Katupiri ja [kusella juokseminen?!?]

Hyvää ystävänpäivää näin alkuun kaikille! :slight_smile: <3!
En oo mikään pirinisti, en tiedä poreesta paljoa paskaakaan, vaikka jokusen 10krta käyttänyt ja tunnen monia käyttäjiä, oikeestaan ihan pirinistejä.
Mut nii, aattelin kysyä täältä, että onko ihan normaalia tällane ku hommattii kaverin kans molemmille gemmit tota pöhinää, ja sitä snorkkailtiin eilen ja molemmilla meistä meni mahat ihan sekaisin, ja KUSELLA piti juosta kokoajan!? Mitä vittua siis ku ei mulla ennen oo tollasii vaikutuksii tullu, paitsi että maha ny menny vähän sekaisin.
Piti juosta kusemaan pöntölle lähes puolentunnin välein :imp: , ja pariin otteeseen oli niin että sinnekku vessaan sitte meni niin pari kusitippaa vain tipahti, vaikka sitä ennen tuntu että jos en nyt lähe kuselle ni kohta on bokserit märkänä…
Ja lähes kokoajan oli semmoinen tunne että kusettaa?
Tavara oli valkoista jauhetta, paukkuja löytyi myös, vähän kellertävää ettei ihan ihan valkoista ollut. “Tuoksui” sille perus kemikaalipaskalle ja snorkattaessa ihanasti jäi se lemu sieraimiin helvetin moneks tunniks… Hyvin toimi kuitenkin.
Mutta mitä_vittua, molemmilla meni vähä fiilikset tosta… Ja voi v**tu sitä, ku sitte ruvettiin pitämään nestetasapainoo tasassa, sillohan se riemu vasta alkoi. :laughing:
Jätin täks aamuks pienet viivat, jotka otin n. tunti sitten, ja sama tilanne, kusettaa kusettaa kusettaa, vaikka “aamutarpeet” tein ja en oo juonu edes vielä mitään.
Siis onko tää normaalia, netistä mä en löytänyt tietoo. Vai oliko tuohon sekotettu jotain saatanan jatketta joka laittaa kusettamaan? Laskuista sen verran, että vähän pumppu hakkas ja ilman mirtazabiiniä tuskin ois tullu uni, maha sekaisin, piti juotsa heti vessaan ku heräs.
7 aamul nukkumaan ja heräsin 10 aikaa ja en saanu enää unta. Ja virkee ku peipponen…

Kiitos vastauksista and phhiiiiiiiis :sunglasses: Ja oops. Tulipas romaani…

No eipä ole mulla tullut vastaan koskaan tollasta. Siis yleensähän piri kyllä kuivattaa suuta ja janottaa joten tulee juotua runsaasti, ja siksi myös kustua enemmän. Mutta mitään tollasta en ole kokenut koskaan.

Joskus piri saa kakat tulemaan kun sitä vetää, jengi on sanonut et se on hyvä merkki, et se olis hyvää kamaa. En tiedä mitä tämäkin todistaa, mutta näin olen kuullut. Mut siis vaan kerran tulemaan ne paskat. Ei mitään ripulointeja tai jatkuvaa kusemista.

En tiedä vähän oudot voi olla jatkeaineet tossa, esim. jotain diureettia. Selittäs ton järkyttävän kusemisen. Laktoosi vois selitttää paskomisen jos sitä on kunnolla siinä seassa… En tiedä. Älä osta enää samalta tyypiltä! Ei kyllä ihan huipulta kuulosta, tuliks siitä edes mitään hyviä oloja?

Tämä ei nyt anna mitään vastausta tartuonneen pulmaan, mutta mulle tulee piristä yleensä ummetus ja kusilukko, eli niiltä osin tuo aine toimii mulla, kuten opparitkin :open_mouth: . Tiedän kyllä, että suurella osalla ihmisistä piri pistää suolen toimimaan, joillain jopa ripulille asti, mikä liittynee siihen, että se kiihdyttää aineenvaihduntaa ja oloa yleensäkin :confused: . Mä taidan olla jokin helkutin luonnonoikku tässäkin asiassa :unamused: .

perus(?) pirimäiset olot, musiikki alko kuulostaa paremmalta, kihelmöintii päässä ja oikeestaan koko kehossa, keskittymiskyky parantu ja sosiaalisuus. Eli ihan ok?
Paitsi yhessä vaiheessa ku kaveri lähti niin rupes ihan ouolla tavalla skitsottaa, ihme ajatuksia ja päänsisält kuulu jotain lauseita, kelasin et ne on omia ajatuksia ja naapurit kuulee ne. Ihan tervettä? - joo.
Niissä päänsisäsis lauseis ollu mitään tolkkua, tyyliin " kissa on tossa pöyällä ".
Tai se tunne ku “kusetti”, jätkät tietää paremmin tän tunteen, nii oli sama ku olis just tulossa, laukeemassa :laughing: Ja pari kertaa ku kävin kusella ni tuntu et mällit sieltä lentää eikä virtsa, mut virtsa lenti. Iha sick… :smiley:

