Monesti on puhuttu että “katkoviivattomissa” olisi Fentanyyliä joukossa… otin vasta yhden aamulla darraan joskus 7 aikaan… vieläkin pärisee aivan saakelisti… sellainen hidas ja letkeä olo… Mulla ei ole bentsotoleja ja en ved niitä kuin juomaputkien lopussa… onkohan aitoa Alprazolamia vai jotain muuta myös seassa?
En tiedä, mitä kaikkea voivat sisältää. Jos kovin pitkään pärisee, niin toki tulee mieleen, ettei kyse ole silkasta alpratsolaamista. Mä olen aikas pihalla näistä feikki- tai oletettu feikkibenzoista, kun itse en ole katuryynien kanssa puljannut pitkiiiiiin aikoihin. Silloin kun niitä vielä harrastin, ei ollut keksitty tätä nykyajan Ksalol-villitystä.
Lopettakaa nyt, herran tähden, kuitenkin se ikuinen fentanyylivouhottaminen. Missään ei ole koskaan oikeasti tullut ilmi, että feikki-Ksaloleissa olisi kyseistä ainetta. Jos olisi, niin kyllä se huomattaisiin ennen pitkää ja muutenkin, kuin nistien urbaanilegendoissa.
Mitä mä olen kuullut myös,että nää monet idioootit popsivat näitä kuin salmiakki-aakkosia, eli popsivat koko lätkän läges yhteen menoon ja vielä täydessä kännissä, mula itsellä riitti ihan hyvin kun pahimpiin krapuloihin otin 3tablettia vuorokauden aikana monen tunnin väliajoin jopa väliä kahden yksittäisen väli oli 6:kin tuntia jos syö yhdellä kertaa noi kaikki 15 keralla en kyllä yhtääh ihmettele jos sairaalareissu tuleekin
Juuri näiden paskojen vuoksi päätin lopultakin lopettaa huumeiden käytön. Harrastin vuosikausia viihdekäyttöä ilman että siitä olisi ollut mitään harmia, mutta sitten keksin ottaa ksaloleita kun tuli ahdistava tilanne ja melkein jäin koukkuun niihin. Se on niin satunnaista että mikä paska iskee kenenkin tuulettimeen, mutta mulle juuri bentsot näyttäisi olevan vaarallisia.
Mutta joo, eikös näissä ksaloleissa ole tyypillisesti hyvin vähän vaikuttavaa ainetta. En sitten tiedä mikä ihme niitä yliannostuksia aiheuttaa, olisko jotain tutkaribentsoa seassa?
^ Eiköhän niissä hengenvaarallisissa yliannostuksissa ole taustalla ihan sekakäyttö. Se kun kuuluu vahvasti huumekulttuuriin tässä maassa ja voipi siinä tosiaan olla monesti henki höllässä, kun niiden Ksalolien(Olivatpa aitoja tai feikkejä) kyljessä kiskoo opioidit, muut PKV-lääkkeet ja ties mitkä muut huumeet ja mahdollisesti vielä etanolia kyytipojaksi ja nämä mielellään parempi överit, kuin vajarit -meiningillä . Sinä et nyt puhunut mitään fentanyylistä, mutta tämä ulkomaan Ksaloleissa tai Rivoissa on fentanyyliä -urbaanilegenda elää sitkeästi nistien keskuudessa, vaikka mitään oikeaa dataa siitä, että noissa olisi fentaa ei ole koskaan saatu. Mm. taannoin oli se Turun keissi, kun useampi henkilö kuoli lyhyen ajan sisällä ulkomaan benzoja vedettyään ja taas melskattiin fentanyylistä ihan mediaa myöden. Lopulta sitten kerrottiin, että ruumiinavauksissa ei ollut löytynyt mitään merkkejä fentasta, vaan ihan tyypillisistä, suomalaisista sekakäyttökuolemista oli kyse.
Toki on aina mahdollista, että kadulta ostetut ja ties missä UG-hikipajassa nyhrätyt PKV-lääkkeet sisältävät jotakin paskaa, että en sinänsä halua niiden vaaroja vähätellä.
Ksalolit olivat kyllä helvetin epätasaisia, jotkut pillerit eivät juurikaan potkineet mutta sattuipa kerran tuuri Ma-aamun krapulan kohdalla kun tärinä vaihtuikin ihaniin nuokkuihin ja kesken työpäivän nukkumiseen
^ Siellä kuorma-auton ratin takanako nukuit? Tuossa tilanteessa Ksalolit alkavatkin olla hengenvaarallisia ja jopa muillekin, kuin käyttäjälle itselleen . Enhän minä tosin tiedä, vaikka olisit saanut jotakin muuta, siedettävämpää duunia. Ainakaan et ole hetkeen valittanut, kuinka töissäkäynti on täyttä helvettiä .
Mulla ksalol toimii noin 30% siitä mitä suomiapon xanorit, normi telareita kun ottaa niin yks riittää oikein hyvin, mutta noita ksaloleita saa samaan vaikutukseen ottaa neljästä kuuteen kappaletta…
Sama homma on muuten niissä ulkomaan rivotrileissa, jotka on semmosia pehmeitä jotka suorastaan sulaa suuhun kun suomiapon rillut on paljon kovempia, noita rilluja saa ottaa sen kolme verrattuna suomirilluun…
Nämä siis vain minun kokemuksia noista napeista…
Pari vuotta sitten sain muutaman Depot Xanorin jotka tuttava käski murskaamaan hampailla ennen nielemistä, sen jälkeen menin paikalliseen juottolaan jossa nautiskelin kylmiä kossupaukkuja ja keppana tuoppeja. Ei pärissyt kyllä yhtään. Yleensä pamit on toiminut ihan mukavasti väkijuomien kera.
Ihan vaan infoksi kaikille, että nyt on liikkeellä vahvempia Ksaloleita. Työni puolesta olen kuullut ja nähnyt jengin nukkuvan parin pillerin takia vuorokauden putkeen.
Ja niin kuin joku jo vastasi; Suomessa yliannostusten takana on moniainemyrkytys. Eli sekakäyttö. Yleisin syy on bupre, bentsot ja alkoholi yhdessä.