Kauanko pitää subua vetää, että alkaa reflat kun lopettaa?

Moro! Eli tähän kysymykseen olen etsinyt kauan jo vastausta, mutta en vieläkään ole kunnollista löytänyt.

Eli kauanko ja kuinka paljon pitäisi vetää subua, jonka lopettamisen jälkeen tulee reflat? Kysyn, etten itse ota liikaa, nimittäin en halua refloja missään nimessä, mutta haluan ottaa sitä niin pitkään kun mahdollista.

Nykyinen tilanne on tämä: lauantaista keskiviikkoon tuli vedettyä tasan 4mg. Tänään (torstaina) pidän välipäivän. Jos vedän loput 4mg (yksi kasipallo oli siis koko satsi mitä multa löytyy) viikonlopun aikana, perjantai mukaan lukien, alkaakohan mulla reflat sitten käytön lopetuksen jälkeen? Viime subukerrasta ennen viime lauantaita oli pari viikkoa.
Mun käyttötapa on nasaalisesti. Tämän jälkeen ei ole aikomuksia käyttää subua enää vähään aikaan.

Kiitokset jo etukäteen!
Ps. mun toleilla 0,3-0,4 riittää 5-6 tunniksi. Ne kuitenki varmaan kasvaa jos otan viikonloppuna lisää.

^En oo varma, mut jos sä käytät noin harvoin (ainaki ymmärsin niin) niin en todellakaan usko refloja tulevan vaikka vetäisit ton satsin loppuun. MUTTA kun tässä itse oon lopettanu just bupren, niin varotan kuitenki et se on vitun salakavalaa paskaa! Ite olin alkuun muka viihdekäyttäjä ja yhtäkkii olinki koukus, olin vaan et WTF, missä välissä tää tapahtu?! Ja sit tuliki vedettyy noin 10 vuotta päivittäin ja nyt on päivä 18 putsina ja vittu sentään nää reflat edelleen :open_mouth:

Et oo tosiaan varovainen sen paskan kans, kyllä varmasti itekin tiedät et ei siitä mitään hyvää seuraa pidemmän päälle. Mut jos pystyt oikeesti pysyyn satunnaises viihdekäytös, niin helvetin hyvä. Moni ei vaan pysty, ja ymmärrän kyl helvetin hyvin miks.

Kiitos vastauksestasi!

Joo harvasen päivä mä subua otan, ja oon ollu varovainen myös sen kanssa. En usko että koskaan jään koukuun, koska en ota niin paljoa ettäkö tulis fyysinen koukku, mutta niinhän ne kaikki varmaan ajattelee.

Tsemppiä vielä raittiina pysymiseen! :slight_smile:

^ Ei niillä käyttömäärillä nyt kovinkaan olennaista merkitystä ole fyysisen riippuvuuden muodostumisen kannalta, vaan juuri sillä, kuinka säännöllisesti ja pitkään käyttää. Moni roikkuu ihan tyytyväisenä jossakin 0,5 mg:n miniannoksessa, koska sillä pysyy kunnossa aivan mainiosti, mutta auta armias, jos siitä vähästä yrittää tyystin luopua. Toki reflat rajummin hyökkäävät päälle, jos on tottunut vetämään 16 mg päivässä ja siitä yrittää lopettaa tai radikaalisti pudottaa annosta, mutta yhtä kaikki; buprenKIN kanssa se menee niin, että sitten ne reflat vasta oikeasti alkavat, kun viimeisetkin rippeet alkavat poistua elimistöstä.

Jos vedät Subua harva se päivä(Mitä lie sitten käytännössä tarkoitaakaan…?), niin sulla saattaa jo ollakin ihan fyysinen riippuvuus. Kuten Kalmo jo ylempänä totesi, bupre on pirun petollista ainetta ja juuri siksi, että sillä on ihan helevetin pitkä puoliintumisaika. Moni vetää ns. satunnaiskäytöllä pitkäänkin ja kuvittelee ihan tosissaan, ettei ole fyysisesti riippuvainen, koska bupresta reflat eivät todellakaan pärähdä päälle niin, että yhtäkkiä palelee ja hikoilee ja paskantaa ja oksentaa ihan tuskissaan, vaan tulevat vaivihkaa hiipimällä. Siksi saattaakin mennä ihan helposti pitkäänkin sillä nk. viikonloppukäyttötyylillä, että pe-su vedetään ja ma-to ollaan ilman ja eihän tässä mitään ongelmaa :wink: .