Kuulostaa toimivan oikein hyvin. Kyllä mua ainakin poreissa kusettaa jatkuvasta, vaikka ei edes tulisi juotua mitenkään normaalia enemmän.

veikkaisin etttä johtuu kiihtyneestä aineenvaihdunnasta, itellä ainakin stimut yleisesti tekee sitä että pistää hiukan herkemmin kusettaa vaikka melko usein just pinnistää pikku pikku lirut pakastekatkaravuta ulos :laughing: kakan suhteen taas toiset stimut ummettaa toiset paskattaa :smiley: toki voi olla jatkeista tai jostain paskasta seassa. aika iso vaihtelu ollu poreissa mitä on tullu “katupiriä” joskus maistettua, parhaimmillaan ollu todella tasokasta ja kerran sain bileissä jopa extasilla mixattua piriä(oli kohtuu jyrkät nousut ku imasin tuhdin puoleiset linjat ja minulle mainittiin asiasta vasta siinävaiheessa kun oli parhaat nousut päällä) ja paskimmillaan saa ottaa 0,5g pommin et toimii edes jotenkin.

ei kyllä oikein perus piriltä kuulosta,meinaan noi naapurit kuulee ajatukset… Olet joko syönyt leptejä siinä sivussa tai se on jotain moskaa mihin sotkettu jotain öökkösiä mukaan. Aineen vaihdunnasta älä ole huolissaan , se on varmaan 90% käyttäjistä ,että tuntuu ainakin et pitäis vessassa juosta huomattavasti normaalia useammin. En itse enää ole juurikaan piriä vetänyt ,koska se on paskaa ja vielä useammin siihen sotketaan pv.tä sekaan ainakin täällä pääkaupunki seudulla. Kavereita delannut monta vuoden sisään ,osa juuri mdpv.n tapaisiin uusiin muunnoksiin. Kusemisesta vasta sitten ole huolissasi ,jos kuset verta niinkuin yksi ystäväni puolen vuoden pv &piri kuurin lopetettuaan vissiin munuaiset vähän temppuilee. Normi vauhdista ei pahoja vainoja juurikaan tule,mitä nyt skidii noijailua ,mutta jos syöt lääkkeitä ,poltat hatsii samaan aikaan paljon tai se kama on muuntopaskaa ,niin ne kyllä edesauttaa skitsoileen. Kun syöt ja nukut normaalisti ei pitäisi vainojakaan tulla :open_mouth:

^ Mulle tulee melkein joka kerta jonkinasteisia vainoja ja juuri noita naapuri kuulee ajatukset -juttuja, kun vedän piriä, eikä johdu mistään pirin laadusta. Ihan yhtälailla noita skitsotuksia on tullut hemmetin hyvästä katupiristä, kohtuullisen hyvästä katupiristä, aivan paskasta katupiristä, piristä, joka ei ollut piriä lainkaan, metasta, vielä normaalia paskemmasta metasta, apteekin piristä…

Riippuu siis pitkälti ihmisen psyykestä, vaikka toki, jos noin muuten pää kestää piriä hyvin, niin yllättävistä vainoiluista ja sekoiluista voi päätellä, että ehkä siinä onkin joukossa jotakin paskaa. Mä nyt vain olen muutenkin hieman vainoharhainen ja myös psykoosialtis tapaus, joten ehkä mun ei kannattaisi vedellä piriä ollenkaan :unamused: . Ovathan nuo skitsotukset tosin joskus olleet ihan hauskojakin, kun vain olen ollut vielä siinä tilassa, että tiedän niiden olevan vain mun tyypillisiä piriolojani. Vittu, mä olen juuri sellainen rasittava piripää muiden mielestä ja tiedän, että teen kyseisellä aineella pahaa tuhoa psyykelleni, mutta aina pitää hakata päätään seinään, kun ovathan ne nousut niin helvetin kivat :unamused: . Onneksi en kisko piriä enää siihen tahtiin, kuin joskus nuorempana. Olisin muuten taatusti suljettuna lataamoon loppuiäkseni :open_mouth: .

No siis mä en kyllä ole ikinä vainoja saanut piristä. Mut sehän on eri asia jos käyttää vaikka viikon putkeen niin takuulla alkais vainottaa muakin.

Mut jos sä et normisti tollasia fiiliksiä saa, niin se lähinnä epäilyttää että jotain tossa on seassa, eikä pelkkää piriä, just noita aakkosia tmv. En osaa sanoa.

En mä kans mitään ääniä ole koskaan kuullut tmv.

Joo tuleehan siitä niitä vainoja lähes jokaiselle,kun valvotaan ,mutta itselle ainoastaan silloin tai ,että vedin liikaa kerralla.

Ne jotka siitä on psykoosin nykässyt,huomattavan usein alkavat vetojen jälkeen noijaileen ,heti taas samaa vanhaa.

