Karpulamorkkis ja hölmöilyt

Olin 3 kk juomatta ja olin varma että lopetan alkoholin käytön kokonaan. No viikonloppuna sorruin juhlimaan ystävieni kanssa ja nyt ahdistaa aivan järkyttävästi. Olen siis vasta eronnut ja tottakai päädyin pussaamaan eksäni kaverin miehen kaveria. Liittyy siis aika kaukaisesti eksääni mutta en pääse yli tästä morkkiksesta joka jyskyttää päässäni TAUKOAMATTA. Oon niin pettynyt itseeni, onko täällä vertaistukea?

Palstalta löytyy varmasti tukea juomisen vähentämiseen tai lopettamiseen. Jos taas kaipaat joltakulta synninpäästöä humalaiselle sekoilulle, se ei taida kuulua muille. Jos yhtään helpottaa: itseäni ei voisi haitata vähempää vaikka olisin pussaillut eksän siskoa, vaikken olekaan täysin moraalisesti turmeltunut ?

Moi, Ahdistus123.
En yhtään vähättele tuskaasi. Minun mielestäni olet oikeassa paikassa kirjoittamassa. Alkoholihan on juuri se aine joka saa fiksukin ihmisen tekemään kaikenlaisia hölmöyksiä. Tiedän hyvin mistä kirjoitan, kokemusta on.
Asiassa on vielä sellainen ikävyys ettei ympärillä olevat ihmiset ymmärrä sinun toimineen humalassa, jotkut ymmärtää, jotkut ei.
Kuitenkin vastuu on yksin sinulla.
Eli:
Ei alkoholia=vähemmän hölmöilyjä. ?

Putkis, töpeksinyt oon…