Kokeilehan nyt ensiksi olla pari viikkoa täysin ilman ja katso millainen on olo sitten :wink: . Ja edelleenkään reflojen ei tarvitse tuossakaan ajassa mitenkään täysillä iskeä, jollei riippuvuutesi vaikea ole, mutta jos on ihan “vain” vetämätöntä, väsynyttä, masentunutta, mikään ei kiinnosta -oloa sun muuta levottomuutta ja unettomuutta ja kovasti tekisi mieli buprea, niin kyllä siinä silloin jo koukussa on. Toki tuosta tilanteesta hommalle on helpompi laittaa stoppia, kuin oikeasti pahasta koukusta. Tosin se psyykkinen riippuvuus aina lopulta se pahempi riippuvuus on, vaikka moni kuvitteleekin, että ne fyysiset kolotukset ja pahoinvoinnit olisivat jokin totaalinen helvetti ja kaikki on hyvin, kunhan niitä ei tule :unamused: .

Edit: Jaa, sulla olikin tarkoitus nyt olla toistaiseksi pidempään ilman buprea.

Sitä mun vain piti vielä sanomani, että bupre on vähän sellainen substanssi, että mikäli siihen on kovin mieltynyt ja sitä useamminkin haluaa käyttää, niin tuo kielii jo siitä, että ihmisellä on jotakin tarvetta jatkuvammallekin päänturrutukselle ja täten suuri alttius addiktoitumiseen. Ko. aine kun ei IMO ole mikään varsinainen bilehuume, eikä siitä kummoisiakaan oloja saa irti, paitsi ihan toleton muutamalla ensimmäisellä kerralla. Mielialan kohottajana ja toimintakyvyn lisääjänä tuo taas toimii mainiosti ja jos sellaiseen kovasti tarvetta tuntee, niin kaikki ei ole kupolissa ihan kohdillaan. Useimpien muiden aineiden kohdalla ymmärrän silkan viihdekäytön paljon paremmin.

Ei ala vaik millä tahdilla sen kasipallon kiskoisit.!
Yksittäiset viihteilyt ei saa vielä mitään refloja aikaan, vaik ottaisi ihan enemmänki ku kasipallon.
Suurin tekijä tietty annoskoon lisäksi, on se säännöllisyys= joka päiväinen ottaminen eli elimistössä on 24/7 buprea.
Sillä tyylillä et mee kovin kauaa ku huomaat, et nyt on sit “toinen jalka haudassa”… :imp:

Niinku Kalmo tos ylempänä jo varoitti ja jos haulla kattelet mun postauksia, et miten helposti se mopo karkaa ton bupren kans käsistä, niin meidänkin tarinat menee ihan täsmälleen samalla lailla, sillä erolla et Kalmo on onneks pääsemäs irti tästä paskasta, et ole ihmeessä varovainen jos/kun tällä viihteilet.!
Eli jos on pakko ottaa niin pidä sit ihan pidempiä taukoja niiden viihteilyjen välillä, jolloin et ota yhtään.!
Niin, ja ainoastaan niin se voi onnistua ja pysyä hanskassa ja vaan viihteilynä.! :wink:

Edit. Pari typoa.

Pientä päivitystä:

Menin nyt tekemään sellaset, että pukkashan ne reflat sieltä ~1kk käytön jälkeen päälle. Ei liian kovat vielä ainakaan, viime lauantaina viimeks otin lainit ja tänään on jo torstai. Tuntuu, ettei nää tästä pahemmaks muutu, voiko olla?

Nyt sitte huomaan itekkin sen saatanan salakavaluuden josta kaikki puhuu. Olis pitäny uskoa, eikä luulla itteä jotenkin koskemattomaks.

Ei tee mieli subua yhtään, kun tietää että nää samat olot pukkaa taas päälle jos ottais. Ei kyllä varaakaan ois subuun tuhlata. Nyt pidettävä oikeesti taukoa, vaikka helpompihan se on sanoa kuin tehdä. Huomaan kyllä, et tästä olis helppo lähtee sellaseen syöksykierteeseen, josta ei niin helposti pääsiskään.

Vituttavinta tällä hetkellä on sellanen levoton ja jomottava fiilis jaloissa. Huomasin, että liikunta helpotti siihen ja sitte myös sirdaludia 1mg autto jo saamaan unenpäästä kiinni. Ainiin, tuskin voin jättää mainitsematta sitä yöllä heräämistä läpimärkään sänkyyn. Tämän ratkaisen vaihtamalla alusvaatteet ja peiton. Laitan myös toisen peiton lakanoiden päälle, ettei se hiki kosketa ihoa.

Ei muuta, peace!

^ Hyvä et itte huomaat sun tilanteen ja tiedät mitä on tehtävä.!
Eli keikut nyt just siinä ns. veitsen terällä ton homman kans, ja pieniki periksi antaminen ja subuun lankeaminen vähänki pidemmällä aikajaksolla ja päivittäin, niin sit oisit suossa hyvin äkkiä…!
Mut tsemppiä jatkoon ja pidä vaan toi tiukka linja, niin hyvin sulla menee.!