Ja vielä ne joilla Skitsofreenia piilevänä ovat luku erikseen, tarkoitin aiemmin ,että en muista kunnon skitsoja itselle ilman övereitä tai viikon valvomista. Tuli tota lähes kymmenen vuotta tehtyä pää Artikkelina :angry:

Kusilukko tulee ennemmin, ku jatkuva kusella ravaaminen.

Mulle myös tuttua toi lukko enemmän kuin kokoajan ravaaminen , mutta yleensä sen lukon aiheuttaa enemmänkin benzot ja opiaatit siinä sivussa kuin se pelkkä A-Vitamiini ,noissa viesteissä missä arveltiin outoja jatkeita ,oltiin oikeilla jäljillä ,mitä ainakin mulla ja suurimmalla osalla on aiheuttanut sen ,että ne saattaa joutua pöntöllä vetään ne vedot ,kun Nipan vatsaa vääntää jo ajatuskin kunnon hönkimisestä , en ole ikinä ennen kuullutkaan ,että kusta lorisis siihen tyyliin koko ajan ,että boxerit märkinä ,omituista ja en itse todellakaan tolla kamalla muuta tekisi kuin vetäisin pöntöstä alas ,kuumottavaa mitä paskaa siihen on sotkettu.

Aika saatanan tyhmä sais olla se keneltä hankin ku se vetää samaa mitä myy muille, itse näin. Ja luotettavast lähteestä hankkinu. Sanoki että myy kalliimmal just sen takia ku ei jatka ite enää, mutta jollain tätä on jatkettu. Ofc. Ja nytte ku pöhissy samal aineel niin tota kusellaravaamista ei oo enää tullu, paitsi ku tankkaa kokoajan vettä/mehuu. Mulla on muutenkin aineenvaihdunta tosi nopee, ja sillon ekana päivänä kun kaverin kanssa tuota otettiin niin en ollu nukkunu yhtään sitä edellisenä yönä vaikka koitin ketipinoreilla tiputtaa ihteni… Samalla bentzot oli loppu, joka saattais selittää noi laskuvaiheessa olevat skitsoilut kun muutenkin diagnoosina ollu vaikka mitä, psykoottista masennusta, epäiltynä jotain skitsofreniia jne… Oikeestaa nyt kun muistelen niin se eka pv ku otettii niin laukas heti taas jonkinlaista paniikkihäiriön tapaist, ahdistusta jne joka saattais selittää sen, että vatsa oli ylikierroksil. Jaa-a?
Mutta joo se tältä erää, nyt loppu roina ja en oo lisää ostamassa. Saatanan koukuttavaa tavaraa… Etenki ku laskuja ei ns. tule. Paitsi ehkä nyt kun tosissaa, onko tää 6 vai 7pv… Nukkunu oon ja syöny jne, mutta silti fuuuuck… en niin innolla oottele huomista aamua taikka loppuviikkoa. -,-

Älä ikinä luota diilerin sanaan ,se tuskin käyttäjänä ,sitä säkkiään tahallaan pilannut,mutta mahdollista ,että olisi vaikka omilla lepteillään ,sitä jatkanut ahneuksissaan.

Jos tiedät sen lähteen ja tunnet sen ,hae roippeesi vastaisuudessa suoraan siltä ja avot saatat huomata laadussa paljon parannusta.

Olet varmasti kuullut ,jonkun meuhkaavan .

Stadin parhaalla pirillä tai Kaupungin parasta kamaa.

Yleensä silloin ,se ei juuri tavallista kamaa parempaa ole.

Anna sen kaman puhua puolestaan laadullisesti.

Hyvä että kusella ravaaminen loppui,älä valvo pitkiä putkia enää -varsinkaan ,jos mt-ongelmia ollut.
:unamused: Nosta se kissa pöydälle :laughing:

Parasta tietenkin olisi sinulle ja lähipiirillesi,kun pysyisit päätöksessäsi olla vetämättä ollenkaan.

Noista lääkkeistä paha mennä sanomaan ,kun se on niin erillailla jokaisella,miten ne psyykkisesti vaikuttaa ,pirin kanssa,tai miten vaikuttaa ,kun ollaan niitä syömättä

Vielä siitä nappien syömisestä ,varsinkin noita neuroleptejä ,en suosittelis popsimaan pirikuurin aikana ,ainakaan yhtään enempi ,mitä lääkäri määrännyt ja niillä kun yrittää isensä pudottaa ja hereillä silti ollessaan ,saattaa olla huonoja vaikutuksia psyykkeelle.

Ja just ihmeellistä ajatuksen juoksua ne varmasti edesauttaa tukemaan-näitä naapurit kuulee ajatukset tai epänormaalit jutut muuten mielessä.

Nukut,syöt ,juot normaalisti ,niin sillä konstilla pystyt ,vaikka vuosia poretta vetämään (en suosittele)
sillä tavalla ettei skitsottaisi tmv.

Itse en leptejä ottaisi ollenkaan ,kyllä se uni tulee aikanaan kuitenkin ,mutta tämä vain minun mielipide