Olen joskus nuoruudessani kokeillut kannabista muutaman kerran,
ja 7vuotta mulla on ollut säännöllisesti hermosärkyä jaloissa… No joskus testasin 5pvää toimii kannabis lääkkeena ja toimi. Siitä on viisi vuotta aikaa, nyt kokeilin eilen toimiiko ja se vie jalkasäryn täydellisesti ja nytkään ei ole särkyä. Lääkkeet ei vie näin hyvin. Huumeita siis en suosittele kenellekkään, mutta alan itse olemaan sitä mieltä että lääkekannabista pitäisi antaa useammalle.
Lääkekannabiksen saanti erilaisista vaivoista kärsiville ihmisille pitäisi olla itsestäänselvyys mielestäni.
emperor.wikidot.com/luku-7
Minulla kannabis on toiminut todella hyvin esim.
-Erilaisiin kiputiloihin (ei tosin kaikkiin)
-Unettomuuteen
-Ahdistukseen
-Vaihtoehtoisena substanssina alkoholin sijaan (olen toipumassa oleva alkoholisti, raittiina reilu 1v 10kk:tta)
-Ruokahaluttomuuteen, joka on johtunut erilaisten lääkkeiden vieroitusoireista
-Bentsojen vieroitusoireisiin
-Alakuloiseen mielialaan
Ps. Ja minä en henkilökohtaisesti tykkää poltella kuitenkaan jatkuvasti. Mielestäni hatsin polttelussa on tärkeää pitää taukoja, välillä oikeesti pitempiäkin, jotta saan taas takaisin yrtin parhaimmat puolet.
[quote=“SoiKannel”]
Lääkekannabiksen saanti erilaisista vaivoista kärsiville ihmisille pitäisi olla itsestäänselvyys mielestäni.
emperor.wikidot.com/luku-7
Minulla kannabis on toiminut todella hyvin esim.
-Erilaisiin kiputiloihin (ei tosin kaikkiin)
-Unettomuuteen
-Ahdistukseen
-Vaihtoehtoisena substanssina alkoholin sijaan (olen toipumassa oleva alkoholisti, raittiina reilu)
-Ruokahaluttomuuteen, joka on johtunut erilaisten lääkkeiden vieroitusoireista
-Bentsojen vieroitusoireisiin
-Alakuloiseen mielialaan
OLEN TÄYSIN SAMAAMIELTÄ tosin minä henkilökohtaisesti tykkään poltella lähestulkoon jokapäivä. viikon parin taukoja tietysti silloin tällöin.