Kannabisöverit?

Moi!

Eilen illalla mietittiin kämppiksen kans mitä tehtäns, mentäskö baariin vai jäähäänkö kotiin. No sitten kämppiksen kaveri kysyi facebookissa että haluttaisko poltella vähä budii ja niinhän me sitten tehtiin. Käytiin hakeen sen kämppiksen kaverin kaverilta kama ja käytiin testaan sitä sitte ennenkö tultii tänne meille takas. Ihan kunnollista se kuulema kämppiksen kaverin mielestä oli.

Kello oli jotain puolta yhtätoista kun tultiin takas meidän kämpille. Siinä syötiin vähä leipää ja kateltii vähä youtubesta videoita ja sit joskus kahentoista maissa päätettiin et vedetään vielä yks jointti. No puolisen tuntia savujen jälkee tuli sellanen pelkotila, joka kuitenki helpotti kun katto taas youtubesta videoita. Nukkumaan mennessä, noin puol kahen aikaan yöllä, ne pelkotilat iski uudestaan ja nyt en oo saanu koko yönä nukuttua ja vieläkin n. 07:30 kun tätä viestiä kirjottelen ahistaa samalla lailla. Onko tämä ihan normaalia? MIten tän ahistuksen saa pois?

Tämä on siis ensimmäinen pössyttely kokemus ja vaikuttaako kahvin juonti tähän mitenkään, koska join illalla kaheksan aikaan kupillisen? Entä sit alhanen verensokeri, miten se vaikuttaa?

Hyvin kiitollinen olen jos joku auttaa, koska ei todellakaan ole kiva tunne…

Toi on ihan yleistä, joten ei syytä huoleen. Olen kuullut tapauksesta, jossa kaveri oli nähnyt ötököitä ekat savut poltettuaan. Sekin on joissain tapauksissa mahdollista. Kannabiksen puoliintumisaika on sen verran pitkä, että sen poistuminen elimistöstä vie kauan. Monille se aiheuttaa ahdistusta. Olo menee ohi aikanaan. Jos on mahdollista, voit ottaa jonkun rauhoittavan se auttaa.

Toivottavasti tämä kokeilu jää viimeiseksi, koska huumeiden kanssa pelleily ei koskaan johda mihinkään positiiviseen. :frowning:

Kiitos vastauksesta! Minkähänlaisita ajoista tässä nyt puhutaan, kunnes toi kama on poistunu mun elimistöstä?
Ja kokeilu jää ehdottomasti viimeiseksi…

Tuossa jotain infoa: web4health.info/fi/answers/add-c … chosis.htm

Itse kokeilin kerran ja jäi se kokeilu viimiseks.
Makasin sängyllä, oksetti, oli kylmä, pelkäsin kuolevani, katto tippui koko ajan lähemmäs (tuntui siltä) ja kaikista kamalinta oli kun tuntui, että ötököitä juoksee pisin kroppaa eikä niitä saanut pois. Mulla on hirveä ötökkäkammo…
Tuntui myös koko ajan, että taju lähtee… Pari tuntia kesti oireet ja loppui onneks…

Näitä ötökkä viestejä lukiessa, aiheeseen perehtyneenä tulee sellainen fiilis, että teidän polttamanne tuote ei ole kannabista ollut. Jos noin pahoja pelkotiloja, visuaaleja, sekä muita harhoja esiintyy niin kyse on jostain aivan muusta kasvista.

jep salee jotai dmt XDDDDD ei blossest tuu muutaku letkee olo ja kyl sil pahanolon saa ku kilon kiskot, en oo siis ite koittanu mut uskosin niinXDD tai sit black leafin bongist tulee savuu?

^ Höpöhöpö ja te olette muka asiaan perehtyneitä?

Itselläni on niin karmiva kokemus takana, että todella luulin kuolevani. Söin keksin jota ei olisi pitänyt syödä. Sinällään turvallinen keksi (avokin omista kasveista tehty), mutta mä en tiennyt sen sisällöstä. Ihmettelin kyllä pahaa makua, mutta söin silti. Enkä siis ole käyttänyt kannabista joten en osannut yhdistää makua saati tiloja jotka tuosta tulivat.

Tilat tuli tosi voimakkaasti ja nopeasti pahoiksi.
Muistan istuneeni tietokoneella ja ihmetteleväni, miksi kaikki muuttuu niin sumeaksi. Yritin siinä hetken skarpata katsetta ja saada jostain kiinni, mutta suht nopeaa oli jo niin sekava olo, että oli pakko siirtyä sohvalle.
Siinä maatessani alkoi sohvan kuviot “elämään” kunnes silmät ei enää pysynyt niiden tahdissa ja aloin vajoamaan pimeään tyhjyyteen.
Kaikkea en enää ihan tarkasti muista, kun tästä on jo vuosia aikaa, mutta tässä kohtaa avokki havahtui toisesta huoneesta, että mulla on joku hätä. Mä en pystynyt ottamaan siihen mitään kontaktia koska olin niin syvällä sille pimeydessä joka ahdisti ja puristi niin että hengittäminen oli vaikeaa.
Jouduin keskittymään ihan vaan hengittämiseen ja yritin sulkea kaiken muun pois mielestäni. Vaikeaa kuin mikä, ja avokin huoli (koska ei alkuun tajunnut, että mikä mulla on) pahensi sitä. Mä en saanut yhtään järkevää sanaa muodostettua. Muistan kuinka hirveeltä sekin tuntui, kun yritin kertoa, mutta sanat ei vaan tulleet suusta.
Kun se lopulta tajus missä mennään, mun olo hieman helpottui koska sekään ei enää ollut niin huolissaan. Yritti rauhoittella mua ja oli paikalla (tässä kohtaa meinasi kyllä alkaa myös raivoa nousta pintaan, koska hänen paskansa jota olen koko suhteen ajan vihannut… mutta sen verran pystyin jäsentelemään sekavassa päässäni, että tunteet on pakko yrittää pitää mahdollisimman neutraalina ja keskityttävä vaan siihen hengittämiseen). Sen ääni kuului tulevan jostain tosi kaukaata koska mä olin jo niin syvällä siinä tyhjyydessä.
Se kuolemanpelko oli todellista ja todellakin elämäni karmivin kokemus.
Lopulta mä oksensin, (ensimmäinen järkevä ulostuotettu sana oli oksettaa ja avokki ehti hakea ämpärin. Mun mielikuvissa sitä oksennusta oli kaikkialla, kun myöhemmin kysin niin ihan siististi ämpäriin olin oksunnut) jonka jälkeen olo alkoi helpottamaan. Sekaisin kuin seinäkello mä olin vielä monta päivää, kun tavaraa oli tottumattomassa kehossa. Onneksi olin lomalla, töihin en olisi kyennyt.

Että ihan kiva teille jotka, ette oo koskaan joutuneet moista kokemaan, mutta voisitte silti olla vähättelemättä toisten kokemuksia. Mun oma matka pimeydessä kesti useita tunteja ja kun usean tunnin ajat tappelet henkesi puolesta niin tollasten ääliöiden vähättelyt suoraan sanottuna v**uttaa.

Hei asiaton viestiketju…väärä paikka…

Ketju siirretty Kotikanavalta Savusaunaan.

• toimitus