Niinhän siinä sitten viime vuonna kävi, että hyvin alkanut yritys päättyi "kohtuukäyttö"yritykseen aika nopeasti. Aikamoista rimpuilua ja tempoilua on ollut viime vuosi ja tämä vuosi tähän asti. Muttei auta, pitää vaan yrittää uudestaan, johan tässä tulessa on maattukin.
Menossa siis neljäs päivä, ja erona aikaisempaan on, että nyt vihdoinkin olen saanut haetuksi apua. Aina tähän asti olen ajatellut, että eiköhän tämä omin voimin hoidu. Mutta kun ei hoidu.
laitan sinullekkin tervetulotoivotuksena päivän tekstin:)
Tänään oli eräässä kirjassa päivän tekstinä :
"Kuinka monta tuntia olen tänään valveilla? Mitä minä teen noina tunteina? Tänään, tänä päivänä, minulla on koko päivä käytettävissäni, joten käytän sen huolella. En hukkaa hetkeäkään surrakseni eilispäivää, enkä anna huomispäivää pelkäävän ajatuksen käydä mielessäni.
Käytän tämän ajan toimittaen tärkeitä velvollisuuksiani. Ehkä käyn ensiksi käsiksi vaikeimpiin tehtäviin, silloin minulle ei tule kiusausta “jättää niitä huomiseen”. varaan myös aikaa virkistäytymiseen ja rentoutumiseen, sekä vähän -vaikka vain 10 minuuttia- mietiskelylle ja rukoukselle yksinäisyydessä.
Tämä päivä kuulu minulle. Voin tehdä ihmeellisiä asioita sen avulla, luovia asioita, niihin kuuluu myös järjestyksen luominen omaan mieleeni ja ympäristööni. kukaan muu ei omista erityisesti juuri tätä ajanjaksoa, joten vain minusta riippuu, kuinka hyvin käytän joka hetken omaksi tyytyväisyydekseni. "
Hieno homma, että olet hakenut apua juomis ongelmiisi, niin minäkin sitten loppujen lopuksi hain vuosien yksin yrittämisien jälkeen. Minä epäonnistuin aina kun yksin taistelin irti pääsemisestä, mutta kun lopuksi myönsin, etten yksin pärjää, niin siitä on seurannut tähän mennessä 3 vuoden raittius ja alkoholin mieliteosta pois pääsyn.
Kiitokset tervetulotoivotuksista! ihana ajatus tuo, ettei hukkaa aikaa eilisen suremiseen. Kuinkahan paljon aikaa olen muutaman viime vuoden aikana käyttänyt omien mokailujeni vatvomiseen? Ei se ole ollut mitenkään rakentavaa tai kehittävää, vaan johtanut vain ahdistukseen ja huonommuudentunteisiin.