Hävettää, itkettää, ahdistaa ja silti on vaan pakko yrittää voittaa takasin peli automaattiin hävityt pari sataa euroa. Kyllä sen jokainen tajuaa että sen on mahdoton tehtävä, mutta jotenki se unohtuu. Mikä mua vaivaa? Sitä hokee että, nyt loppu mutta viikon päästä sama kuvio taas toistuu. Välillä saattaa mennä kuukausia pelaamatta, mutta sit taas laittaa sen euron koneesee ja kohta tili on tyhjä. Netti pelit on ollu suljettuna jo monta vuotta, piti niihinki muutama tonni ensin hävitä. Kortilla pelaaminen on estetty. Ainoo mahdollisuus pelata on enää noi helvetin kolikko pelit(nielee myös setelit) ja niihin on sitte hakattava kaikki rahat!
Ei tässä oo mitään järkee! Montako kertaa täytyy lopettaa pelaaminen ennenkun se oikeesti loppuu?
Moi,
Minulla on aivan samoja tuntemuksia ja samanlaista käyttäytymistä ollut kuin sinulla. Kyllä se pirunmoinen himo sinne hedelmäpelien kimppuun on vielä tallella! Joskin halun synnyttyä en enää heti lähde etsimään lähintä peikonetta, vaan pystyn rauhoittumaan ja miettimään asiaa. Ja halu sammuu siinä mutustellessa asiaa.Ennenkuin olen tänne saakka päässyt, on lukuisat sataset sinne koneeseen upotettu! “Paraneminen” on lähtenyt liikkeelle itsehillinnän uudelleen opettelusta.