Yritän kertoa lyhyesti…
Noin 14vuotiaana todettiin vaikea masennus ja määrättiin mielialalääkkeet. Siitä seurasi sekoilua ja melkeen kellikselle pääsin. Kädet on viillelty pilalle ja siitä 14v asti oon ryypännyt enemmän ja vähemmän säännöllisesti(viikonloppuisin).
22 vuotiaana menetin vuoden sisällä puolet perheestäni alkoholille ja itsemurhalle. Siitä lähti käyntiin xanor ja diapam ralli, jonka lopetin itse noin vuosi sitten. Juuri kun olin päässyt rauhoittavista eroon, pamahti niskaan välilevyn pullistuma, viimeisen puolen vuoden aikana on mennyt laidasta laitaan kipulääkkeitä, viimeisimpänä kokeiltiin norspan laastaria. Kerroin kyllä lekureille tuosta bentso koukustani mutta silti ne tyrkyttää vaan koko ajan vahvempia mömmöjä?!
Onkohan mulla mahdollisuus selväpäiseen elämään vielä joskus? Olen tässä koittanut ees viinanjuontia jättää pois, ja siitä on seurannut se, että en uskalla tavata kavereita enää “selvinpäin”. Ilman lääkkeiden tai viinan tuomaa pehmennystä. Ja kohta en pysty lähtemään ees kouluun, taikka koirieni kanssa lenkille ns. normaali aikaan.
Varmasti kuulostan tosi luuserilta, mutta jos joku osais sanoa että onko tässä mitään tehtävissä???
Kiitos jos jaksoit lukea tänne asti.