Katkolle vieroitushoitoon

Lähden maanantaina katkolle kun bentsovieroitus ei avohoidossa onnistu viikko meni hyvin 60mg opamoxilla/vrk sitten alkoi temesta viekkareista hirveä ahdistus yms muut oireet lääkärin ajalla sovimmekin tästä katkolle menemisen mahdollisuudesta opamoxia mennyt nyt noin kk 120mg/vrk tai jonain päivinä vähemmän jos olen ottanut diapamia xanoria tai rivoja minkälainen annos on todennäköisesti alussa ja opamoxilla varmaan tiputellaan? Vieroitushoito jatkuu avohoidossa 14vrk osasto hoidon jälkeen millähän annoksella tuolta katkolta tullaan pois? Entä muut lääkkeet ne katsottiin vasta päihdelääkärin vo:lla puuttuuko tämä katkon lääkäri niihin? Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista!!!

Ollut tuossa Oppari avokatkolla 3 kertaa. Sama 60mg ja viikon välein 30mg pois… VOIN SANOA ETTEI OPPARIN KALTAINEN LASTEN BENTSO VAIKUTTANUT YHTÄÄN MITÄÄN. Omalla kohalla ei mahdollista, kun 20 vuotta 6mg Alptarzolaania, Hoitavat täälä 20v käyttöä samoin kuin 2kk käyttöä? Oireet tunnistan! 20v jälkeen kun tuumataan et ei enää, kroppa menee sokkiin. Ahdistus katossa, Leukaa purin niin että MURTUI, liukastelin omaan hikeeni… 8vrk hereillä… Psykoosi, itsari yritys, 3 kertaa klinikalta apua. Mikä oli HULLUN MÄÄRITELMÄ?? =) JUST NIIN ELI EN OLE ENÄÄ MENNY. … Ei. Haluaisin eroon, mut se vaatii kokonaan jonkun sitoutuneen tiimin ja Crossover tiputuksen Alptazolan/Diapam. EI 60mg Omamoksia. En voi väittelyssä lääkäriä voittaa. 400e/kk Ksalol budjetti vikat 5v. LOPETA KUN MAHDOLLISTA. Pitkän käytön jälkeen kroppa täytyy ohjelmoida uusixi. KOKO MOTORIIKKA SAMMUU mulla ainakin ensiavussa viimexi. Yhdellä Diapam saman 20v… Kärsi refloista 8 VUOTTA… esim uni max 3 tuntia yö tänäkin päivänä ja tuota sähkön tunnetta (Tulee myös SSRI-purusta ) Mun ceissi laskettu et 1kk ja pois kaikki, hiphop töihin… Kaikki oireet kuten psykoosi NORMAALIA … Jos muuten sahaat bentsot päällä bentsot pois pitkään, käynnistyy kropassa sähköinen täysin ihme tunne, kuin pitäisi kii karjapiiskasta, Sitä 24/7 niin päädyin lopulta hirttoköyteen, mutta olin jo tajuton siinä kun puoliso tuli kotiin. Tiedän mikä helvetti tää on. Ois rahalle muutakin käyttöä. Uskon et pystyt nyt kun tän luit niin vielä lopettaa. Olin 2 viikkoa ilman max. ja valveilla. Sanovat ettei mahdollista. No oli mut psykoosiin taas… ja lääkitys päälle. 60kg hikoillu lihasmassaa pois, eikä pumppu eikä munuaiset tai psyyke kestä seuraavaa tohtorin kokeilua. TSEMPPIÄ JA KYSY TARVITTAESSA TOSTA CROSSOVER KATKOSTA… JENKEISSÄ TELARIT POIS JA 90% ONNISTUU TUOLLA.