Kauan kannabis näkyy virtsassa?

Eli olen siis saanut adhd-diagnosin ja ennen lääkkeiden saantia minun tulee antaa puhtaat seulat. Olen lääkinnyt adhd-oireitani kannabiksella ja käyttö on ollut melkein joka päiväistä muitamien vuosien ajan, määrä vaihdellut puolesta grammasta muutamaan grammaan päivässä.

Mainittakoon, että oireeni ovat siis alkaneet jo kauan ennen kannabiksen aloitusta ja se on ollut minulle merkittävä apu oireideni hallinnassa. Sauhuttelu kuitenkaan ei auta minua asioiden aikaan saamisessa ja siksi olen halukas koittamaan adhd lääkitystä.

Kysymys siis kuuluukin, kuinka kauan minun kannattaa olla ilman, ennen kuin menen seulat antamaan? Otetaanko testi verestä vai virtsasta - vai onko tällä edes väliä näkyvyyden pituuden kannalta? Tiedän, että tämä on tapauskohtasta, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia. Olen nuorehko nainen, juon paljon vettä, saunon viikottain ja urheilen kohtalaisesti, jos tällä edes merkitystä asiaan.

Lääkärilleni en ole polttelustani kertonut tietyn leiman välttämiseksi.

2 kuukaudenkin päästä voi näkyä, mutta sitä voi nopeuttaa lisäämällä neste määrän juomista päivässä varmaan moni tän tietää.Itsellä ei kuukauden jälkeen enää näkynyt

Mahdontonta sanoa näillä tiedoilla kauanko näkyy ja kaikki muutenkin yksilöllistä mutta ne nykytestit varmistuksineen näkee hämmästyttävän pienet thc:n karboksitetrahydroksipitoisuudet jotka siis ei vaikuta edes mihinkään koska ovat epäaktiivia.

Nesteitä, ruokaa, saunaa, kevyttä liikuntaa ja aikaa tarpeeksi niin sitä paremmat mahdollisuudet läpäistä. Kannabiksella on usein tapana menettää vasteet Add/AD/HD oireisiin jossain vaiheessa varkinkaan jos ei ole oikeita lajikkeita vaihdellen ettei lajikohtaset toleranssit nouse liikaa ja sativoita on vähemmän sikiämästä mullasta odotuksen pituuden ja vaivan/kasvien herkkyyden vuoksi.

Itsellä näytti 20ng/ml kotitesteri negatiivista 66 pvän savuttomuuden jälkeen.
Takana päivittäispolttelua muutaman vuoden ajan.
Osaisiko kukaan arvailla että missä vaiheessa olisi 0ng/ml?

Itse käytin kannabista päivittäin liki 15 vuotta ja aina bongista ja/tai syömällä. Päivä annos n. 0,5-2g/vrk. Sitten iski “yllätys” seulat, johon oli tosin 3 viikkoa aikaa ja sinne menin sitten pelko persiissä, että käry käy varmasti. Mutta suureksi yllätykseksi testi olikin negatiivinen. Olen tosin kohtuu hoikka ja vähä rasvainen, mutta olin aivan varma että käry käy noin pitkän putken jälkeen. Tämä on vain oma kokemukseni, että eri ihmisten kohdilla voi olla todella suuriakin eroja. Riittävä nesteytys ja liikunta+sauna oli varmaan iso syy siihen ettei kannabis näkynyt itsellä.