Kauankos mun texireflat mahtais kestää?

Nonii listatkaa mut myös sinne pitkään subunipa listaan, jotka alotti “viihteilyllä”. Jotkut saattaa muistaa mun yhen viestin 2017 lopussa.

Nyt kuitenki homman nimi on tää: suburexiä on tullut nokitettua ~0,5mg/pv nyt noin 4kk. Kuinkahan kauan mahtaa reflat täl kertaa kestää? Viimeks meni ohi viikossa, sillon oli samat doussit mutta kuukauden putki.

Ja tosiaan annostus ei oo noussu siitä ~0,5mg ikinä, enempi vaan ei enää toimi ja tiedän miksi, ei vaan nyt liity aiheeseen.

Juu eli summasummaarum: 15.6.2018 lopetettu bupre, mitä porukka veikkaa, pitkäänkö kärsin? Ei oteta retkahtamisen mahdollisuutta kysymykseen, vaikka se siellä on, jättäkäämme se pois.

Kiitos ja kuitti, kiitos! :slight_smile:

Villi veikkaukseni on että fyysiset kärsit viikossa. Psyykkisistä en tiedä, joku kokeneempi vois valottaa niitä oireita ja kestoa?

Mikä olo nyt? Mulla on henkiset kestänyt ainakin puolisen vuotta. Vedin 1,5 vuotta lähes päivittäin 0,5-2 millin välillä. Kait nää alkaa pikkuhiljaa helpottaa. En kyllä tiiä, et onks nää lyricoista vai bubresta johtuvaa, kun lyrreekin tuli vedettyä eka boosterina ja sit refloihin kuitenkin yhteensä useampi kuukausi. Tänään ollut suht hyvä päivä, et ehkä tää pikkuhiljaa helpottaa? Tsemiä!

Laitetaa päivitystä:

Täl hetkel katkol, kohta viikko tääl. Täällä sen vasta tajusin, kuinka koukussa oonkaan. Fyysiset ohi, mutta heti kun ajattelenkaan texiä, tekee mieli hypätä ikkunasta ja juosta ostamaan sitä heti paikalla. Ihan hyvä mesta tää on, saunat sun muut löytyy. Kattoo nyt tuleeko täst mitää. :stuck_out_tongue:

P.S. Onko vinkkejä, että miten saan sen kusen tulemaan seuloissa? Ei siinä onnistu mitenkään, kun toinen hengittää niskaan kokoajan.

No ompa hyvä, että olet mennyt katkolle. Siinä on samalla hyvä miettiä tuota, että kuinka riippuvainen olet… kuten kirjoitit. Entä mitkä on keinot, että et enää käytä?