Kävelyssä olen huomannut ongelmia kolmisen vuotta. Ilmeisesti jalkojen ojentaminen suoraan on vaikeaa. Pystyn käymään vain 50 m päässä olevalla kioskilla.
Nyt on tavoite olla kuukausi juomatta ja toivottavasti kävellä 400 m päässä olevalle ostarille edestakaisin. Se onnistui alkukesästä.
Bussipysäkki olisi ihan vieressä, mutta käytän taksia. Sähkömopoakin olen harkinnut, mutta parempi kokeilla raitista jaksoa.
Onko kellään vastaavanlaisesta tietoa???
Moikka!
Joo kyllä sitä raitista jaksoa kannattaa kokeilla, ja voisi ehkä sanoa että mitä pidempi sen parempi. 
Jos olet pitkään ja hartaasi lätrännyt viinaksien kanssa, se voi alkaa vaikuttaa ääreishermostoonkin niin että tulee tuolloisia ongelmia liikkumiseen ja raajoihin. Googleta vaikka sellainen vaiva kuin polyneuropatia tai pelkkä neuropatia.
Hyvä puoli on, että tuollaiset vaivat korjaantuvat aika hyvin pistämällä korkin kiinni. Jos eivät kokonaan niin kuitenkin parempaan suuntaan.
Tsemppiä ja kärsivällisyyttä!
Nyt kävely sujuu tänään , mutta hermot vaivaa , kun pitäisi kestää selvänä.
Tämä on kyllä ihan okay, jos joskus helpottaa. Milloin??
Silloin kun olet valmis myöntämään, että olet voimaton alkohoiin nähden ja että elämäsi on muodostunut sellaiseksi, ettet omin voimin kykene selviytymään. Tämäkin on vain todennäköistä, mahdollista ja epävarmaa.
Ensimmäiset asiat ensiksi
Totta , nyt voisi tuo ensimmäinen askel onnistua, kun olen tässä kokenut kuoleman pelkoakin oireista johtuen, ellei ole myöhäistä.
Menen kyllä ryhmään ylihuomeenna.
Kävely sujuu.
Kiitos!
Onneksi olkoon kummastakin asiasta!
Tänään et ole yksin