Hei,
tilannepäivitystä.
Vaikka siis muutettu, hankittu salainen puhelinnumero eikä vastattu sposteihin, pääsi alkoholisti tunkeutumaan reviirilleni.
Oli jälleen menettänyt tajuntansa, nyt ratissa! Auto lunastukseen, alkoholisti hengissä. No, olipa jättänyt auton rekisteröinnin ja vakuutuksen ottamatta sen jälkeen kun olin siirtänyt auton omistuksen pelkästään hänelle. Aikaa hoitaa asia oli huhtikuun puolesta välistä.
Vakuutus ei taida autoa korvata. Mutta kun noita tajuuttomuuskohtauksia, ei olisi saanut ajaakaan. Täydellistä piittaamattomuutta. Olisi voinut ajaa jonkun päälle.
No, luuli minun olevan yhä auton omistaja. Ei edes muistanut, että auto ja vastuu yksin hänen.
Haukut sain spostissa taas kaikesta mahdollisesta sitten.
Tällaisia siis liikkuu liikenteessä. Tällaisia perheessä. Taitaa tämä minun exäni olla aikamoinen tapaus.
Mutta, jokainen kohdallaan päättää, mitä jaksaa. Juomisen jatkaminen vaan vie ihmisen alaspäin, tässä tapauksessa aivot menneet, joten alkuperäistä ihmistä ei juuri ole.
Tässä kyydissä ei voi olla. Toivon kaikille voimia yhä juovasta alkoholistista irroittautumiseen…