kannustusta sekä itselle että muille

tiedetään, prossa…mä oon hyvä neuvoon muita - paitsi itseäni… :blush: ku tajuaiski mikä täs kaikessa mättää…ehkä se perustuu periaatteeseen on helppo löytää tikku toisen silmästä mutta tukkia omastaan ei löydä…mut fakta on oikeesti se, et jos en mä ole itselleni niin rehellinen ku pystyn, ni ei tästä hommasta mitään tule.

Heräsin tänä aamuna kauhiaan…keliin. :wink: Prossan kommentista eilen illalla oli se hyöty, että jäin itse miettii tätä tilannetta ja yhtäkkiä ei tehnytkään mieli enää juoda tippaakaan. Painuin sit nukkumaan kattottuani pätkän Mariaa, jossa oli myöskin naisalkoholisti vieraana - raitistunu sellanen. Jossain täällä joku puhu porvarillisen täydellisyyden omaavista vanhemmista eli sellasista, joiden täydellisyyttä mikään ei saa pilata. Mä oon ollu samanlaisen perheen epätäydellinen lapsi ja sen takia joutunut kokemaan hylätyksi tulemisen tunteita. Tajusin äsken, että ei mun tarvi sitä samaa tehdä omilleni, mä voin lopettaa sen. Eka askel on lopettaa tää itsesäälis rypeminen ja alkaa oikeesti kattoo eteenpäin…sillä mä nään tän mun ryyppäämisen just sen säälin hakemisena ja epäonnistumisten hakemisena. toistan samaa kaavaa, vaikka tiedän, mitä pitäs tehdä. Oot hannu ihan oikeessa, ei mun tarvi herätä krapulaan joka aamu eikä mun tarvi kelvata kellekään muulle paitsi itselleni ja perheelleni. ja tällasena mä en kelpaa - tää on rimanalittamista. Nyt pitää vaan hommata itselle tikapuut siihen riman ylittämiseen.

ja kaikille eilen illasta anteeksipyyntö ja tiedoksi: en kirjoittanut mitään, mitä en myös selvinpäin allekirjoittaisi. Tuhnus

aurinko paistaa ja muutenki on positiivinen mieli…oon ny saanut ainaki jostain kiinni - ja itse asiassa nauttinut siitä. :wink: duunia painaes on hyvä kelata juttuja läpi… eiköhän tää taas tästä… :smiley:

K

Hienoa tuhnus. Jatketaan nautiskelua, muttei kuitenkaan alkoholin nautiskelua :slight_smile: .

T. Prouska

Thanks, prossa…täysin ilman en oo ollu, mut yrittäny vähentää…täs on voinu muutamana päivänä olla ihan tyytyvänen itteensä - siitä v:stä - ei ollu normi kone, millä oon netis, en jaksa sen enempää siihen keskittyä! tällä hetkellä olo ok ja positiivinen… :smiley: ainiin…oliki väärä ketju…tohon vee-jutuun… :wink:

no niin, yks “tukka putkella-projekti” saatu valmiiksi…no, töis meni melkeen puoleenyöhön… :unamused: meinas seki alkaa takuta viime hetkellä ja tuhnus meinas taas hakee muutaman kaljan…mut ylläri, ylläri, ei hakenutkaan! :smiley: Ja lopulta, yks kaks yllättäen - se ei ollukaa kamalaa…maailma ei kaatunutkaan…vaikka sitä himovaihees nii kuvitteliki…pizza ja maito oli yllättävän hyvä korvike… :wink:
Eli siis vapaasti suomennettuna erävoitto saavutettu! Yleensä, ku joku alkaa takuta, on tullu haettua alkoa…nyt ei…ja siitä pääsi oikeasti tosi nopeasti ohi…ilmeisesti pitänee alkaa selväpäisenä ottaa univelkoja kii…nukahin nimittäin sitten tänä aamuna pommiin… :blush: ei siinä muuten mitään olis ollu, mutta ku piti olla itseki aamusta menossa ja lähtö meni sitte kans tukka putkella-touhuksi… :smiling_imp: Pääsin just vasta kotia ja nyt alkaa vasta herätä kunnolla - mun tapauksessa kun silmien aukaseminen ja herääminen on kaks ihan eri asiaa… :wink:

Noin kai se toimii. Koettaa rikkoa totuttuja kaavoja.Hyvä.

näinhän se toimii… :wink: tänään kolmas päivä, kun en ota. :smiley: