Keksin oman masennuslääkereseptin luomutuotteista..

Olen vetänyt OMEGA-3 tabuja plus Sinkkitabuja… aivot ikään kuin “jyrähtivät” käyntiin ja mussa itsessänikin on virtaa… :mrgreen: Muilla kokemuksia omista cogktaileista? :mrgreen:

Placebo toimii. Ainoat “luomutuotteet” joiden olen huomanneen itselläni ns. toimivan mm. mielialaan, lihasjumeihin ja sen sellaiseen ovat 5-htp, magnesium ja d-vitamiini.

^^ Sullahan on, Kale, ihan samankaltaiset setit, kuin Arkkiksella(Missähän hän muuten nykyään luuraa?). Milloin pärisi Antabus, milloin vihreä tee ja milloin silkka kraanavesi :mrgreen: :laughing: . No, oikeastaan ihan okei, koska terveellisempää kai tuollainen “doussaaminen” on, kuin oikeiden päihdykkeiden käyttö, jos toki ihan mistä tahansa on mahdollista vetää hengenvaaralliset överit. Annostushan se on se juttu ihan kaikkien maailman aineiden kanssa, joka tekee eron myrkyn ja terveystuotteen/elintarvikkeen/whatever välillä.

Oletko muuten, Kale miettinyt, että voisit avata ihan oman ketjun esim. nimellä: Kale tahtoo tietää, johon sitten postaisit näitä mieltäsi kulloinkin askarruttavia asioita? En nyt tahdo mitään foorumipoliisia leikkiä, mutta kun sulla vähän väliä on näitä kysymyksiä ja lukuisat aloituksesi harvemmin kuitenkaan poikivat paria-kolmea viestiä pidempää keskustelua, niin ne voisi ympätä kaikki saman otsikon alle. Tämä oli toki vain tällainen kaino ja vieno ehdotus.

Ketjussa mainitut eivät itseasiassa ole luomutuotteita, paitsi vihreä tee ja vesi, jos luomua. Itsehän vetelin masennukseen luomua, opateetä/kotateetä. Nyt olen jo aika lähellä pelkkää viihdekäyttöä.

Mitä placeboa on rasvahapoissa, joita aivot tarvitsevat toimiakseen?

Ite vedän tota kalanmaksaöljyä suoraan pullosta. Tai savustettua turskanmaksaa tölkistä. Niitä kun vetää niin tulee kyllä hyvä olo ja energiaa riittää. Joku eineksien ja kebabin puputtaminen taas tekee olon päinvastaiseksi.

5-HTP:ta en suosittelisi ainakaan herkille. Itse sain siitä manian joka johti pirin käytön kanssa mielisairaalareissulle.

Menee luonnonkalaöljyä suoraan pullosta, oliivinlehtiuutetta, valkosipuliuutetta, punahattu-uutetta, sianpuolukkauutetta, berberiiniä ja kannabista.

Lisäksi suolahappotabletteja (betaiini-hydrokloridi+pepsiini) ruokaillessa 1-4kpl kuten myös vahvoja B-vitamiineja yksi tabu (complex eli laajassa muodossaan) , b12-vitamiinia suusuihkeena, EAA ja BCAA aminohappoja 1-2 kuukauden kuurina 3-4 kertaa päivässä, tyrosiinia, tryptofaania ja arginiinia. Erästä fosfolipidivalmistetta (tekee hyvää aivoille), alfa-ketoglutaraattia, karnosiinia, C ja E vitamiini-lisiä luonnollisista lähteistä buustaukseen, inkivääriä runsaasti eri muodoissa, ubikinonia ja glutationia.

Ei mitään haittavaikutuksia ja olo todella hyvä mutta suosittelen vahvasti pätevän erikoislääkärin konsultointia ettei satu mitään ja luomutuotteiden hyödyt saadaan kohdennettua oikein juuri oikealle ihmiselle oikeilla annostuksilla ja asiallisilla kuurien pituuksien määrityksillä.

Placebolla tarkoitin sitä “toimivuutta” tässä. Totta helvetissä olo paranee jos on esim. kuosaamatta ja syö terveellisesti. Itse vedän noi ihan ravinnosta, mutta kukin toki tyylillään. Mitä 5-htp:hen tulee, niin sehän vaikuttaa serotoniinin tuotantoon, ja esim. amfen kanssa serotoniinisyndrooman riski on ihan todellinen. Ei ihme, että tuli huono olo :unamused:

5-HTP:ta en suosittele minäkään maniataipuvaisille bipoille tai muutoin vain äärimmäisen stimulanttiherkille yksilöille. Saattaa pärähtää(Ja nyt tarkoitan erilaista pärähdystä, kuin Kalen kalaöljyistä ja sinkeistä :laughing: ) aika ei-toivotulla tavalla ja ihan ilmankin, että kombottaa tuon kanssa mitään piri- tai essohölmöilyjä. Sinänsä 5-HTP on kyllä ihan oiva vaihtoehto, jos tarvitsee masennuslääkitystä, mutta nuo oikeat SSRI-roippeet ovat liian vahvoja vaikutuksiltaan.