Elikkäs…tästä tapauksesta on jo vuosia aikaa jolloin olin käyttänyt vasta vähän aikaa…oltiin kaverin asunnolla ja pari tyyppiä rupesi tekemään budilettuja, eli perus lettutaikina mutta ne paistettiin budivoissa…kyseisellä ystävällä oli omat viljelmät joten Se oli suoraan puskasta kattilaan meininki,en tiedä miten Se voi tehtiin…kun ne letut olivat valmiita kaverit lähti pihalle röökille ja ite aloitin syömään lettuja. kun olin syönyt lähemmäs kolme lettua niin kaveri tuli röökiltä ja sanoi että kannattaa ottaan alle kokonainen lettu,ovat vahvoja…olin juuri lopettelemassa kolmatta…iski paniikki,mutta rauhotuin kun huomasin että oli yli tunti kulunut eikä ollut mitään oloja…sitten yht äkkiä huomasin että takassa olevat liekit alkoivat hidastua ja kaikki liike näytti todella hitaalta,olo oli todella hyvä…mutta ei mennyt kauaa kun hengitys alkoi vaikeutumaan,jalat eivät kantanut,en ymmärtänyt mitään mitä minulle puhuttiin…olo jatkoi pahenemistaan,Yht äkkiä löydän itseni vessan lattialta sikiöasennosta,tuntui aivan kun saisin jatkuvia sähköiskuja koko kehoon…kaverit saivat murrettua vessan oven jonka olin lukinnut enkä pystynyt enkä myöskään halunnut avata sen jälkeen olo meni oikeesti hulluksi,tunsin kuoleman tuntemuksen,sitä en osaa selittää mutta olin toistanut ääneen siinä lattialla maatessani että “nyt Se tapahtuu” olo oli niinkuin Se että tajuaa että nyt lähtee henki ja hengittäminen muuttui todella raskaaksi ja sen jälkeen mieleni alkoi reissata jotain päämäärää kohti jonka koin kuolemaksi,lähenin tätä “päämäärää” kokoajan ja kun saavutan sen niin olen kuollut…havahdun seuraavana päivänä kaverini sängystä,kaikki 3 olivat hereillä ja olivat kuulemnna vahtineet mua olo oli vähä sekava Viel heräämisen jälkeenkin… eli kysymys kuuluu voiko pelkästä kannabiksesta mennä tuohon kuntoon vai onko sielä voissa ollut jotain muutakin seassa mitä kaverini ei ole kertonut? Tiedän että syöminen tekee olosta intensiivisemmän ja pidempikestoisen,en ollut silloin edes polttanut montaa kertaa ja söin aivan liikaa koska kukaan kavereistanikaan ei syö läheskään niin paljoa vaikka olivat silloin jo kokeneita tuossa touhussa. Mutta silti en tiedä voiko kannabis pelkältään aiheuttaa moista oloa?
Kuulostaa perus övereiltä joissa mukana paniikkikohtauksen tyyppistä oirehdintaa.
Kannabis syötynä tosiaan voi kolahtaa huomattavasti intensiivisemmin kuin poltettuna, varsinkin jos annostus on kohdallaan. Ihmisestä, lajikkeesta, toleransseista riippuen voi ilmetä myös hyvinkin “tripauttavia” vaikutuksia. Myös tuo vaikutuksen keston alkamisajankohta sopii pelkästään kannabikseen. Jos sielä seassa olisi ollut jotain muuta, se “joku muu” olisi vaikuttanut todennäköisesti paljon aikaisemmin jo tai sitten ei
Jos vielä kannabista käytät niin otahan varovaisemmin… Vähenpi on usein enempi tämän yrtin kohdalla, lääkekäyttäjät sitten tietysti erikseen.
Etkö voi kysyä suoraan kavereiltasi oliko letuissa jotain ylimääräistä? Ei se mielestäni mikään häpeä ole (jos ovat oikeita kavereita), näin saisit itsellesikin mielenrauhan.
Mielestäni kuitenkaan kokemuksessasi ei ole mitään sellaista mikä viittaisi mihinkään muuhun substanssiin.
Kiitos pikaisesta vastauksesta! mietin aluksi että oisko seassa voinu olla esim salviaa minkä vaikutus ois ollu pidempikestoinen budin,takia,mutta jos oon ymmärtänyt oikein ni salvian ei pitäisi vaikuttaa syötynä mitenkään ihmeellisesti,ja vaikutushan alkaa poltettuna samantien…? en oo kehdannu kysyä koska en halua että kyseinen kaveri luulee että epäilen häntä jotenki valehtelemisesta,pimittämisestä,jos kyseessä on tosiaan ollut pelkkä kannabis…jos kerran syömisellä on tripauttavia vaikutuksia niin Se selittää sitten jo paljon
Juu käytän kannabista edelleen,mutta en ole kyseisen kerran jälkeen syömistä kokeillut
tosiaan suuret kiitokset asiallisesta ja tyhjentävästä vastauksesta!
Salvia divinorumia (ja siittä tehtyjä extracteja) mitä ilmeisemminkin voi myös syödä ja tällöin vaikutukset kestävät pidempään, mutta ovat samalla lievempiä. Jos salvian vaikutus kestää about 10min, niin tuskimpa vaikutukset syötynä budivoilettujen kanssa tuollaisia ovat
Kestääkö salviaa syödessä yli tunti kun vaikutukset alkaa? Kertokaa joku joka tietää…
Entä maistaako salvia-extractin jos sitä yrittää livauttaa salaa budilettuihin?
En ole kyllä koskaan kuullutkaan kenenkään syövän salviaa (maustesalvia tietysti erikseen) ja epäilen vahvasti, että se syötynä mitenkään kovin vahvasti vaikuttaisi. Toisaalta siitä on vuosia aikaa, kun olen Salvia Divinorumista mitään lukenut joten voin olla väärässäkin.
Salvia ei toimi syötynä. Kun puhutaan salvian “syömisestä”, tarkoitetaan sitä, että lehtiä pureksitaan suussa pitkään, niin että se imeytyy limakalvoilta. Varsin tehoton keino kylläkin, se pitäisi liottaa pirtuun, jos haluaa, että se imeytyy kunnolla.
Salvian pitää palaa erittäin kuumassa liekissä, että vaikutukset tulevat. Sit kun vaikutus tulee niin ei jää epäselvyyttä toimiiko aine vai ei.