Elikkä, olen korvaushoidossa, 16mg Xonea + 5mg Diazepam x4 = 20mg per päivä ja 15mg Mirtazapiini.
Ne näkyivät seulassa positiivisenä tietty ja ylimääräisenä kun benzot lähetettiin tarkennukseen labraan, erittelyyn, niin siellä näkyi Tematsepaami. Mikä ei ole mitenkään mahdollista koska en ole sitä ottanut, ja siitä seuraa sanktiota. Joten kertokaa minulle, sinä joku viisas, miten v*ttu näin voi käydä? Vaivaa, ahistaa ja masentaa tollanen että ku kerranki on elämässä rehellinen niin sit tulee tollasia. Enkä ole Tenoxia syöny sit varmaa parii kolmee kk ku ihan vaan jonku 20mg ja sitä ennen satunnaisesti, joskus purkkitolkulla mut en ainakaan vuosiin. Kaikki muut seulat on ollu ok. Mutta tämä erittely näytti positiivisena Tenoxit, Miksi??!
Diapam muuttuu elimistössä osittain tematsepaamiksi maksaentsyymien vaikutuksesta, joten on täysin normaalia että tematsepaamikin näkyi tuloksissa. Olisiko epäpätevä päihdetyöntekijä kysymyksessä?
JA olen tässä täysin rehellinen, etten ole ottanut tematsempaamia, tai muita benzoja ton korvaushoidon aikana. Enkä varsinkaan rekisteröityis mihinkää nettii kyselee asiasta ku ei saa mistää muualtakaan vastausta. Väitetään vaan että näin on nyt näin ja ei mahda mitään. Joka laittaa hermot nii pirun kireelle sanktion takia. Niin ois kiva tietää mikä ton voi aiheuttaa??
Hilbert, kiitos vastauksestasi! Oikeasti!! Itseasiaas voi olla hyvinkin mahdollista koska olen tuppu-kylässä ja täällä ei varmaan ole tullut moista tapausta ennen vastaan. Että ovat muutenkin hyvin tietämättömiä monessa asiassa. Kiitän oikeesti tuhannesti että vastasit!!
Juurikin näin, sinuna kertoisin asiasta heille mutta tee se hienotunteisesti, koska eihän kukaan tykkää siitä että “joku narkki” voi tietää jostain omaan työhönsä liittyvää paremmin kuin he itse.