Kertokaa hyvät ihmiset..!!

Millä konstein pystytte pysymään poissa pilleripurkilta?? Nää mun joka iltaiset lupaukset: huomisesta päivästä eteenpäin pysyn VAIN JA AINOASTAAN lääkärin määräämissä annoksissa, päätökset ruukaa horjua joka päivä ja pahasti… :blush:

Mitä te teette silloin kun iskee se tunne : Jos mä nyt pari vielä, ei siitä haittaakaan ole??? :confused:

En itse käytä tällä hetkellä mitään lääkkeitä, mutta aikaisemmin käytin (ja paljon) ainoa vaihtoehto oli vieroittaa itseni niistä täysin ja olla hommaamatta ryynejä himaan.

Siun tapauksessa taitaa olla, että lääkkeitä tarvitaan ihan oikeaan vaivaan? Tällöin siis pitäisi pystyä syömään ohjeen mukaan… Ei tuohon nähdäkseni auta kuin selkärangan kasvattaminen ja itsekusetuksen lopettaminen.
Miten tuo temppu sitten konkreettisesti tehdään? Kait se on aika yksilöllistä. Uskoisin, että oman mielensä tutkiminen ja yleisesti ihmismielen toimintamekanismeihin tutustuminen (kirjojen/netin avulla) voi auttaa. En menisi väheksymään myöskään psykedeelien käyttämistä apukeinona (tätä en kuitenkaan suoraan suosittele, jo pelkästään sen takia ollaan päihdelinkissä) :sunglasses:

Tuon takia haen lääkkeeni pari krt/vkossa A-klinikkasäätiöltä… Ainakin ne HUUmaavat!

Niin… Vastausta en pysty ainakaan vielä antamaan, samaa tässä ihmettelen itsekin :confused: . Subun käyttö loppu onnistuneesti, mut korvasin sitten (ennalta-arvattavasti…) ongelmani toisella, eli Lyricoiden liiallisella syönnillä. On se sitten hieno lääke… Shit. Kusessa ollaan. Jatkuvasti lasketaan, montako on vielä päivää kohden ja jos nyt huomenna pidän yhen tai kahen päivän, niin sit voin taas ottaa pari enemmän. Joo. Näin täällä myös.

suosittelen kotateetä.ei tarvi sit niitten pillereiden kaa sillai sit tuskailla.

Itse olen huumeista kuivilla ollut nyt vuoden ja muutama kuukausi sitten minulle määrättiin 100kpl panacodia ja 2mg sirdaludeja niskakipuihin. Olen pystynyt useimmiten ottamaan vain määrättyjä annoksia, kaljan kanssa joskus mennyt codeja enemmänkin naamariin. Codit lopetin ja vierotusoireitakin tuli vaikken niitä käyttänyt kuin noin 2kk ja en todellakaan ottanut niitä kuin 1-6kpl päivässä. Päiviäkin saattoi mennä että otin vain yhtä. Sirdaludia menee iltaisin tosin otan vain puolikasta sillä illalla menee muutakin. Kerran otin aamulla sirdaludin ja meni pönttösekaisin kyllä, silloin tajusin, että en enään koskaan halua käyttää huumeita tai lääkkeitä muutakun jos oikeasti on pakko. Kivuiltani en pysty olemaan ilman lääkkeitä. En ymmärrä miten joskus olen hakemalla hakenut kyseisiä oloja ja ollut valmis maksamaan kitkuissa lääkkeistäkin kovan hinnan. Edelleen codeja minulla on muutamia lääkekaapissa ja sinne saavat jäädäkin, sirdaludeja on myös ja niitä alan lopettaan ensi viikolla!

kylhän se tahdon voimaa vaatii benzoi menee aika vähä mut pari päivää sit loppu mun vauhti purkki ku piti saada mukamas concerta huulee et voi viedä roskiksen ois voinu nekin säästää töihin tai oikeesti rankkoihin päiviin tai vaik ens viikolle ku ois yks kurssi. mut benzot harvemmin lähtee enää lapasesta nyt ku on venakko-pamei nii on hyvä ku toimii paripäivää :smiley:

No minä ainakin otan ne parit ja sitten vielä parit. :wink: itse en ikinä pysy lääkärin määräämissä annoksissa jos minulla on vapaa pääsy lääkkeilleni. joskus hetken aikaa toimi sellainen että pistin lääkkeeni muijakaverin taakse. tietenkin onnistuin aina välillä marisemaan itselleni pari ylimääräistä ja välillä sain samaa tavaraa muualta. mutta parisuhteelle tuollainen järjestely ei kyllä ole hyväksi

On tosi että syön lääkkeitä ihan sairauteen… Ja kaikki reseptit on itereitä :open_mouth:
Jännä nyt kun on taas lääkkeet loppu (paitti lyrica) ja oireet kärsitty niin ei oo edes halua syödä mitään. Paitsi nyt kun s’rkee niin helvetisti :imp: Tosin otin 3 150mg lyricaa ja nyt alkaa pikkuhiljaa helpottaa tää olo…

Tosin olo on muutenkin omituinen kun yöllä sain kaverin luona paniikkikohtauksen ja kaveri anto 2pilleri ( kuulemma rauhottavia ) No rauhoituin ja rentouduin kyllä tehokkaasti… :unamused:

Nii ja enään en aio hakea mitään muita lääkkeitä kuin tuota lyricaa, kun se nyt näyttää auttavan yksistäänkin… :slight_smile:

^Tuo on varmasti paras päätös, jos oikeasti lyyrilla pärjäät! :sunglasses: :smiley: Vielä kannattaa se respa (ellet hae e-respalla), joko repiä tai antaa jonkun luotettavan ihmisen taakse… Helposti hakee vain oloihin, jos lääkkeitä respalla löytyy… Tsemppiä! :slight_smile:

Mäkin varmistan asian apteekkisopimuksella.
Kun, vaikka olen kuivilla, niin olen silti narkomaani.
Ei tästä taudista parane, sen kanssa vaan täytyy opetella elämään. :wink: