Kauna, viha

Noin vuoden raittiuden kohdalla tutustuin naiseen johon ihastuin ja rakastuin nopeasti. Tämä nainen vaikutti kaikella tapaa olevan juuri oikea nainen minulle. Suhde oli kiihkeää alusta alkaen ja annoin kaikkeni tälle suhteelle ja aistin toisesta osapuolesta, että hän on myös ihastunut, tämän huomasi selvästi jännittyneisyydestä ja hän oli onnellinen seurassani. Puolentoista kuukauden jälkeen nainen alkoi kuitenkin käyttäytyä hieman oudosti, en kiinnittänyt tähän silloin paljoakaan huomiota, mutta joku erikoinen tunne minulla oli. Noin kolmen kuukauden jälkeen selvisi, että nainen oli kännissä harrastanut seksiä toisen miehen kanssa. Tapahtuma-aikaan tapaamisestamme oli kulunut se noin puolitoista kuukautta. Tiedän, että naisella oli vaikea suhde taustalla ja hänen elämänsä oli ollut sekaisin edellisen vuoden ja tähän hänkin vetosi tapahtuneessa. Menin todella sekaisin tapahtuneesta, mutta kun nainen rehellisesti kertoi asian, joskin turhan myöhään niin ajattelin yrittää anteeksi. Nainen on muuttunut paljon tapahtuneen julki tulon jälkeen, mm. lopettanut yhteydenpidon miehiin, jotka voisivat olla vaaraksi suhteelle yms. ja meillä oli parempaa aikaa pitkään ja tuntui, että luottamus alkoi palautua, mutta n. kuukausi nainen kertoi kokeneensa hetkellistä ihastumista toiseen mieheen, ja minusta tuntui, että luottamus koki kolauksen taas. Nyt en tiedä mitä tässä pitäisi tehdä, kun tuntuu, että olen ollut onneton tässä suhteessa tapahtuneen julkitulon jälkeen. Nainen on kuitenkin muuten juuri sellainen, jonka kanssa haluaisin viettää elämääni. Ja hän käyttää alkoholia melko maltillisesti, ehkä kerran pari kuukaudessa, mutta joskus menee pahasti humalan puolelle. Raittiina arvostan rehellisyyttä ja lojaaliutta äärimmäisen paljon, enkä enään tiedä mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä. Tapahtunut vaivaa minua ja tulee usein riitojen yhteydessä esiin. Miten voisi antaa anteeksi ja päästä kaunasta ja vihantunteista vai pitäisikö suhde päättää ja aloittaa puhtaalta pöydältä jonkun toisen kanssa. Haluaisin rakentaa tasapainoista parisuhdetta, ja mennä elämässä eteenpäin, mutta tuntuu, että se ei nyt oikein onnistu kun en pysty luottamaan. En tiedä vaivaako minua enemmän pettäminen vai se usean kuukauden salailu ja paskan puhuminen. Nykyään nainen on rehellinen ja kertoo vähän liiankin avoimesti mitä päässä liikkuu (esim. tämä hetkellinen ihastuminen). Haluaisin luottaa, mutta en pysty. Kiitos vastauksista jo etukäteen.

Se tuo SIDUBAILAA!! on naisilla niin tapetilla ja tärkeä asia että en tiijä kannattaako sellaisen naisen kanssa olla kuin vasemmalla käjellä vähäsen… Yökerhojen kutsu tuoksuu tuosta naisesta mun henkiseen nenääni… alkoholiongelmaton ihminen kyllä tietää ja PITÄÄ KIINNI hänen osakseen suodusta ONNESTA saada JUODA alkoholia! Sitä ei kannata edes alkaa yrittää riistää siltä… sillä se OTTAA SEN VIINAN jos laittaa sen valinnan paikalle ja pian se Kuumien Rytmien saattelemana YÖKERHOSSA, peilipallojen välkkyessä OTTAA alkohokia käyttämään KYKENEVÄN miehen!

Vielä pari SPECSIÄ aiheesta tarkentaa tilanteen kokonaiskuvaa…

-SUOSTUUKO kertomaan kuka oli se mies jonka kanssa meni pettää (jos ei suostu on PIRU merrassa)
-Jos suostuu kertomaan kuka se on ota selvää mahdollisimman monesta SPECSISTÄ siitä miehestä ja vertaa omiisi…

ONKO sillä miehellä enemmän rahaa???
ONKO se sinua pidempi???
ONKO sen VATSA sinun VATSAA litteämpi??? sillä LAIHUUS = nykyään Tie Onneen-… LITTEÄVATSAINEN mies ei KOSKAAN jää ilman naista!!!
ONKO niin että se EI POLTA - mutta JUO!! sillä nainen haluaa että mies EI POLTA mutta ehdottomasti miehen PITÄÄ JUODA!!!