, vaikka olen edelleen saikulla (ollut nyt putkella 1,5v). Eläkettä odotellessa, sillä minusta ei enää työkykyistä saada.
5.päihdehistoriasi? 15 vuotiaana alkoi etanolilla läträäminen. Siitä olen pyrkimässä nyt eroon. Olen myös polttanut pilveä ja kokeillut vauhtia. Ehkäpä perustan vielä kasvattamon joku päivä. Bentsoja oikeaan tarkoitukseen. Lisäksi juon kahvia ja poltan tupakkaa. Suonensisäiseen huumemaailmaan en kuitenkaan ole ajatellut sekaantua muualla, kuin sairaalassa.
6. mielenkiinnon kohteet? Ihmiesmieli, tiede, tietynlainen taidekkin! Tietokoneella speelaillu. Ja varmaan moni muukin asia.
7. harrastus/kset? Historian tekeminen. Joskus harrastin taistelulajeja, mutten enää voi vammani takia, joka kohta taas leikataan.
E: Typo + 6. ja 7. kohdan lisääminen.
1.nainen/mies?
Mä oon 28v kuivilla oleva kahden lapsenäiti, joka pyörittää omaa vähän vapaampaa päihdefoorumia toisella sivustolla. Nykyään tosin olen enemmänkin astunut syrjään johtoasemasta ja foorumin kantava voima on nyt ihana ylläpitäjä animuusa. Mutta tuolla siis hengailee säkällä puolet tämän foorumin jäsenistä, kun meillä tuo ilmapiiri on vähän mukavempi. Eli tervetuloa foorumillemme juttelemaan ja jakamaan tuntojanne. Kauppaa sielä ei saa käydä, eikä edes yrittää, mutta muuten ilmapiiri on ihan rauhallinen ja mukava.